معرفی بوتاکس دیستون + قیمت و ماندگاری

بوتاکس دیستون چه محصولی است و مدت زمان ماندگاری آن چقدر می باشد؟

بوتاکس دیستون نیزهمانند سایر محصولات بوتاکس حاوی مقداری از سم بوتولونیوم می­ باشد. این سم توسط نوعی باکتری خاص ساخته شده، اما می توانیم از سم بوتولونیوم استفاده های درمانی و مفیدی را داشته باشیم به شرطی که از آن به صورت صحیح ودر دوز مناسب استفاده کنیم.

پس از تزریق بوتاکس دیستون، این محصول سبب تضعیف پایانه های عصبی، جلوگیری از حرکت و انقباض عضلات می­ شود؛ بنابراین از بروز چین و چروک هایی که در صورت تشکیل می­ شوند، پیشگیری می­ کند و در نتیجه یکی از بهترین راهکار ها برای جوانسازی پوست صورت در دنیا می ­باشد.

برای تزریق بوتاکس دیسپورت در کرج اطلاعات کاملبوتاکس دیسپورتبه مقاله مجزا در باره آن مراجعه کنید.

آیا کیفیت بوتاکس دیستون خوب است؟

این محصول دومین بوتاکس تولید شده توسط شرکت های ایرانی پس از بوتاکس مصپورت است، از لحاظ کیفی این بوتاکس نسبت به نمونه های اروپایی دارای برتری بوده و از کیفیت مرغوبی برخوردار است. همچنین عوارض بسیار کم این محصول در کنار ارائه مراقبت های بعد از بوتاکس به شیوه ای صحیح می تواند بروز هرگونه عارضه را کاهش دهد. این محصول دارای تاییدیه های مخصوص سازمان غذا و دارو بوده و تهیه و تولید این محصول مطابق استاندارد های بین المللی صورت گرفته است.

برای تزریق بوتاکس نورونوکس در کرج مقالهبوتاکس نورونوکسرا حتما بخوانید.

بوتاکس دیستون چه فوایدی دارد؟

اصلی ترین و مهم ترین فایده بوتاکس دیستون؛ جوان سازی صورت، از بین بردن چین و چروک صورت و پیشگیری از گسترش چین و چروک های پوستی است چرا که با افزایش سن مشکلات پوستی نیز به مراتب بیش تر می­ شوند و با بالا رفتن سن وسال، همچنین تاثیر عوامل ژنتیکی، پوست دچار افتادگی و تشکیل چین و چروک ها به ویژه در ناحیه صورت می شود مانند خطوط اخم و لبخند، که بر زیبایی انسان با تاثیری منفی همراه می باشد.

تهیه کننده های بوتاکس دیستون با تولید این محصول در صدد آن بوده­اند که شیوه ای موثر برای درمان و جلوگیری ایجاد انواع چین و چروک های پوستی مانند خطوط اخم، لبخند و خطوط اطراف چشم، لب، همچنین سایر خطوط و چروک ها پیدا کنند و در این راه بسیار موفق عمل کرده اند؛ در نتیجه مصرف این محصول چین و چروک ها را به میزان قابل توجهی برطرف نموده و سبب بازگشت نشاط و طراوت دوران جوانی به چهره شما می شود. همچنین این محصول با خاصیت استحکام بخشی از شل شدن پوست و پیدایش دوباره چین و چروک های پوستی جلوگیری می ­کند.

بوتاکس دیستون چه عوارضی دارد؟

برای تولید و مصرف هر نوع محصولی باید توجه شود که عوارض آن محصول از فواید آن بیشتر نباشد تا به سلامتی ما صدمه ای وارد نشود، بوتاکس دیستون نیز در موارد بسیار نادری از خود عوارض نشان می­ دهد و برخی از افرادی که از این محصول استفاده کرده­اند دچار عوارض بوتاکس از قبیل خارش و حساسیت پوستی، افتادگی و متورم شدن پلک ها، تورم و کبودی، خشکی چشم، اختلال در بلع، اختلال در گفتار، تاری دید، اختلال در تنفس، قرمز و ملتهب شدن پوست را تجربه کرده­اند. با این وجود، این عوارض تنها در تعداد بسیار کمی از مصرف کننده ها پدیدار شده و به صورت کلی احتمال بروز این دسته از عوارض بسیار ناچیز است. البته باید به این موضوع مهم نیز اشاره شود که بهتر است تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی معتبر و پیشرفته توسط پزشک متخصص صورت بگیرد، در این صورت احتمال وقوع هرگونه عوارض به پایین ترین مقدار ممکن رسیده و پزشک به شما توصیه هایی برای بعد از تزریق بوتاکس می ­کند که باعث افزایش تاثیر بوتاکس و کاهش عوارض احتمالی آن می ­شود.

بوتاکس دیستون در کدام کشور تولید می شود؟

این محصول ساخت کشور ایران است. با مواجه شدن کشور ما با تحریم های شدید و همچنین عدم ورود بسیاری از دارو ها به کشور، متخصصان ایرانی با تلاش فراوان توانستند محصولی را تحت عنوان بوتاکس دیستون تولید کنند که از آن به عنوان دومین بوتاکس تولید شده در کشورمان یاد می­ شود به گونه ای که کاملا مطابق استاندارد های جهانی بوده و از قابلیت رقابت با نمونه هایی خارجی برخوردار می باشد. این محصول توانسته به مصرف کنندگان در رفع چین چروک های پوستی کمک بسیاری کند، جوانی را به چهره آن ها بازگرداند و با وجود عارضه های کم تر برای مصرف کنندگان بدون آسیب خواهد بود.

شیوه استفاده از بوتاکس دیستون چگونه است؟

پزشک با استفاده از انواع سرنگ های مخصوص و ریز، بوتاکس دیستون را به عضلات صورت تزریق می ­کند و شما احساس درد زیادی نخواهید داشت، مگر به میزان خیلی کم و قابل تحمل. همچنین تزریق بوتاکس بین 20 الی 45 قیقه ممکن است زمان ببرد و پس از تزریق بدون داشتن دوره نقاهت می ­توانیم به انجام امور روزمره خود بپردازیم، پس تزریق بوتاکس بدون نیاز به هرگونه بستری و پانسمان شدن می باشد. مقدار دوز مصرفی بوتاکس و شمار جلسه های تزریق به عوامل متفاوتی نظیر جنس پوست شما و مقدار چین و چروک ها وابسته است که تشخیص آن به عهده پزشک متخصص است.

تفاوت بوتاکس زیبایی و بوتاکس درمانی را در این مقاله بخوانید.

میزان ماندگاری بوتاکس دیستون چقدر است؟

دو عامل جنس پوست و میزان چین و چروک ها بر ماندگاری بوتاکس تاثیر گذار است. جنس پوست افراد با هم بسیار متفاوت بوده؛ برای مثال در افراد با ضخامت بالای عضلات صورت ماندگاری بوتاکس کم تر بوده، میزان چین و چروک و عمق آن نیز از دیگر موارد موثر در ماندگاری بوتاکس می باشد. بر اساس محل تزریق، ماندگاری بوتاکس در بازه 4 الی 6 ماه می باشد که پزشک ضمن بررسی شرایط موجود، محصول مناسب و دوز مناسبی را پیشنهاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر ترمیم بوتاکس نیاز است؟ را بخوانید.

قیمت بوتاکس دیستون چقدر است؟

محاسبه هزینه بوتاکس شما بر عهده پزشک متخصص بوده که با معاینه، تعیین مقدار چین و چروک ها و عمق آن ها به شما اعلام می گردد، بنابراین به منظور اطلاع از قیمت به کلینیک تخصصی مراجعه کنید. محصول دیستون با میزان بالای کیفیت و قیمت به صرفه نسبت به دیگر برند ها توانسته سبب کسب رضایت مصرف کنندگان شود. برای اطلاع از قیمت به صفحه قیمت در منو سایت دکتر انوشه مراجعه کنید.

پیش از انجام تزریق بوتاکس چه نکاتی را رعایت کنیم؟

از مصرف دارو هایی با خاصیت رقیق کنندگی خون و حاوی کافئین تا یک هفته پیش از انجام بوتاکس، بپرهیزید. همچنین تا دوهفته قبل از تزریق بوتاکس از لایه برداری پوست اجتناب فرمایید.

پس از تزریق بوتاکس به چه نکاتی توجه کنیم؟

از ماساژدادن نقاطی که تزریق صورت گرفته حداقل تا 48 ساعت پرهیز کنید تا بوتاکس در محل تزریق شده باقی بماند.

عضلاتی که به آن ها بوتاکس تزریق شده را تا 4 ساعت پس از تزریق مرتبا منقبض کنید تا بوتاکس بیش ترین تاثیر را داشته باشد.

به مدت دو هفته از انجام عمل زیبایی بپرهیزید.

از قرار گرفتن زیر نور آفتاب و گرما خودداری کنید و ورزش سنگین حداقل تا 3 روز انجام ندهید.

اگر پس از تزریق، احساس درد دارید از پاراستامول استفاده کنید.

در صورت مشاهده کبودی در محل تزریق، مصرف کرم آرنیکا توصیه می شود.

آیا تزریق بوتاکس دیستون با تغییر رنگ پوست همراه است؟

خیر، بوتاکس دیستون فقط بر عضلات زیرین پوست تاثیر گذار بوده و بر تغییر در رنگ پوست فاقد تاثیر می باشد.

انواع بوتاکس دیستون چه بوده و در چه شرایطی نگهداری شود؟

بوتاکس دیستون دارای نمونه های 500 و 300 واحدی است که در دمای 2 تا 8 درجه سانتیگراد، در محیطی خشک، ثابت و بدون لرزش نگهداری می­ شوند.

برای آگاهی از انواع بوتاکس مقاله بوتاکس و معرفی انواع برند بوتاکس را مطالعه کنید.

برای تزریق بوتاکس در کرج به کجا مراجعه کنم؟

انتخاب پزشک خوب برای تزریق بوتاکس بسیار مهم است زیرا هنوز هم پزشکان ماهر هنگام استفاده از آن محتاط هستند. به این دلیل که اگرچه بوتاکس می‌تواند در صاف کردن چین و چروک‌ها مؤثر باشد، اما اگر به درستی صورت نگیرد، باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادن پلک‌ها یا ایجاد ابروهای ناصاف می‌شود. پس حتماً مطمئن شوید که پیش پزشکی ماهر این کار را انجام می‌دهید، چرا که دوز تزریق و تکنیک آن باید به دقت کنترل شود. اگر به دنبالدکتر خوب برای بوتاکس در کرجهستید ما کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه در مهرشهر کرج را به شما پیشنهاد میکنیم. مرکز بوتاکس کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

از خدمات مرکز بوتاکس کلینیک می توان به رفع چین و چروک پیشانی بابوتاکس پیشانی در کرج، رفع خطوط دور چشم بابوتاکس دور چشم در کرج، رفع خطوط خرگوشی بینی بابوتاکس بینی در کرج، کاهش تعرق زیر بغل بابوتاکس زیر بغل در کرجو کف دست ، رفع خط خنده بابوتاکس خط خنده در کرج، بالابردن و لیفت ابرو بابوتاکس ابرو در کرجاشاره کرد.

شما در کنار تجربه کادرمرکز بوتاکس کرجکلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاورهمرکز بوتاکس مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک