Negar_۲۰۲۱۰۶۲۸_۱۵۰۷۵۲
image-layers-2_4
image-layers-1_3
درمان گودی شقیقه با تزریق ژل

تزریق ژل به شقیقه

تزریق ژل به شقیقه بهترین روش اصلاح گودی شقیقه برای آقایان و خانم ها می باشد.با تزریق ژل به شقیقه علاوه بر رفع گودی شقیقه باعث بازیابی حجم آن و کشیدگی چشم و ابرو نیز می شود و جین و چروک های صورت در آن ناحیه هم تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

  • رفع گودی شقیقه
  • کشیدگی چشم

برای تزریق ژل به شقیقه در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

درمان فرورفتگی گیجگاه با تزریق ژل

افزایش سن یکی از عوامل اصلی گودی شقیقه است. با افزایش سن شما حجم صورت به طور کلی کاهش پیدا کرده و تحلیل می‌رود و این موضوع باعث می‌شود که استخوان‌های شقیقه و گونه برجسته‌تر به نظر برسد از طرف دیگر استخوان صورت جمع‌تر شده و این موضوع موجب می‌شود استخوان فک تحلیل رفته و بینی شما بزرگ‌تر شده و گونه‌ها کمتر به چشم بیایند. ماهیچه‌ها نیز مقداری از حجم و قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده در نتیجه تناسب چهره شما از بین برود.

تزریق ژل به شقیقه در کجای صورت شماست؟

شریانها و رگهای زیادی در شقیقه دارای مسیر سطحی می باشند و عضله تمپورالیس فضای گیجگاهی را پر می کند. تزریق ژل برای رفع گودی شقیقه در این محل از بین این عضله و بر روی پریوست استخوان انجام می شود.

انواع ژل برای رفع گودی شقیقه

فیلرهای محبوب مانند Juvéderm یا Restylane از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند. این یک ماده طبیعی در پوست بدن یافت می شود و با افزایش رفتن سن به طور طبیعی معمولا پوست صورت بخشی از این مواد مفید را از دست می دهد. هیالورونیک احتمالاً در لیست مواد تشکیل دهنده سرم صورت یا مرطوب کننده مورد علاقه شما هم یافت می‌شود.

اسید هیالورونیک رطوبت پوست را حفظ می‌کند تا حجم، شکل و ساختار صورت را همان گونه که دوست دارید تغییر دهد. پرکننده‌ها همچنین مقدار کمی لیدوکائین دارند که عمل تزریق را راحت‌تر می‌کند. اسید هیالورونیک به عنوان فیلر این مزیت را دارد که با کمک به جذب بیشتر آب تا حدودی به رفع گودی شقیقه کمک می کند.

ماندگاری ژل رفع گودیگیجگاهی چه‌قدر است؟

رفع گودی گیجگاهی با تزریق ژل دائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده ژل کم می‌شود. بسته به نوع برند ژل که انتخاب می‌کنید، ماندگاری فیلرها از شش ماه تا یک سال و نیم می باشد، ولی ماندگاری اثرات تحریک کلاژن سازی هیالورونیک‌های مرغوب 5 سال هم ماندگار است. پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.
بعد از تزریق ژل به شقیقه :
بعد از تزریق ژل شقیقه چه کارهایی را نباید انجام دهید؟
  • تا 24 ساعت از رفتن به باشگاه ورزشی خودداری کنید.
  • حداقل تا 72 ساعت باید از فعالیت‌هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت شما می‌شوند، مانند ماساژ دادن صورت یا انجام کارهای شبیه به این‌که فقط می‌تواند باعث تورم شود، خودداری کنید.
  • در 24 ساعت بعد از تزریق، در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما نباشید.
  • تا دو هفته بعد از تزریق، در جاهایی که گرمای زیادی دارند، مثل سونا جکوزی و حمام‌های داغ، حضور نداشته باشید.
  • کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و به‌طورکلی همة این‌ها تا 72 ساعت بعد از رفع گودی شقیقهبا تزریق ژل ممنوع است.
اصلاح گودی شقیقه ها با تزریق ژل در کرج

| مزایای رفع گودی شقیقه با تزریق ژل

  • کبودی کمتر:کبودی و ورم تزریق ژل‌های از بقیه فیلرها برای تزریق کمتر است.
  • ماندگاری قابل قبول نتایج:نتایج تزریق ژل صورت دائمی نیست، اما ماندگاری حدود حداقل ۶ ماه تا یکسال دارد.
  • احتمال پایین بروز واکنش آلرژیک:به علت تشابه مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی به مواد موجود در بدن، معمولا باعث حساسیت نمی شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از تزریق ژل پزشک را مطلع کنید.
  • کنترل آسان حجم مورد انتظار :پزشک به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و در نتیجه شما سریعتر و با اطمینان بیشتر به نتیجه دلخواه می رسید.

اگر از تزریق ژل به شقشقه ها راضی نبودیم ، چکار کنیم ؟

رفع گودی شقیقه با تزریق ژل یک روش موقتی است که پس از حداکثر یکسال از بین میرود، پس اگر از مدل صورت خود پس از تزریق راضی نبودید پس از چند ماه صورتتان به حالت اول باز می گردد ولی اگر میخواهید این کار به سرعت انجام شود میتوانید از پزشک بخواهید با تزریق هیالاز و حل کردن فیلر صورتتان را به حالت اولیه برگرداند.

آیاتزریق ژل به شقیقه درد دارد؟

از مهمترین ویژگی های رفع گودی شقشقه با فیلر نسبت به عمل جراحی نداشتن درد و عوارض و دوران نقاهت پس از عمل جراجی است. شما فقط زمانی که سوزن تزریق ژل به صورت وارد می شود احساس سوزش خواهید داشت ولی چند لحظه بیشتر طول نمی کشد البته تخصص پزشک و سوزن مورد استفاده بسیار مهم است. البته در فیلر صورت که به شما تزریق می شود مقداری بی حسی هست که به بدون درد بودن این عمل کمک می کند.

رفع گودی شقیقه ها با ژل

درمان گودی شقیقه ها با ایجاد تعادل و تقارن بیشتر در صورت، زیبایی فوق العاده ای به شما میدهد. تزریق فیلر برای رفع فرورفتگی شقیقه بسیار مؤثر است.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

تزریق ژل برای رفع گودی شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از ترزیق ژل پزشک سلامت جسمی شما را برای این عمل بررسی می کند و افرادی زیر کاندیدای مناسب تزریق ژل گودی شقیقه هستند.

  • افرادی با شقیقه کم‌حجم
  • افرادی بر اثر ورزش سنگین گودی شقیقه پیدا کرده اند
  • افرادی نیاز به اصلاح فرم صورت با تزریق فیلر شقشقه دارند
آیا تزریق فیلر شقیقه برای آقایان هم انجام می شود؟

البته! اگر شما یک آقا هستید و می‌خواهید صورت خود را جوان کنید و چهره‌تان جذاب‌تر شود، تزریق ژل شقیقه آقایان یک انتخاب عالی برای شما است.

عده‌ای هم فرم طبیعی صورتشان نیاز به تزریق ژل صورت آقایان دارد.

پزشک متخصص:

چند جلسه تزریق ژل برای رفع فرورفتگی شقیقه نیاز است؟

رفع گودی شقیقه با فیلر بسته به حجم مورد نیاز برای صورت شما، حدودا یک سی سی فیلر اسید هیالورونیک در هر سمت صورت شما یعنی جمعا دو سی سی ژل تزریق می شود. سپس پس از از حدود یک ماه با نظر پزشک اگر لازم بود ترمیم صورت می گیرد، معمولا بهترین وقت جهت ترمیم ژل تزریقی بعد از ماه ششم است، اما ممکن است در هر فرد این زمان متفاوت باشد.

آیا اصلاح گودی شقیقه با تزریق فیلر عمل تهاجمی است؟

این عمل کاملاً غیرتهاجمی است. مانند اکثر روش‌های زیبایی دیگر، ژل صورت نیز برای همیشه دوام نخواهد داشت. اما باز هم مدت زمان مطلوبی دوام دارد و همیشه می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید صورت متناسب با ژل داشته باشید یا نه؟ اگر هم دوست ندارید می‌توانید از پزشک خود درخواست کنید که ژل صورت را تخلیه کند. یا این‌که می‌توانید چند ماه صبر کنید تا صورتتان به حالت قبل بازگردد.

هزینه رفع گودی شقیقه در کرج چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به شقیقه در کرج برای خانم ها و آقایان در جداول زیر اعلام شده است. تزریق فیلر صورت با بهترین ژل های اروپایی و کره ای انجام می شود. قیمت فیلر شقیقه در کرج به شکل صورت و میزان ژل مورد نیاز بستگی دارد. قیمت تزریق ژل رفع گودی شقیقه در کرج 1400 به طور تقریبی در جدول زیر آورده شده است. برای دریافت مشاوره و قیمت‌ فیلر شقیقه در کرج با کلینیک تماس بگیرید.
جدول قیمت تزریق ژل به شقیقه

چهره جوان و جذاب

با راحت ترین روش و با استفاده از مواد برند درجه یک توسط پزشک یک چهره زیبا و جوانتر را تجربه کنید. هزینه فیلر شقیقه یا هزینه تزریق ژل به شقیقه به شرح زیر است:

رووفیل (کره جنوبی)

میلیون تومان
4 تا 8

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

الانسه (انگلیس)

میلیون تومان
8 تا 12

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

چرا اکثرا از رفع گودی شقیقه با ژل راضی هستند؟

افراد برای افزایش زیبایی طبیعی صورت خود، تقویت اعتماد به نفس و بازیابی کاهش حجم و جلوگیری از پیری، از تزریق ژل شقیقه استفاده می‌کنند. اگر بخواهید ظاهری طبیعی‌ و جوان تر داشته باشید یا جویای تغییر چشمگیر در ظاهر خود باشید، اصلاح گودی شقیقه با فیلر ظاهری را که می‌خواهید به شما می‌دهد.

چه مقدار ژل برای رفع گودی شقیقه نیاز دارم؟

مقدار ژلی که دریافت می‌کنید نظر به پزشک و شکل و مدل صورت و گودی شقیقه شما بستگی دارد. عوامل دیگری مثل نوع پوست و سن و شکل صورت شما هم بستگی دارد.

بعد از تزریق فیلر به شقیقه دوش بگیریم؟

پیشنهاد می شود با آب گرم دوش نگیرید و به صورت فشار وارد نکنید.

آیا نوشیدن آب لازم است؟

نوشیدن آب زیاد پوست شما را مرطوب نگه می دارد و اثر پرکنندگی اسید هیالورونیک را افزایش می دهد.

تزریق ژل شقیقه در کرج

عوارض تزریق ژل رفع گودی شقیقه چیست؟

احتمال دارد برخی عوارض جانبی تزریق شامل قرمزی، حساسیت به لمس، تورم و کبودی ایجاد شود که هیچکدام جدی نیستند و طی چند روز برطرف می شوند و هیچ خطری ندارد. توجه کنید که تزریق فیلر به شقیقه حتما باید توسط پزشک متخصص با تجربه انجام شود.

مراقبت های پس از تزریق ژل به شقیقه

از لمس کردن شقیقه تا ۶ ساعت پس از تزریق فیلر خودداری کنید. پس از آن می توانید صورتتان را به آرامی با آب و صابون بشورید و از آرایش سبک استفاده کنید. تا وقتی که تورم و قرمزی اولیه ترزیق فیلر برطرف نشده است ، صورتتان را در معرض گرمای شدید (مانند حمام یا نور آفتاب) یا سرمای شدید در زمستان قرار ندهید.

انواع فیلر صورت

| برندهای ژل صورت دارای مجوز در کشور

برندهای زیادی با مجوز موجود است که هرکدام محصول کشورهای متفاوتی هستند. رایج‌ترین آن‌ها:

  • ژل الانسه L : انگلستان
  • ژل الانسه E : انگلستان
  • ژل رووفیل الترا : ساخت کره

توجه کنید که فقط پزشک شما می‌تواند انتخاب کند که مناسبترین فیلر برای تزریق به شقیقه شما کدام است. ژل ها از لحاظ کیفیت و هزینه و لحاظ ساختار مولکولی، میزان جذب آب، شکل خوابیدن زیر بافت پوست از هم متفاوت هستند. پزشک بر اساس موارد مختلف مثل شکل و فرم صورت ، سن، ضخامت پوست و میزان چربی زیر پوست فیلر مناسب را برای رفع گودی شقیقه شما انتخاب می کند.

مشکلات پس از رفع گودی شقیقه با ژل
  • بروز ناراحتی های خفیف: این ناراحتی ها بسیار طبیعی می باشد وبه خاطر تزریق سوزنی است که در انجام شده است.
  • کبودی: کبودی های تزریق ژل صورت حدود 1 هفته بهبود پیدا میکند ولی در بعضی افراد می تواند درحدود2 تا 10 روز باقی بماند.
  • قرمزشدن: قرمزی پوست حدود 12 تا 24 ساعت پس از تزریق ژل صورت ازبین می رود.
  • تورم: به دلیل حساسیت صورت ، تورم و سوزش کاملا طبیعی می باشد و برای هر فرد متفاوت است .
  • طبیعی نبودن حالت صورت : طبیعی نبودن صورت با از بین رفتن تورم ناحیه تزریق بهبود پیدا می کند.
پس از تزریق ژل شقیقه

| عوارض تزریق ژل شقیقه

اگر شما از ژل های دارای مجوز و تحت نظر پزشک با تجربه اقدام به رفع گودی شقیقه با ژل کرده اید عوارضی پس از تزریق ژل صورت شما را تهدید نمی کند ولی حتما فبل از تزریق حساسیت های دارویی و بیماری های خود را به پزشک اعلام کنید.

احتمال خون مردگی بدلیل خونرسانی زیاد در صورت بعد از تزریق ژل وجود دارد که طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

میزان کبودی درافراد مختلف با توجه به ژنتیک آنها متفاوت می باشد. البته سیگارکشیدن و استفاده آسپیرین میزان کبودی را افزایش می دهد.

استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون و خوردن ویتامین ها و املاح مانند امگا۳، ویتامین ایی به بهبود سریعتر کمک می کند و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول می تواند از درد احتمالی پس از تزریق جلوگیری کند.

رفع گودی شقیقه با ژل دردناک است؟

در هنگام تزریق ممکن است اندکی احساس سوزش کنید، اما جای نگرانی نیست. در صورت تمایل پزشک قبل از تزریق محل با کرم بی حس خواهد شد. خود ژل نیز حاوی لیدوکائین است تا باعث راحتی تزریق شود. فقط ممکن است چند روز بعد از تزریق ژل ، صورت شما با کمی تورم همراه بوده و حساس باشد.

ماندگاری ژل صورت چه مدت است؟

ماندگاری فیلر صورت معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد و با تکرار تزریق فیلر صورت ، اثر طولانی مدت تری خواهید داشت.

تزریق فیلر خطردارد؟

ژل های تزریق فیلر صورت محصولاتی زیست سازگار و زیست تخریب پذیر هستند ( فیلرهای اسید هیالورونیک ) و برای بدن مضر نیستند و به طور طبیعی از بین می روند و از بدن خارج می شوند.

چگونه دوام فیلر صورت را افزایش دهیم؟

زیاد در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید قرار نگیرید و رژیم غذایی سالم داشته باشید و از پوست خود مراقبت نمایید و از کشیدن سیگار خودداری کنید.

می‌توانم بعد از تزریق ژل صورت ورزش کنم؟

بهتر است تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل صورت ورزش نکنید. هرگونه افزایش جریان خون در صورت شما فقط باعث ورم بیشتر می‌شود؛ بنابراین کمی استراحت کنید.

صورت من بعد از تزریق ژل چه حسی دارد؟

اگر عمل به درستی انجام شده باشد پس از پایین آمدن تورم نباید صورت شما حس متفاوتی داشته باشند.

Call Now Buttonتماس با کلینیک