Negar_۲۰۲۱۰۷۲۱_۲۱۳۳۰۳[1]
image-layers-2_4
image-layers-1_3
تزریق فیلر صورت

| تزریق ژل صورت در کرج

تزریق ژل صورت از رایج ترین و بهترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست و شکل دهی مناسب ، لیفت صورت و از بین بردن چین و چروک و رفع خطوط صورت در نواحی مختلف صورت تزریق می شود .

برای تزریق ژل صورت در کرج با کلینیک دکتر انوشه تماس بگیرید.

زیبا به سبک خودت

مرکز تزریق ژل کرج کلینیک دکتر انوشه

لیست انواع خدمات تزریق فیلر در کرج

انواع ژل صورت

فیلرهای محبوب مانند Juvéderm یا Restylane از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند. این یک ماده طبیعی در پوست بدن یافت می شود و با افزایش رفتن سن به طور طبیعی معمولا پوست صورت بخشی از این مواد مفید را از دست می دهد. هیالورونیک احتمالاً در لیست مواد تشکیل دهنده سرم صورت یا مرطوب کننده مورد علاقه شما هم یافت می‌شود.

اسید هیالورونیک رطوبت پوست را حفظ می‌کند تا حجم، شکل و فرم صورت را همان گونه که دوست دارید تغییر دهد. پرکننده‌ها همچنین مقدار کمی لیدوکائین دارند که عمل تزریق را راحت‌تر می‌کند. اسید هیالورونیک به عنوان فیلر این مزیت را دارد که با کمک به جذب بیشتر آب تا حدودی به زیبایی صورت کمک می کند.

ماندگاری ژل صورت چه‌قدر است؟

ژل صورت دائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده ژل کم می‌شود. بسته به نوع برند ژل که انتخاب می‌کنید، ماندگاری فیلرها از شش ماه تا یک سال و نیم می باشد، ولی ماندگاری اثرات تحریک کلاژن سازی هیالورونیک‌های مرغوب 5 سال هم ماندگار است. پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.

بعد از ترزیق ژل صورت :
بعد از تزریق ژل صورت چه کارهایی را نباید انجام دهید؟
  • تا 24 ساعت از رفتن به باشگاه ورزشی خودداری کنید.
  • حداقل تا 72 ساعت باید از فعالیت‌هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت شما می‌شوند، مانند ماساژ دادن صورت یا انجام کارهای شبیه به این‌که فقط می‌تواند باعث تورم شود، خودداری کنید.
  • در 24 ساعت بعد از تزریق، در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما نباشید.
  • تا دو هفته بعد از تزریق، در جاهایی که گرمای زیادی دارند، مثل سونا جکوزی و حمام‌های داغ، حضور نداشته باشید.
  • کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و به‌طورکلی همة این‌ها تا 72 ساعت بعد از تزریق ژل صورتممنوع است.
تزریق فیلر صورت در کرج

| مزایای ژل صورت

  • کبودی کمتر:کبودی و ورم تزریق ژل‌های از بقیه فیلرها برای تزریق کمتر است.
  • ماندگاری قابل قبول نتایج:نتایج تزریق ژل صورت دائمی نیست، اما ماندگاری حدود حداقل ۶ ماه تا یکسال دارد.
  • احتمال پایین بروز واکنش آلرژیک:به علت تشابه مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی به مواد موجود در بدن، معمولا باعث حساسیت نمی شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از تزریق ژل پزشک را مطلع کنید.
  • کنترل آسان حجم مورد انتظار :پزشک به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و در نتیجه شما سریعتر و با اطمینان بیشتر به نتیجه دلخواه می رسید.

اگر از ژل صورت راضی نبودیم ، چکار کنیم ؟

تزریق ژل یک روش موقتی است که پس از حداکثر یکسال از بین میرود، پس اگر از مدل صورت خود پس از تزریق راضی نبودید پس از چند ماه صورتتان به حالت اول باز می گردد ولی اگر میخواهید این کار به سرعت انجام شود میتوانید از پزشک بخواهید با تزریق هیالاز و حل کردن فیلر صورتتان را به حالت اولیه برگرداند.

آیا تزریق ژل صورت درد دارد؟

از مهمترین ویژگی های تزریق فیلر نسبت به عمل جراحی نداشتن درد و عوارض و دوران نقاهت پس از عمل جراجی است. شما فقط زمانی که سوزن تزریق ژل به صورت وارد می شود احساس سوزش خواهید داشت ولی چند لحظه بیشتر طول نمی کشد البته تخصص پزشک و سوزن مورد استفاده بسیار مهم است. البته در فیلرصورت که به شما تزریق می شود مقداری بی حسی هست که به بدون درد بودن این عمل کمک می کند.

تزریق ژل صورت

تزریق ژل صورت از روش‌های درمانی بدون جراحی و سرپایی برای آقایان و خانم ها هست که ضمن درمان خطوط صورت و لیفت و فرمدهی به صورت با بهبود ظاهر چهره، شما را جوان‌تر نشان می دهد.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

ژل صورت برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از ترزیق ژل پزشک سلامت جسمی شما را برای این عمل بررسی می کند.

آیا تزریق فیلر صورت آقایان هم انجام می شود؟

البته! اگر شما یک آقا هستید و می‌خواهید صورت خود را جوان کنید و چهره‌تان جذاب‌تر شود، تزریق ژل صورت آقایان یک انتخاب عالی برای شما است. عده‌ای هم فرم طبیعی صورتشان نیاز به تزریق ژل صورت آقایان دارد.

پزشک متخصص:

هزینه ژل صورت در کرج چقدر است؟

قیمت تزریق ژل صورت در کرج برای خانم ها و آقایان در جداول زیر اعلام شده است. تزریق فیلر ژل صورت با بهترین ژل های اروپایی و کره ای انجام می شود. هزینه‌ ژل صورت در کرج به شکل صورت و میزان ژل مورد نیاز بستگی دارد. هزینه تزریق ژل صورت کرج 1400 به طور تقریبی در جدول زیر آورده شده است. برای دریافت مشاوره و قیمت‌ فیلر صورت در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

جدول قیمت تزریق ژل صورت در کرج

چهره جوان و جذاب

با راحت ترین روش و با استفاده از مواد برند درجه یک توسط پزشک یک چهره زیبا و جوانتر را تجربه کنید. هزینه فیلر صورت یا هزینه تزریق ژل صورت به شرح زیر است:

نورامیس (کره جنوبی)

رووفیل (کره)

آلجنس (آمریکا)

الیاکسین (سوئیس)

آیدیا (ایتالیا)

الانسه (انگلستان)

تزریق ژل صورت در کرج

عوارض تزریق ژل صورت چیست؟

احتمال دارد برخی عوارض جانبی تزریق شامل قرمزی، حساسیت به لمس، تورم و کبودی ایجاد شود که هیچکدام جدی نیستند و طی چند روز برطرف می شوند و هیچ خطری ندارد. توجه کنید که تزریق فیلر صورت حتما باید توسط پزشک متخصص با تجربه انجام شود.

مراقبت های پس از تزریق ژل صورت

از لمس کردن صورت تا ۶ ساعت پس از تزریق فیلر خودداری کنید. پس از آن می توانید صورتتان را به آرامی با آب و صابون بشورید و از آرایش سبک استفاده کنید. تا وقتی که تورم و قرمزی اولیه ترزیق فیلر برطرف نشده است ، صورتتان را در معرض گرمای شدید (مانند حمام یا نور آفتاب) یا سرمای شدید در زمستان قرار ندهید.

بعد از تزریق فیلر صورت دوش بگیریم؟

پیشنهاد می شود با آب گرم دوش نگیرید و به صورت فشار وارد نکنید.

آیا نوشیدن آب لازم است؟

نوشیدن آب زیاد پوست شما را مرطوب نگه می دارد و اثر پرکنندگی اسید هیالورونیک را افزایش می دهد.

انواع فیلر صورت

| بهترین ژل صورت دارای مجوز در کشور

برندهای زیادی با مجوز موجود است که هرکدام محصول کشورهای متفاوتی هستند. رایج‌ترین آن‌ها:

  • ژل رووفیل: کره جنوبی
  • ژل الانسه L : انگلستان
  • ژل الانسه E : انگلستان
  • نورامیس : کره جنوبی
  • نیوویا : سوئیس
  • الیاکسین : ایتالیا
  • آیدیا : ایتالیا

توجه کنید که فقط پزشک شما می‌تواند انتخاب کند که کدام ژل مناسب صورت شما کدام است. ژل ها از لحاظ کیفیت و هزینه و لحاظ ساختار مولکولی، میزان جذب آب، شکل خوابیدن زیر بافت پوست از هم متفاوت هستند. پزشک بر اساس موارد مختلف مثل شکل و فرم صورت ، سن، ضخامت پوست و میزان چربی زیر پوست فیلر مناسب صورت شما را انتخاب می کند.

ماندگاری ژل صورت چه مدت است؟

ماندگاری فیلر صورت معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد و با تکرار تزریق فیلر صورت ، اثر طولانی مدت تری خواهید داشت.

تزریق فیلر صورت خطردارد؟

ژل های تزریق فیلر صورت محصولاتی زیست سازگار و زیست تخریب پذیر هستند ( فیلرهای اسید هیالورونیک ) و برای بدن مضر نیستند و به طور طبیعی از بین می روند و از بدن خارج می شوند.

چگونه دوام فیلر صورت را افزایش دهیم؟

زیاد در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید قرار نگیرید و رژیم غذایی سالم داشته باشید و از پوست خود مراقبت نمایید و از کشیدن سیگار خودداری کنید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک