تزریق فیلر لب

| زیبایی با تزریق ژل لب

با حجیم سازی لب به راحتی یک زیبایی متفاوت از خود خواهید دید ولی قبل از اقدام حتما نکات زیر را درنظر داشته باشید.

  • تزریق ژل لب حتما توسط پزشک انجام شود.
  • از ژل با برند معتبر و با کیفیت انتخاب کنید.
  • بسته پلمپ ژل را در حضور خودتان باز کنند.
  • جعبه ژل را برای دانستن نوع ژل از پزشک بگیرید.
  • از تزریق در یک جلسه به میزان زیاد خودداری کنید.

برای تزریق ژل لب در مهرشهر کرج با کلینیک تماس بگیرید.

Negar_۲۰۲۱۰۶۲۸_۱۵۱۳۱۵
image-layers-2_4
image-layers-1_3

فیلر لب یا ژل لب چیست؟

در سال 2021 هستیم و تزریق ژل لب تقریباً به‌اندازه رنگ کردن مو معمول است. البته توجه داشته باشید که حجیم سازی لب ممکن است در صورت استفاده از تکنیک نادرست و زیاده روی در آن یا استفاده از مواد و برندهای بدون مجوز و غیر استاندارد خطرات بدی به همراه داشته باشد.

افرادی که به دنبال متعادل سازی چهره خود از طریق حجیم کردن لب‌هایشان هستند، افرادی که در اثر یک حادثه صورتشان آسیب دیده و هر کسی که فکر می‌کند با زیباتر شدن چهره اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود، میتواند سراغ تزریق ژل لب برود. در حال حاضر ژل لب روسی در کرج پرطرفدار میباشد.

ژل لب‌های تزریقی از چه چیزهایی ساخته می‌شوند؟

فیلرهای لب محبوب مانند Juvéderm یا Restylane از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند. این یک ماده طبیعی در بدن است و احتمالاً در لیست مواد تشکیل دهنده سرم صورت یا مرطوب کننده مورد علاقه شما هم یافت می‌شود.

اسید هیالورونیک رطوبت پوست را حفظ می‌کند تا حجم، شکل و ساختار لب را همان گونه که دوست دارید تغییر دهد. پرکننده‌ها همچنین مقدار کمی لیدوکائین دارند که عمل تزریق را راحت‌تر می‌کند.

تزریق ژل لب چه‌قدر دوام دارد؟

تزریق ژل لب عملی دائم نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم ژل تزریق شده به لب کم می‌شود. بسته به نوع برند ژلی که انتخاب می‌کنید، نتایج تزریق می‌تواند از شش ماه تا یک سال دوام داشته باشد. پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.

تزریق ژل لب برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از ترزیق ژل پزشک سلامت جسمی شما را برای این عمل بررسی کند و متوجه مشکل خاصی نشود و بهتر است سیگاری نباشد.

  • برای بهبود ظاهر خود چشم انداز مثبت و اهداف واقع بینانه در ذهن دارید.
  • در اثر سانحه یا بیماری خاصی نیاز به متعادل سازی چهره خود دارید.
  • اگر بصورت مادر زاد دارای لب های کوچکی هستید.
آیا تزریق لب فقط مختص خانم‌هاست؟

یا مردان هم می‌توانند تزریق ژل لب داشته باشند؟

البته! اگر شما یک آقا هستید و می‌خواهید چهره خود را متعادل سازی کنید و حس می‌کنید اگر لب‌هایتان حجیم‌تر شوند چهره‌تان جذاب‌تر است، تزریق ژل لب یک انتخاب عالی برای شما است.

عده‌ای هم در اثر مشکلات ژنتیکی و بیماری‌های نادر لب کوچکی دارند یا در اثر حادثه قسمتی از لب‌هایشان را از دست می‌دهند که با تزریق لب آن را جبران می‌کنند.

پزشک متخصص:

چند جلسه نیاز به تزریق ژل لب وجود دارد؟

تزریق ژل لب را می‌توان یک بار با یک یا چند سرنگ یا به تدریج طی چند جلسه انجام داد تا زمانی که به ظاهر دلخواه خود برسید. بیشتر افراد هر شش ماه یکبار یا سالی یکبار برای تزریق و ترمیم ژل لب به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. اما این مسئله به میزان تمایل و نوع نگاه شما برمی‌گردد.

آیا تزریق لب عملی تهاجمی است؟

این عمل کاملاً غیرتهاجمی است. مانند اکثر روش‌های زیبایی دیگر، ژل لب نیز برای همیشه دوام نخواهد داشت. اما باز هم مدت زمان مطلوبی دوام دارد و همیشه می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ژل لب داشته باشید یا نه؟ اگر هم ژل لب‌هایتان را دوست ندارید می‌توانید از پزشک خود درخواست کنید که ژل لبتان را تخلیه کند. یا این‌که می‌توانید چند ماه صبر کنید تا بعد از تزریق، فرم لب‌ها به حالت قبل بازگردد.

تزریق ژل لب

تزریق فیلر لب یک راه ساده، ارزان و بدون نقاهت برای حجیم سازی لب ها می باشد که زیبایی پنهان شما را هویدا می کند.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

هزینه تزریق ژل لب

هزینه حجیم سازی لب با تزریق ژل لب در ناحیه‌های مختلف به نوع ماده‌ی تزریقی و برند آن و تجربه متخصص زیبایی بستگی دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد با توجه به میزان تزریق و برند ژل مورد استفاده متفاوت است.

برندهای اروپایی مثل ایتالیا قیمت بالاتری دارند و ژل های کره ای قیمت پایین تری دارند.

جدول قیمت ها

چهره تازه با حجیم سازی طبیعی لب

با راحت ترین روش و با استفاده از مواد برند درجه یک توسط پزشک یک چهره زیباتر با لب های زیبا را تجربه کنید. هزینه های تزریق ژل لب یا هزینه فیلر لب برای حجیم سازی لب به شرح زیر است:

ریوانس (کانادا)

میلیون تومان
7 تا 10
/سی سی

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

استایلج (فرانسه)

میلیون تومان
7 تا 10
/سی سی

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

چرا اکثرا از تزریق فیلر لب راضی هستند؟

افراد برای افزایش زیبایی طبیعی خود، تعادل و قرینه سازی صورت، تقویت اعتماد به نفس و بازیابی کاهش حجم و جلوگیری از پیری، از تزریق ژل لب استفاده می‌کنند. خواه ظاهری طبیعی‌تر بخواهید داشته باشید، خواه جویای تغییر چشمگیر در ظاهر خود باشید، این روش ظاهری را که می‌خواهید به شما می‌دهد. علاوه بر این، همیشه می‌توانید آنها را در موارد نادری که از نتایج راضی نیستید تخلیه کنید و به حالت عادی قبل از عمل تزریق ژل لب باز گردید.

چه مقدار ژل لب نیاز دارم؟

مقدار ژلی که دریافت می‌کنید در نهایت به خود شما بستگی دارد و شما می‌توانید به پزشک خود بگویید که دقیقاً چه می‌خواهید. اما او باید یک برنامه درمانی درست به شما ارائه دهد. این‌که چقدر ژل لب دریافت کنید به این مسئله مربوط می‌شود که آیا شما می‌خواهید یک تودة بزرگ بالشی جای لب داشته باشید یا دوست دارید مقدار کمی ژل داشته باشید و طبیعی‌تر به نظر برسید.

تفاوت ژل لب آقایان با خانمها؟

هیچ تفاوتی وجود ندارد. ژل همان ژل است، سرنگ همان سرنگ و پزشک همان پزشک. تفاوت اصلی هنگام تزریق لب در مردان نسبت به زنان غالباً در نتیجه حاصل می‌شود. معمولاً زنان به دنبال لب‌های پرتر و حجیم‌تر هستند. از طرف دیگر، مردان بیشتر به دنبال فرم بهتر هستند. این بدان معنا نیست که مردانی نیستند که لب‌های پرتر دوست داشته باشند – گاهی اوقات آنها می‌خواهند از مایکل فاسبندر به برد پیت تبدیل شوند.

انتخاب محل تزریق ژل لب :

کجا باید تزریق لب انجام دهم؟

توسط پزشک با تجربه زیبایی

این عمل را فقط باید توسط یک متخصص دارای مجوز در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام دهید. مهم است که پزشکی را انتخاب کنید که در این زمینه خوش نام باشد، نمونه کارهای مطلوبی داشته باشد و از برندهای خوب برای تزریق استفاده ‌کند؛ بنابراین حتماً به اندازه کافی تحقیق کنید.

مشاهده نمونه کارها

حتما نمونه های تزریق ژل لب مدل های مختلف را مشاهده کنید و نمونه های پزشکی که انتخاب نموده اید را چک کنید. نظرات مشتری‌های قبلی را بخوانید و عکس‌های قبل و بعد آنها را ببینید تا نسبت به نتیجه مطلوب کار مطمئن شوید.

کلینیک یا مطب

از انجام این کار در سالن های آرایش یا فضاهای زیر زمینی بدون مجوز خودداری کنید.گوگل و اینستاگرام ابزار بسیار مفیدی برای جستجوی کلینیک‌های زیبایی معتبر هستند. در آن‌ها جستجو کنید، با روش‌هایی که هر پزشک برای انجام این کار ارائه می‌دهد آشنا شوید.

انواع ژل های لب

| برندهای ژل لب دارای مجوز در کشور

برندهای زیادی با مجوز موجود است که هرکدام محصول کشورهای متفاوتی هستند. رایج‌ترین آن‌ها:

  • ژل پرفکتا: ساخت فرانسه
  • ژل لب ژوویدرم: ساخت آمریکا و فرانسه، تأیید شده توسط FDA
  • ژل تئوسیال
  • فیلر لب رستیلن: تأیید شده توسط FDA
  • فیلر استایلج
  • ژل لب بلترو: افرادی که سابقه آلرژی به پروتئین‌های گرم مثبت را دارند، نباید از این برند استفاده کنند.
  • ژل لب رووفیل: ساخت کره
Negar_۲۰۲۱۰۶۲۸_۱۵۱۳۱۵
image-layers-2_4
image-layers-1_3
تزریق فیلر لب

آیا تزریق لب ارزشش را دارد؟

  • Real Self، یک منبع آنلاین دیجیتال برای افرادی است که تحت یک درمان آرایشی انتخابی قرار داشته‌اند. این منبع حجیم کردن لب‌ها توسط 97٪ از کسانی که این عمل زیبایی را انجام داده بودند را رضایت بخش تلقی کرد. به بیان ساده، اکثر کسانی که از پرکننده لب استفاده می‌کنند از نتایج حاصل شده بسیار راضی هستند.

بعد از ترزیق ژل لب :
بعد از تزریق لب چه کارهایی را نباید انجام دهید؟
  • تا 24 ساعت با باشگاه خود خداحافظی کنید!
  • حداقل تا 72 ساعت باید از فعالیت‌هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت شما می‌شوند، مانند ماساژ دادن صورت یا انجام کارهای شبیه به این‌که فقط می‌تواند باعث تورم شود، خودداری کنید.
  • در 24 ساعت بعد از تزریق، در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما نباشید.
  • هنگام اضطراب، مراقب باشید که لب‌هایتان را گاز نگیرید.
  • تا دو هفته بعد از انجام عمل، در جاهایی که گرمای زیادی دارند، مثل سونا جکوزی و حمام‌های داغ، حضور نداشته باشید.
  • تا 72 ساعت از غذاهای سفت مثل ساندویچ‌ها که نیاز به گاز زدن نان‌های سفت و سخت دارند دوری کنید.
  • کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و به‌طورکلی همة این‌ها تا 72 ساعت بعد از تزریق ژل لب ممنوع است.
تزریق ژل لب در کرج

| مزایای تزریق ژل لب

  • کبودی کمتر:کبودی و ورم تزریق ژل‌های از بقیه فیلرها برای تزریق کمتر است.
  • ماندگاری قابل قبول نتایج:نتایج تزریق ژل در لب دائمی نیست، اما ماندگاری حدود ۶ ماه تا یکسال دارد.
  • احتمال پایین بروز واکنش آلرژیک:به علت تشابه مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی به مواد موجود در بدن، معمولا باعث حساسیت نمی شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از تزریق ژل پزشک را مطلع کنید.
  • کنترل آسان حجم لب :پزشک به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و در نتیجه شما سریعتر و با اطمینان بیشتر به نتیجه دلخواه می رسید.
  • رفع ساده برآمدگی ها :اگر در لب‌ها توده یا برآمدگی به وجود آید به راحتی حل و مشکل برطرف می‌شود.

تزریق ژل لب دردناک است؟

در هنگام تزریق ممکن است اندکی احساس سوزش کنید، اما جای نگرانی نیست. در صورت تمایل پزشک قبل از عمل کرمی بی حس کننده بر روی لب‌های شما می‌مالد که آن‌ها را بی حس خواهد کرد. خود ژل نیز حاوی لیدوکائین است تا باعث راحتی تزریق شود. فقط ممکن است چند روز بعد از تزریق ژل لب، لب‌های شما با کمی تورم همراه بوده و حساس باشد.

آیا می‌توانم فقط در یک لب تزریق کنم؟

می‌توانید ژل لب را به هرکجای لبتان که می‌خواهید بزنید. البته بهتر است نظر پزشک خود را در این باره بپرسید. به هر حال شما می‌توانید یک لب یا هر دو را با ژل حجیم‌تر کنید.

لب‌های بعد از تزریق ژل کبود می‌شوند؟

بعد از تزریق ممکن است کمی کبودی بعد از تزریق ژل اتفاق بیفتد که منطقی است، اما این کبودی چیزی نیست که کمی رژ لب نتواند آن را پنهان کند. بعد از 24 ساعت از تزریق شما مجازید از لوازم آرایشی روی موضع تزریق شده استفاده کنید. سعی کنید از لمس کردن لب‌های خود خودداری کنید. بعد از تزریق ژل لب از یخ استفاده کنید و هر توصیه دیگری را از طرف پزشک خود جدی بگیرید و به آن عمل کنید. این تورم‌ها حداکثر تا یک هفته خوب می‌شوند، پس نگران نباشید.

مشکلات پس از تزریق ژل لب :
  • بروز ناراحتی های خفیف: این ناراحتی ها بسیار طبیعی می باشد وبه خاطر تزریق سوزنی است که درلب انجام شده است.
  • کبودی: کبودی های تزریق ژل لب حدود 1 هفته بهبود پیدا میکند ولی در بعضی افراد میتواند درحدود2 تا 10 روز باقی بماند.
  • قرمزشدن: قرمزی پوست حدود 12 تا 24 ساعت پس از تزریق ژل لب ازبین می رود.
  • تورم: به دلیل حساسیت بالای لب ها ، تورم و سوزش کاملا طبیعی میباشد و برای هر فرد متفاوت است .
  • طبیعی نبودن حالت لب ها: طبیعی نبودن لب ها با از بین رفتن تورم ناحیه تزریق لب بهبود پیدا می کند.
پس از تزریق ژل لب

| عوارض تزریق ژل لب

اگر شما از ژل های دارای مجوز و تحت نظر پزشک با تجربه اقدام به تزریق ژل لب کرده اید عوارضی پس از تزریق ژل لب شما را تهدید نمی کند ولی حتما فبل از تزریق حساسیت های دارویی و بیماری های خود را به پزشک اعلام کنید.

احتمال خون مردگی بدلیل خونرسانی زیاد در لب بعد از تزریق ژل وجود دارد که طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

میزان کبودی درافراد مختلف با توجه به ژنتیک آنها متفاوت می باشد. البته سیگارکشیدن و استفاده آسپیرین میزان کبودی را افزایش می دهد.

استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون و خوردن وینامین ها و املاح مانند امگا۳، ویتامین ایی به بهبود سریعتر کمک می کند و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول می تواند از درد احتمالی پس از تزریق جلوگیری کند.

می‌توانم بعد از تزریق لب ورزش کنم؟

بهتر است تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل لب ورزش نکنید. هرگونه افزایش جریان خون در صورت شما فقط باعث ورم بیشتر می‌شود؛ بنابراین کمی استراحت کنید.

لب‌های من بعد از تزریق ژل چه حسی دارند؟

اگر عمل به درستی انجام شده باشد پس از پایین آمدن تورم نباید لب‌های شما حس متفاوتی داشته باشند. احساس لب‌های جدید مانند لب‌های قبل از تزریق خواهند بود. فقط کمی حجیم‌تر شده‌اند.

چگونه می‌توان نتایج تزریق لب را طولانی‌تر کرد؟

واقعیت این است که راهی برای دست یابی به این هدف وجود ندارد. ازآنجاکه مدت زمان فیلر لب شما به یک هزار عامل مختلف بستگی دارد که مهم‌ترین آن برند خود ژل است، برای نگه‌داشتن کامل آنها برای مدت طولانی‌تر نمی‌توانید کاری انجام دهید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک