Negar_۲۰۲۱۰۶۱۹_۱۱۵۷۱۳
image-layers-2_4
image-layers-1_3
لیفت ابرو با بوتاکس

| بوتاکس ابرو

لیفت ابرو با بوتاکس از رایج ترین و بهترین روش های زیبایی بدون جراحی است که به دلیل نتیجه فوری و قیمت مناسب بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب است و شما می توانید پس از تزریق در همان روز به کار روزانه مشغول شوید و تزریق بوتاکس ضمن بالا رفتن ابرو ها باعث رفع خطوط اخم نیز می شود.

  • بوتاکس ابرو

برای بوتاکس ابرو در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

لیفت ابرو با بوتاکس

اولین نشانه های پیری صورت در چشم ها و معمولا در میانه و اواخر سی سالگی با از دست دادن کلاژن، پوست شل و افتاده می شود. این پیر شدن پوست به همره حرکات روزانه عضلات باعث افتادگی و پیری صورت می شود. ابروی شما با حرکات عضلات دور چشم به پایین کشیده می شود. شما با اخم ، عضلات اخم و دقت صورت را به سمت پایین بینی می کشید که در افتادگی ابرو شما نقش اصلی دارند. همچنین عضلات پیشانی که دور چشم هستند وقتی می خندید یا شکلک درمی آورید، عضلات حلقوی چشم شما را به سمت پایین می آید که باعث افتادگی دور چشم می شود.
لیفت ابرو با بوتاکس یک عمل زیبایی غیر تهاجمی زیبایی است که با بالا کشیدن و لیف ابروها، باعث می شود چشم‌ها بازتر شوند و پوست‌های چروکیده و شل صورت، از هم باز شوند و صاف شوند و در نهایت ظاهر شخص بسیار جوان‌تر به نظر می‌آید.

آیا نشان دادن احساسات پس از بوتاکس ابرو از بین می‌رود؟

خیر، درست است که تا حدی بعضی از حرکات صورتتان محدود می‌شود، اما دوز مناسب بوتاکس به شما اجازه تغییر حالت را نیز می‌دهد. شاید شما تصاویری از چهره‌های غیر طبیعی که به نظر می‌رسد یخ زده باشند را دیده باشید که شما را به طور کلی نسبت بوتاکس دلسرد کرده است.

یعنی این کار باعث فلج شدن عضلات می‌شود، اما بر اعصاب ایجاد کننده احساس تأثیر نمی‌گذارد، یا باعث نمی‌شود شما بی حس شوید. وقتی به درستی از آن استفاده شود، می‌تواند ضمن رفع خط اخم حتی ابرو را بلند کرده و ظاهری جذاب و صمیمانه به شما بدهد.

آیا لیفت ابرو با بوتاکس درد دارد؟

مانند بیشتر آمپول‌ها بوتاکس هم می‌تواند کمی دردناک باشد. به‌خصوص که بین ابروها اعمال می‌شود. در صورت تمایل 10 دقیقه قبل از عمل بی حسی موضعی (کرم بی حس کننده) را به موضع مورد نظر می‌زنند. انتخاب دکتر خوب برای بوتاکس ابرو خیال شما را از خطوط اخم راحت می کند و باعث لیفت ابرو به اندازه دلخواه شما می شود.

ماندگاریبوتاکس ابرو چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس ابرو در افراد مختلف، متفاوت است؛ بنابراین پاسخ این سؤال از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است. به طور کلی، نتایج در طی چهار تا پنج روز قابل مشاهده است و برخی بیماران هر سه ماه یکبار برای تمدید بوتاکس خود مراجعه می‌کنند و بسیاری از آنها هم هر 4 تا 6 ماه یکبار به ترمیم آن اقدام می‌کنند.

لیفت ابرو با بوتاکس مهرشهر کرج

آیا بوتاکس ابرو عوارض جانبی دارد؟

هر دارویی عوارض جانبی دارد و بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. عوارض جانبی بوتاکس نادر و موقتی است. عوارض جانبی احتمالی فقط در 1 تا 5 درصد موارد اتفاق می افتد:

  • افتادگی مژه پلک یا ابرو که معمولاً طی دو هفته برطرف می‌شود.
  • کبودی جزئی در ناحیه تزریق بوتاکس ابرو که رفع می شود.
  • سردرد پس از تزریق بوتاکس ابرو

برای جلوگیری از هر گونه عوارض جانبی تزریق بوتاکس حتما این کار را توسط پزشک متخصص انجام دهید. برای تزریق بوتاکس ابرو در مهرشهر کرج می تواند به کلینیک دکتر شقایق انوشه مراجعه نمایید.

پزشک متخصص:

آیا تزریق بوتاکس لیفت ابرو محدودیت سنی دارد؟

حتماً شنیده‌اید که افراد جوان قبل از ظهور هرگونه خطوط اخم در صورت و افتادگی ابرو در صورت از بوتاکس استفاده می‌کنند تا در مرحله اول از پیشرفت آنها جلوگیری کنند. سن تزریق بوتاکس متفاوت است – و بیشتر به خود شما بستگی دارد! شاید تا زمان مشخص شدن خطوط اخم روی صورت حس کنید به آن نیازی ندارید، یا شاید بخواهید لیفت ابرو برای بازتر شدن چهره انجام دهید.

اصولاً هر وقت نیاز به لیف ابرو در حد کم داشتید یا از خطوط ریز روی صورت خود اذیت شدید می‌توانید با خیال راحت بوتاکس ابرو داشته باشد. شما می توانید برای مشاوره لیفت ابرو با بوتاکس در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

لیفت ابرو در مهرشهر کرج

چه عواملی ماندگاری بوتاکس ابرو را افزایش می‌دهند؟

  • نوع پوست: در افرادی که پوست ضخیمی دارند، ماندگاری بوتاکس کمتر است.
  • میمیک صورت: اگر پس از تزریق بوتاکس ابرو کمتر اخم کنید و میمیک شدیدی نشان ندهید، میزان ماندگاری بوتاکس شما خیلی بیشتر خواهد شد.
  • سبک زندگی: فعالیت‌های ورزشی سنگین، متابولیسم را بالا می‌برند و در نتیجه ممکن است آثار بوتاکس زود از بین برود. غذاهای سالم بخورید، ورزش سبک کنید و استرس را از خود دور کنید.

    برای لیفت ابرو در کرج به مرکز بوتاکس ابرو کرج با بهترین تجهیزات، مواد و کادر متخصص مراجعه کنید.

برندهای بوتاکس ابرو

| بوتاکس ابرو در کرج

بوتاکس، اسم ماده تزریقی درون سرنگ نیست، بلکه خودش نام یک برند از این ماده است. ولی خب چون استفاده از این برند خیلی رایج شده، دیگر مردم به بقیه برندها هم می‌گویند بوتاکس. برندهای بوتاکس پیشانی:

  • دیسپورت
  • مصپورت
  • Jeuveau

هستند که اثرات مشابه بوتاکس دارند. این برندها تفاوت‌های جزئی دارند، مثلاً Jeuveau و دیسپورت در خود نوعی باکتری دارند که ریسک ابتلا به واکنش‌های آلرژیک را کمتر می‌کند. همچنین سرعت پخش شدن دیسپورت بالاتر است.

بوتاکس ابرو

لیفت ابرو با بوتاکس یک عمل زیبایی غیر تهاجمی برای بالا کشیدن دم ابرو و لیفت ابرو و رفع خطوط اخم می باشد. در این روش با تزریق بوتاکس در کلینیک انجام می‌شود و هیچ اسکاری از خود به جا نمی گذارد و دوره نقاهت ندارد.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

تزریق بوتاکس ابرو توسط پزشک مهم است؟

ماده موجود در سوزن بوتاکس، یک نوروتوکسین رقیق شده است که عضلات صورت را به طور موقت از طریق ماده فعال آن فلج می‌کند. این نوروتوکسین از سم بوتولینوم نوع A گرفته می‌شود. به عبارت دیگر بوتاکس در هر مکانی که تزریق شود باعث می‌شود عضلات زیرین به طور موقت حرکت نکنند. وقتی عضلات حرکت نکنند، باعث بالا رفتن دم ابرو می شود. سال‌هاست که FDA استفاده از بوتاکس ابرو را تأیید کرده است.

اما هنوز هم پزشکان ماهر هنگام استفاده از آن محتاط هستند. به این دلیل که اگرچه بوتاکس می‌تواند در صاف کردن چین و چروک‌ها و لیفت مؤثر باشد، اما اگر به درستی صورت نگیرد، باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادن پلک‌ها یا ایجاد ابروهای ناصاف می‌شود. پس حتماً مطمئن شوید که پیش بهترین دکتر بوتاکس ابرو این کار را انجام می‌دهید، چرا که دوز تزریق و تکنیک آن باید به دقت کنترل شود.

قیمت بوتاکس ابرو در کرج

صورت شاداب و جوان با لیفت ابرو

با استفاده از مواد برند درجه یک توسط پزشک لیفت ابرو با بوتاکس را انجام دهید. هزینه بوتاکس ابرو در کرج برای لیفت ابرو و رفع خط اخم نوشته شده است البته پزشک پس از معاینه‌ی دقیق صورت شما، تعداد جلسات لازم، میزان تزریق‌ها و هزینه‌ی دقیق را به شما اعلام می‌کند.

هزینهبوتاکس ابرو در کرج چقدر است ؟

هزینه ی بوتاکس ابرو به چه چیزهایی بستگی دارد؟ تعرفه بوتاکس ابرو به عوامل گوناگونی مثل تعداد جلسات درمانی، نوع برند بوتاکس، مقدار دوز مصرفی، دستمزد پزشک، نوع پوست شما و خواسته شما همگی بر قیمت تاثیر می‌گذارند. قبل از انجام بوتاکس و در جلسه و مشاوره، پزشک شما هزینه این کار را به شما خواهد گفت.

هزینه بوتاکس لیفت ابرو در کرج از 800 هزار تومان تا 2 ملیون تومان متغیر است.

مصپورت (ایران)

میلیون تومان
1
/ جلسه

مشاوره قبل بوتاکس

تزریق توسط پزشک

بوتاکس برند اصل

بدون درد و عوارض

قبل از بوتاکس ابرو
  • آیا از انجام بوتاکس ابرو می‌ترسید؟

    خب شما حق دارید، شاید از تصور رفتن سوزن به کنار چشم‌هایتان بترسید، اما خیالتان راحت باشد. این عمل غیرتهاجمی، محبوب‌ترین درمان آرایشی و بهداشتی در دنیا و ایران است. اما بوتاکس همچنان در دل مردم همواره ترس و سردرگمی را ایجاد می‌کند.

  • آیا بوتاکس ابرو برای من مناسب است؟

    این به سلیقه، بودجه شما و تحمل شما بستگی دارد. در ادامه همه را توضیح می‌دهیم. فقط این را مطمئن باشید که این تزریق اگر توسط پزشک ماهر انجام بگیرد، کاملاً امن خواهد بود.

  • بوتاکس ابرو چه حسی دارد؟

    شاید اولش که عادت ندارید برایتان کمی حس عجیبی داشته باشد، مثلاً حس کنید که به صورتتان نوار چسب چسبانده‌اند! خودتان اثرش را به مرور حس خواهید کرد چراکه هنگام تغییر دادن اجزای صورتتان همان حس قبلی را نخواهید داشت.

  • بوتاکس برای چه کسانی ممنوع است؟

    • زنان باردار یا شیرده
    • افراد با سیستم ایمنی پایین
    • افراد با داشتن ویروس فعال تب‌خال در بدنشان
    • افرادی که داروهای ضد انعقادی مصرف می‌کنند
بوتاکس ابرو در کرج

| مراقبت بعد از بوتاکس ابرو

بعد از تزریق بوتاکس ابرو چه کنیم؟ چند ساعت الی یک روز پس از تزریق بوتاکس ابرو ممکن است تورم و کبودی داشته باشید. می‌توانید از یخ استفاده کنید.

همان‌طور که گفتیم، ورزش سنگین آثار بوتاکس را از بین می‌برد. اگر برایتان مقدور است، چند ماه ورزش سنگین را کنار بگذارید. اما بلافاصله بعد از تزریق چی؟

  • بعد از تزریق، به مدت 24 ساعت از ورزش و فعالیت‌های هرچند سبک نظیر پیاده روی هم پرهیز کنید.
  • سعی کنید از برخورد باد به پیشانی‌تان پرهیز کنید. پس هنگام موتورسواری و دوچرخه سواری و.. مواظب باشید.
  • تا یک هفته با هواپیما سفر نکنید. تغییر فشار شدید برایتان ضرر دارد.
  • سیگار و الکل ممنوع است.
  • تا یک روز بعد از تزریق حمام داغ و جکوزی نباید رفت.
  • تا چهار ساعت بعد از تزریق دراز نکشید.
  • می‌توانید چهار ساعت پس از تزریق آرایش کنید.
  • بعد از تزریق اجازه دارید به ملایمت صورتتان را بشویید.

در مرکز بوتاکس ابرو مهرشهر کرج می توانید انواع برند بوتاکس را انتخاب کنید.

Negar_۲۰۲۱۰۶۱۹_۱۱۵۷۱۳
image-layers-2_4
image-layers-1_3
بوتاکس لیفت ابرو بهترین روش

تفاوت بوتاکس ابرو با جراحی لیفت ابرو

اینکه شما بخواهید عمل جراحی لیفت انجام دهید یا بوتاکس، کاملاً به سلیقه و اهداف شما بستگی دارد. ما در اینجا به تفاوت این دو می‌پردازیم، اما بهتر است خودتان هم حتماً با پزشکتان در این باره مشورت کنید.

  • بوتاکس غیر تهاجمی است، این در حالی است که لیفت تهاجمی‌ است.
  • ماندگاری عمل لیفت بیشتر از تزریق بوتاکس است. لیفت حدود 10 سال ماندگاری دارد، اما خب، اگر پشیمان شوید، راه برگشت ندارد.
  • در عمل لیفت بیهوشی صورت می‌گیرد و معمولاً ریسک بالایی دارد. همچنین دوره نقاهت آن نیز بیشتر است.
  • در عمل لیفت پوست شما مثل آینه صاف و یکدست می‌شود. اما بیایید واقع بین باشیم، در بوتاکس نباید انتظار داشته باشید که همة چین و چروک ها غیب شوند. چون صرفاً خطوطی از بین می‌روند که در نتیجه تغییر حالات صورت شما به وجود می‌آیند، نه خطوطی که در حالت عادی هم روی صورت شما هستند.
Call Now Buttonتماس با کلینیک