بوتاکس و معرفی انواع برند بوتاکس

امروزه یکی از بهترین روش ها که به عنوان یک درمان زیبایی در تمامی کلینیک ها استفاده می شود بوتاکس است. در سرتاسر دنیا تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای حفظ جوانی و زیبایی است.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک ژل است که به عضله های صورت که حاوی چین و چروک هستند تزریق می‌شود و از منقبض شدن سلول‌های عصبی صورت جلوگیری می کند. امروزه برندهای مختلفی بوتاکس را تولید می کنند و هر یک از آنها زیبایی صورت را مورد هدف قرار می دهند. انواع بوتاکس با ویژگی های مختلف برای هر فرد با هر شرایط قابل استفاده هستند. برای تشخیص بهترین نوع بوتاکس و انتخاب یک برند بهتر است با پزشک مشورت کنید زیرا تنها متخصص پوست است که می تواند بهترین نوع بوتاکس و برند را به شما معرفی کند.

بوتاکس دارای چند نوع است؟

همان‌طور که گفته شد بوتاکس دارای انواع مختلف با برندهای مختلف هستند که برای تزریق به صورت استفاده می شوند، مانند:

بوتاکس دیسپورت (Dysport)

یکی از معروف ترین نوع بوتاکس که در بین تمامی برندها شهرت زیادی دارند بوتاکس دیسپورت است. این بوتاکس یک محصول انگلیسی است که برای از بین بردن چین و چروک های صورت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

از این محصول برای محو کردن خطوط نازک روی صورت استفاده می شود، تزریق آن باعث می شود تا عضله های صورت بی حرکت بمانند و این بی حرکت ماندن باعث می شود که چین و چروک های صورت به طور کامل از بین بروند. دیسپورت یک بوتاکس بسیار قوی است که با سایر بوتاکس ها تفاوت های زیادی دارد. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این بوتاکس این است که دیسپورت محلولی نوروتوکسینی است علاوه بر انواع فوایدی که دارد پروتئین دیگر هم در آن وجود دارد. وجود این نوع پروتئین در بوتاکس باعث می‌شود که در همان ناحیه تزریق بوتاکس ارسال پیام به مغز و به وجود آمدن چین و چروک ها متوقف شود. بر اساس این نوع عملکرد این بوتاکس بسیار قوی است و باعث می شود تا به طور کامل چین و چروک های موجود بر روی صورت از بین برود. برای اطلاعات کامل بوتاکس دیسپورت به مقاله مجزا در باره آن مراجعه کنید.

بوتاکس زئومین (Xeomin)

بوتاکس زئومین یکی دیگر از بوتاکس های مهم است که بیشتر برای محو کردن خطوط صورت از آن استفاده می شود. این محلول مانند سایر محلول های تزریقی مانع رسیدن پیام های عصبی به مغز می شود. این بوتاکس به گونه ای عمل می کند که عضلات صورت ثابت باقی می مانند و هیچگونه انقباضی در آن به وجود نمی آید.

یکی از تفاوت های اصلی بوتاکس زئومین با سایر بوتاکس ها این است که دیگر نیازی نیست در دمای پایین نگهداری شود به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت است. به همین دلیل بیشتر متخصصان پوست ترجیح می دهند در اولین انتخاب از بوتاکس زئومین استفاده کنند. این بوتاکس به عنوان یکی از بهترین برندها در سرتاسر جهان شناخته می‌شود و به دلیل اینکه هیچ گونه مواد افزودنی در آن وجود ندارد عملکرد بالا و قوی دارد.

زمانی که این مواد به صورت تزریق می‌شود بدن پاتن کمتری را نسبت به محلول تولید می کند. بعد از تزریق بوتاکس زئومین نتیجه آن با گذشت ۱۰ روز قابل مشاهده است و ماندگاری آن بین ۶ و ۹ ماه است.

بوتاکس نورونوکس (Neuronox)

بوتاکس نورونوکس یکی از بوتاکس هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و ساخت کشور کره است و مانند سایر برندها برای تزریق از سوزن استفاده می شود.

بوتاکس نورونوکس یک محلول است از رساندن پیام های پیری زودرس، استرس و انبساط عضلات صورت جلوگیری می کند. بعد از تزریق این بوتاکس فعالیت‌ های عضلات صورت کاهش پیدا می کند و به مرور زمان چین و چروک ها از بین می روند و چهره جوان تر و زیباتر می شود، و بعد از ۷ روز تأثیر خود را نشان می دهد و ماندگاری آن بین ۴ الی ۶ ماه است. البته باید به این نکته توجه داشت که ماندگاری بوتاکس به شرایط بیمار و چگونگی تزریق بستگی دارد و ممکن است در برخی افراد بیش از شش ماه ماندگاری داشته باشد.

بعد از تزریق بوتاکس نورونوکس ممکن است که افراد عوارضی را بر روی صورت خود مانند کبودی در محل تزریق را مشاهده کنند که این عوارض بسیار کوتاه است و سریع از بین می رود. همچنین ممکن است در برخی موارد خاص افراد دچار سردرد، حالت تهوع، افتادگی پلک و سرماخوردگی شوند به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از بروز این عوارض قبل از تزریق با متخصص صحبت کنید و اگر بیماری زمینه ای دارید با پزشک در میان بگذارید. مقاله بوتاکس نورونوکس را حتما بخوانید.

بوتاکس کنیتوکس (Conitox)

بوتاکس کنیتوکس تولید یکی از برندهای چینی است که به عنوان یکی از بهترین برندهای بوتاکس شناخته می‌شود.

این بوتاکس مانند سایر بوتاکس ها یک محلول تزریقی است و از ارسال پیام های عصبی به مغز جلوگیری می کند و باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود. این محلول باید در دمای پایین نگهداری شود و نباید در دمای بالا قرار بگیرد. بعد از تزریق با گذشت ۳ روز نتایج خود را بر روی پوست نشان می دهد و ماندگاری این بوتاکس بین ۳ الی ۵ ماه است.

بوتاکس درماتوکس (Dermatox)

بوتاکس درماتوکس یکی از برندهای است که در کشور ایران از آن استفاده زیادی می شود. استفاده از این محلول باعث جوان تر شدن و زیباتر شدن پوست صورت می شود و کاربردهای دیگری در علم پزشکی دارد.

بوتاکس مسپورت (Masport)

بوتاکس مسپورت یکی دیگر از برندهایی است که در کشور ایران سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. این بوتاکس برای از بین بردن خط اخم که بین دو ابرو به وجود می‌آید کاربرد دارد و آن را به طور کامل از بین می برد. بیشتر متخصصانی که در ایران کار بوتاکس انجام می دهند برای از بین بردن خط اخم از این محلول استفاده می کنند.

چگونه میتوان بوتاکس تقلبی را تشخیص داد؟

یکی از اصلی ترین روش هایی که می توانید با آن بوتاکس تقلبی از اصل را تشخیص دهید قیمت آن است که باید به عنوان یک مصرف کننده این مورد را مد نظر داشته باشید. بهتر است بگوییم اگر پزشکی یک بوتاکس را با هزینه پایین تر به شما ارائه می دهد احتمالا این بوتاکس تقلبی است و بهتر است قبل از تزریق تحقیقات لازم را انجام دهید. استفاده از بوتاکس های ارزان و تقلبی می تواند آسیب های جبران ناپذیر را به زیبایی و صورت شما وارد کنند به همین دلیل بهتر است به این نکته بسیار توجه داشته باشید و قبل از انجام هرگونه تزریق بر روی صورت به خوبی راجع به محلول و مواد مورد استفاده تحقیق کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

برای تزریق بوتاکس در کرج به کجا مراجعه کنم؟

انتخاب پزشک خوب برای تزریق بوتاکس بسیار مهم است زیرا هنوز هم پزشکان ماهر هنگام استفاده از آن محتاط هستند. به این دلیل که اگرچه بوتاکس می‌تواند در صاف کردن چین و چروک‌ها مؤثر باشد، اما اگر به درستی صورت نگیرد، باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادن پلک‌ها یا ایجاد ابروهای ناصاف می‌شود. پس حتماً مطمئن شوید که پیش پزشکی ماهر این کار را انجام می‌دهید، چرا که دوز تزریق و تکنیک آن باید به دقت کنترل شود. اگر به دنبالدکتر خوب برای بوتاکس در کرجهستید ما کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه در مهرشهر کرج را به شما پیشنهاد میکنیم. مرکز بوتاکس کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

از خدمات مرکز بوتاکس کلینیک می توان به رفع چین و چروک پیشانی بابوتاکس پیشانی در کرج، رفع خطوط دور چشم بابوتاکس دور چشم در کرج، رفع خطوط خرگوشی بینی بابوتاکس بینی در کرج، کاهش تعرق زیر بغل بابوتاکس زیر بغل در کرجو کف دست ، رفع خط خنده بابوتاکس خط خنده در کرج، بالابردن و لیفت ابرو بابوتاکس ابرو در کرجاشاره کرد.

شما در کنار تجربه کادرمرکز بوتاکس کرجکلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاورهمرکز بوتاکس مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک