Negar_۲۰۲۱۰۶۱۹_۱۲۰۵۴۲
image-layers-1_3
بوتاکس زیر بغل

| درمان عرق زیر بغل

تعریق زیاد زیر بغل باعث خیس شدن مداوم لباس ها و ایجاد احساس نا خوشایندی در شما می شود، با بوتاکس زیر بغل به راحتی می توانید این مشکل را رفع نمایید. درمان عرق زیر بغل در تابستان با تزریق بوتاکس بهترین گزینه است. از ویژگی های رفع تعریق زیر بغل با بوتاکس را در زیر مشاهده می کنید.

• بدون درد و خونریزی و دوره نقاهت
  • اثر گذاری سریع و بدون عوارض
  • بدون عمل جراحی و سرپایی

برای تزریق بوتاکس زیر بغل در مهرشهر کرج با کلینیک تماس بگیرید.

کاهش تعریق با بوتاکس زیربغل و بوتاکس کف دست

معمولاً افزایش دمای بدن، سیستم عصبی غدد عروقی را فعال می‌کند. بدین ترتیب بدن شما خود به خود خنک می‌شود. با این حال در افراد مبتلا به هایپرهیدروزیس، اعصاب نشان دهنده غدد عروقی بیش از حد فعال هستند.

بوتاکس زیر بغل برای چیست؟ وقتی مستقیماً در ناحیه‌ای از بدن که عرق می‌کند، تزریق بوتاکس انجام می‌دهید، اعصاب بیش فعال شما فلج می‌شوند. وقتی اعصاب شما نمی‌توانند غدد عرق شما را تشخیص دهند، شما عرق نمی‌کنید. بوتاکس فقط در ناحیه خاصی که تزریق می‌شود از تعرق بیش از حد جلوگیری می‌کند و روی سیستم تعریق در نواحی دیگر بدن هیچ تأثیری ندارد.

انتخاب دکتر خوب برای بوتاکس زیر بغل خیال شما را از مشکلات عرق کردن زیاد زیر بغل و تعریق کف دست راحت می کند.

خطرات درمان عرق با تزریق بوتاکس

در برخی موارد کنترل تعریق با داروها و مام‌های ضد تعریق قوی امکان پذیر است. شخص می‌تواند از یک داروساز یا پزشک بخواهد که بهترین ضدتعریق‌ها را به او معرفی کند. اما خب افرادی هم هستند که این درمان‌ها برایشان مؤثر نیست.

به طور کل درمان عرق زیاد زیر بغل و تعریق کف دست خطری به همراه ندارد. اما هستند کسانی که تزریق بوتاکس برای آن‌ها مضر باشد. مثلاً، افرادی که ضعف شدید عضلانی یا بیماری‌های قلبی دارند، یا خانم‌های باردار و شیرده. در واقع مواد موجود در بوتاکس ممکن است به جنین آسیب برساند. تزریق بوتاکس زیر بغل در مهرشهر کرج در کلینیک دکتر شقایق انوشه توسط خود پزشک انجام می شود.

بوتاکس زیر بغل / بوتاکس کف دست

برایدرمان عرق زیر بغلبه چه دکتری مراجعه کنیم؟

اگر این علائم را دارید، بهتر است برای تزریق بوتاکس زیر بغل یا کف دست با پزشک خود مشورت کنید:

• علائم هایپرهیدروزیس که شامل تعریق بیش از حد کف دست، کتف، پاها و تمامی بدن بدون هیچ دلیل خاصی مانند گرما یا استرس است.
  • تعریق بیش از حد در اطراف کشاله ران یا پا که می‌تواند منجر به عفونت‌های باکتریایی یا قارچی شود.
  • خجالت و اجتناب از فعالیت‌هایی که ممکن است تعریق را افزایش دهند، مانند فعالیت بدنی یا بیرون رفتن در هوای گرم و دست دادن در هنگام اضطراب.
  • برای تزریق بوتاکس زیر بغل در کرج میتواند با کلینیک تماس بگیرید.
پزشک متخصص:

نحوه تزریقبوتاکس زیربغل و بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس زیر بغل در کرج توسط پزشک باتجربه انجام می شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. خود عمل تزریق مدت زیادی طول نمی‌کشد و می‌تواند در طول یک جلسه انجام شود.

پزشک با استفاده از یک سوزن ظریف، داروی بوتاکس را در زیر سطح پوست شما تزریق می‌کند. چندین تزریق دریافت خواهید کرد که الگوی شبکه‌ای در اطراف منطقه مورد نظر شما را پوشش دهد. پزشک شما ممکن است برای جلوگیری از درد به شما یخ یا یک ماده بی حس کننده بدهد.

به محض اتمام تزریق بوتاکس به زیر بغل می‌توانید به کار و زندگی عادی خود برگردید. پزشک ممکن است از شما بخواهد چند روز یا چند هفته بعد برای چکاپ پیش او بروید. در پایین فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل را مشاهده می کنید.

Negar_۲۰۲۱۰۷۱۶_۱۵۴۱۱۳[1]
image-layers-2_4
image-layers-1_3
بهترین روش درمان عرق زیاد

تزریق بوتاکس برای زیر بغل موثر است؟

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تزریق بوتاکس را برای درمان تعریق بیش از حد زیربغل تأثیرگذار خوانده است و آن را به تصویب رسانه است. طبق تحقیقات انجمن بین‌المللی هایپرهیدروزیس، تزریق بوتاکس برای جلوگیری از تعریق می‌تواند تعریق زیربغل را به میزان 82-87٪ کاهش دهد. این نتایج معمولاً 4-12 ماه یا در بعضی موارد تا 14 ماه باقی می‌مانند. متأسفانه، این تزریق می‌تواند هزینه بر باشد و همیشه تحت پوشش بیمه نیست.

برندهای معتبر بوتاکس زیربغل و کف دست

بوتاکس‌ها طیف وسیعی از برندهای جهانی را شامل می‌شوند. آلمان، آمریکا، انگلیس، فرانسه، کره و چین از کشورهایی هستند که همواره در ساخت بوتاکس در رقابت‌اند. مارک دیستون و مصپورت، برند ایرانی بوتاکس است و اگر از ما بپرسید که کیفیت بوتاکس ایرانی برای زیربغل چگونه است؟ پاسخ خواهیم داد که با نمونه‌های خارجی هیچ فرقی نمی‌کند.

به طور کلی، همه این برندها شبیه هم هستند و آن‌قدر که متابولیسم بدن فرد در ماندگاری بوتاکس تأثیر دارد، برند آن ندارد. در هر کشور با توجه به نیاز دارویی متفاوت و ژنتیک مردم آن کشور، نوع خاصی از بوتاکس تولید می‌شود. شما در کلینیک دکتر انوشه برای تزریق بوتاکس زیربغل در کرج می توانید هر برندی از بوتاکس زیربغل را انتخاب کنید.

درمان تعریق زیاد با بوتاکس

هزینه بوتاکس زیر بغل در کرج

قیمت بوتاکس برای رفع تعرق با توجه به موارد زیر متفاوت است:

• نوع برند بوتاکس
  • میزان ماده تزریقی
  • دستمزد پزشک
  • ناحیه تحت درمان

بطور معمول مکانیزم تزریق بوتاکس زیر بغل و کف دست به این صورت است که به هر طرف 250 دوز از ماده بوتاکس تزریق می‌شود و جمعاً 500 واحد بوتاکس برای هر دو زیربغل استفاده می‌گردد. تزریق بوتاکس برای تعریق در کف دست‌ها و پاها و نقاط دیگر بدن، بسته به مشکل شخص و تشخیص پزشک فرق دارد؛ بنابراین هزینه درمان به شدت متغیر است.

ولی هیچ وقت به دنبال بوتاکس زیر بغل با تخفیف نباشید زیرا سلامتی شما از هر چیزی مهمتر است.

درمان عرق زیاد زیر بغل

| بهترین مارک بوتاکس زیربغل

معروف‌ترین نام تجاری بوتاکس در دنیا BOTOX است که توسط شرکت Allergan تولید شده و از آنجا که اولین بار در بازار چنین محصولی ارائه می‌شد، اکنون به طور کلی این اسم را برای همه برندها نیز به کار می‌گیرند. مارک‌های دیگر عبارت‌اند از:

• AZZALURE
  • BOCOTURE
  • XEOMIN
  • DYSPORT

نام بوتاکس کره‌ای برای زیر بغل هم نورونوکس است که مدتی است تأییدیه وزارت بهداشت ایران را کسب کرده است. تزریق بوتاکس زیربغل در مهرشهر کرج توسط دکتر انوشه انجام می شود.

خلاصی از عرق زیر بغل

بوتاکس یک درمان بسیار مؤثر و سریع برای تعریق زیاد است و برای بسیاری از افراد، کیفیت زندگی‌شان را به شدت بهبود بخشیده است.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

جدول قیمت بوتاکس زیر بغل

از عرق زیاد زیر بغل و کف دست خلاص شوید

با راحت ترین روش و با استفاده از مواد برند درجه یک توسط پزشک از دست عرق زیاد راحت شوید. هزینه های تزریق بوتاکس زیر بغل و قیمت تزریق بوتاکس کف دست برای کاهش تعریق زیاد به شرح زیر است:

تزریق بوتاکس

میلیون تومان
/ جلسه
ماندگاری بین 4 تا 6 ماه

مشاوره قبل بوتاکس

تزریق توسط پزشک

بدون درد و عوارض

آیا بوتاکس زیربغل درد دارد؟

نه زیاد. سوزن‌هایی که برای این کار از آن‌ها استفاده می‌شود ریز هستند. پس هنگام تزریق درد زیادی متحمل نمی‌شوید. اما اگر کلاً به درد حساسیت زیادی دارید می‌توانید از پزشک خود بخواهید از بی‌حسی موضعی برای بوتاکس زیربغل و بوتاکس کف دست استفاده کند و بلافاصله پس از آن در محل تزریق کمپرس یخ قرار دهید. ما برای تزریق بوتاکس زیر بغل در کرج از وزن های فوق نازک استفاده میکنیم تا درد تا حد زیادی کاهش یابد.

تعداد جلسات تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق را در یک جلسه صورت می‌گیرد، اما نتایج آن دائمی نیست. مراجعه‌کنندگان می‌توانند حدود 6 ماه بعد، برای تمدید دوباره مراجع کنند و تزریق را مجدداً انجام دهند. نهایت دو هفته پس از تزریق نتایج آشکار می‌شود. فواصل بین جلسات تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی نظیر برند بوتاکس، سوخت و ساز بدن فرد، تکنیک پزشک و شرایط جوی بستگی دارد و معمولاً بین 4 الی 12 ماه متغیر است. در پایین فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل در کلینیک تزریق بوتاکس زیربغل مهرشهر کرج را مشاهده می کنید.

آیا تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض دارد؟

بوتاکس زیر بغل خطرناک است؟ این سؤالی است که همواره مردم در جلسات مشاوره از پزشک خود می‌پرسند و پاسخ آن این است که: ” بله، بوتاکس بی‌خطر است”.

مطالعات زیادی برای ارزیابی ایمنی بوتاکس انجام شده است. بیشتر مردم آن را به خوبی و خوشی از سر می‌گذرانند. اما گاهاً پیش می‌آید عده‌ای دچار یک سری عوارض جانبی شوند که عبارتند از:

• درد یا کبودی در محل تزریق
  • علائمی شبیه آنفولانزا
بوتاکس زیربغل در کرج کلینیک دکتر انوشه با رعایت کلیه ضوابط پزشکی پس از مشاوره با بیمار صورت می پذیرد.
پس از مزوتراپی غبغب

| عوارض بوتاکس زیر بغل

عوارض جانبی دیگری هم هست که بسیار نادر است. این عوارض جانبی جدی هنگامی اتفاق می‌افتد که بوتاکس روی کل بدن شما تأثیر بگذارد. این اتفاق می‌تواند ساعت‌ها، روزها یا هفته‌ها بعد از تزریق شما رخ دهد. عوارض جانبی نادر اما جدی عبارتند از:

• ضعف عضلانی در کل بدن
  • مشکل جزئی در دیدن
  • تنفس دشوار
  • از دست دادن کنترل مثانه

تزریق بوتاکس زیر بغل در مهرشهر کرج توسط پزشک احتمال بروز این عوارض تا حد زیادی کتاهش می یابد.

زمان مورد نیاز برای تزریق

تزریق بوتاکس زیر بغل معمولاً نیم ساعت به طول می‌ کشد و شما میتوانید با یک جلسه بوتاکس زیر بغل در کرج از عرق زیاد زیر بغل راحت شوید.

از چه سنی بوتاکس زیر بغل را می توان تزریق کرد؟

اگر به دنبال یک قانون سفت و سخت در مورد زمان شروع بوتاکس هستید باید بدانید که هیچ قانونی برای آن وجود ندارد. اگرچه بسیاری از افراد از 20 و 30 سالگی این مدل درمان‌ها را شروع می‌کنند، اما هیچ سن خاصی برای آن وجود ندارد. البته اگر با توجه به تجربه دکتر برای عرق زیر بغل در کرج بخواهیم پاسخ این پرسش را بدهیم شاید پس از 18 سالگی سن مناسبی برای تزریق بوتاکس کف دست و زیر بغل باشد.

رفع عرق زیربغل در کرج :

مراقبت‌های قبل از بوتاکس زیربغل

• قبل از عمل بوتاکس شما باید با پزشک خود مشورت کنید.
  • پزشک خود را در جریان هرگونه بیماری و داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید بگذارید. این کار می‌تواند به کاهش خطر عوارض جانبی کمک کند.
  • افرادی که تحت تزریق بوتاکس قرار می‌گیرند نباید 3-4 روز قبل از درمان زیر بغل خود را اصلاح کنند. چند روز قبل از درمان از مصرف الکل و داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید که کبودی و تورم شما به حداقل برسد.
درمان عرق زیاد زیربغل در کرج

| مراقبت‌های بعد از بوتاکس کف دست

برند های معروف کوکتل مزوتراپی در کشور و دارای مجوز عبارتند از درماهیل کره، توسکانی اسپانیا، BCN اسپانیا و پرومو ایتالیا.

• بعد از درمان فرد می‌تواند بلافاصله به خانه خود برود.
  • توجه کنید که باید از ورزش اجتناب کنید.
  • در روزی که عمل بوتاکس را انجام دادید حمام نکنید یا دوش نگیرید.
  • 1 تا 2 هفته پس از عمل حداقل یک جلسه برای چکاپ پیش پزشک خود بروید.

کاربرد بوتاکس زیر بغل چیست؟

بوتاکس به عنوان یک درمان در زمینة زیبایی شروع به کار کرد. این ماده در اصل با فلج کردن موقت ماهیچه‌ها، چین و چروک صورت را صاف می‌کند. پزشکان همچنین از بوتاکس برای درمان بیماری‌های عصبی عضلانی مانند میگرن، اسپاسم عضلات و هایپرهیدروزیس استفاده می‌کنند.

درمان هایپرهیدروزیس چیست؟

هایپرهیدروزیس اصطلاح پزشکی برای تعریق زیاد است که به هرگونه تعریق غیرطبیعی اشاره دارد. افرادی که بیش از حد عرق می‌کنند اغلب لباس‌هایشان به طرز ناخوشایندی خیس می‌شود یا کف دستشان در اثر تعریق زیاد اغلب خیس است. به همین دلیل این افراد اغلب دچار کمبود اعتماد به نفس هستند.

مام‌ها و مواد ضدتعریقمعمولاًی برای کسانی که به این بیماری مبتلا هستند خوب عمل نمی‌کند؛ بنابراین تزریق بوتاکس یک گزینه درمانی جدید برای افراد مبتلا به هایپرهیدروزیس است و بهترین درمان تعریق کف دست محسوب می‌شود.

چگونه می توانیم از عرق زیر بغل خلاص شد؟

از چه سنی بوتاکس زیر بغل را می توان تزریق کرد؟

شما می توانید پیش از تزریق از کلینیک دکتر انوشه واقع در مهرشهر کرج، مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

آیا تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض دارد؟

. درد یا کبودی در محل تزریق
. سردرد