Negar_۲۰۲۱۰۶۲۴_۱۶۳۲۴۷
image-layers-2_4
image-layers-1_3
رفع گودی و سیاهی زیر چشم

| تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم برای آقایان و خانم ها از بهترین روش های جوانسازی پوست است که با تزریق ژل باعث رفع سیاهی، گودی، چروک های ریز، پف زیر چشم می شود و حجم از دست رفته زیر چشم را برگرداند.

  • رفع سیاهی و کبودی زیرچشم
  • رفع گودی و پرشدن زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم باعث جوانسازی و سفیدی و پر دیده شدن زیر چشم و درمان فرورفتگی در این ناحیه می شود.

برای تزریق ژل زیر چشم در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

تزریق فیلر زیر چشم

سیاهی و گودی زیر چشم برای تعدادی از زنان و مردان به یک مشکل در زیبایی چهره تبدیل شده است. تزریق ژل یا فیلر زیر چشم برای درمان سیاهی دور چشم ، گودی، پف و چروک هایی که با بالا رفتن سن در صورت شما عمیق تر شده اند، انجام می شود. از عوامل سیاهی یا گودی زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد که باعث می شود صورت ما خسته و پیرتر نشان داده شود.

  • بالا رفتن سن کانال زیر چشم یا همان مجرای اشکی، عمیق تر می شوند.
  • یا حتی بعضی ها در سن کم به دلیل آلرژی ها حلقه های سیاه در زیر چشم ایجاد می شود.
  • نازکی پوست و دیده شدن عروق زیر چشم
  • دلایل ژنتیک و ارثی یا کم خونی که بسیار شایع هستند.
  • سیگار کشیدن و یا مصرف نوشیدنی های الکلی

فرورفتگی‌ و سیاهی زیر چشم و سایه تیره بر روی پلک تحتانی و دایره‌های تیره در ناحیه چشم حتی اگر استراحت کافی داشته باشید صورت شما ظاهری خسته و کسل نشان میدهد، قبلا برای رفع فرو رفتگی‌های ناحیه اشک و چشم، جراحی یا لایه برداری شیمیایی انجام می شد ولی امروزه با روش های نوآورانه، ژل یا فیلرها به عنوان راه حل مناسب و اساسی مشکل زیر چشم را حل می کنند.

تیرگی‌های شما اگر ژنتیک و گودی همراه باشند، پس از تزریق فیلر زیر چشم حدود پنجاه درصد کاهش می‌یابند. با کمک تزریق هیالورونیک‌های غیر حجم‌دهنده این تیرگی‌ زیر چشم به مرور زمان بهتر می‌شود، ولی در کل از سخت‌ترین موارد درمان سیاهی زیر چشم می باشند. در مورد کشیدن سیگار و کم‌خونی باید گفت تا موقعی که به سیگار کشیدن ادامه می‌دهید یا کم‌خونی خود را درمان نکنید هیچ درمانی برای تیرگی دور چشم شما موثر نمی باشد.

در حال حاضر در کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه هم برای آقایان و هم خانم ها تزریق فیلر زیر چشم در کرج انجام می شود.

انواع ژل زیر چشم

فیلرهای محبوب مانند Juvéderm یا Restylane از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند. این یک ماده طبیعی در پوست بدن یافت می شود و با افزایش رفتن سن به طور طبیعی معمولا پوست صورت بخشی از این مواد مفید را از دست می دهد. هیالورونیک احتمالاً در لیست مواد تشکیل دهنده سرم صورت یا مرطوب کننده مورد علاقه شما هم یافت می‌شود. با از دست رفتن این مواد در پوست صورت، گودی و سیاهی زیر چشم شما ایجاد می شود.

اسید هیالورونیک رطوبت پوست را حفظ می‌کند تا حجم، شکل و ساختار زیر چشم را همان گونه که دوست دارید تغییر دهد. پرکننده‌ها همچنین مقدار کمی لیدوکائین دارند که عمل تزریق را راحت‌تر می‌کند. اسید هیالورونیک به عنوان فیلر این مزیت را دارد که با کمک به جذب بیشتر آب تا حدودی به کاهش سیاهی و گودی زیر چشم کمک می کند.

هیالورونیک اسید نازک‌ترین موادی است که می‌تواند پوست نازک زیر چشم شما را پرکند. رایج‌ترین برندهای فیلر اسید هیالورونیک برای رفع گودی زیر چشم با ژل عبارت‌اند از Juvederm ، Restylane ، Belotero که پر کننده اسید هیالورونیک (HA ) ایده آل ترین و باریک‌ترین فیلر برای زیر چشم و بالای پلک است.

ماندگاری ژل زیر چشم چه‌قدر است؟

تزریق ژل زیر چشم دائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده ژل زیرچشم کم می‌شود. بسته به نوع برند ژل که انتخاب می‌کنید، ماندگاری فیلرهای هیالورونیک در ناحیه دور چشم از شش ماه تا حدودا یک سال تا یک سال و نیم می باشد، ولی ماندگاری اثرات تحریک کلاژن سازی هیالورونیک‌های مرغوب 5 سال هم ماندگار است.

پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.

بعد از ترزیق ژل زیر چشم :
بعد از تزریق زیر چشم چه کارهایی را نباید انجام دهید؟
  • تا 24 ساعت از رفتن به باشگاه ورزشی خودداری کنید.
  • حداقل تا 72 ساعت باید از فعالیت‌هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت شما می‌شوند، مانند ماساژ دادن صورت یا انجام کارهای شبیه به این‌که فقط می‌تواند باعث تورم شود، خودداری کنید.
  • در 24 ساعت بعد از تزریق، در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما نباشید.
  • تا دو هفته بعد از تزریق، در جاهایی که گرمای زیادی دارند، مثل سونا جکوزی و حمام‌های داغ، حضور نداشته باشید.
  • کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و به‌طورکلی همة این‌ها تا 72 ساعت بعد از تزریق ژل زیر چشم ممنوع است.
تزریق ژل زیر چشم در کرج

| مزایای تزریق ژل زیر چشم

  • کبودی کمتر:کبودی و ورم تزریق ژل‌های از بقیه فیلرها برای تزریق کمتر است.
  • ماندگاری قابل قبول نتایج:نتایج تزریق ژل در زیر چشم دائمی نیست، اما ماندگاری حدود حداقل ۶ ماه تا یکسال دارد.
  • احتمال پایین بروز واکنش آلرژیک:به علت تشابه مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی به مواد موجود در بدن، معمولا باعث حساسیت نمی شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از تزریق ژل پزشک را مطلع کنید.
  • کنترل آسان حجم زیر چشم:پزشک به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و در نتیجه شما سریعتر و با اطمینان بیشتر به نتیجه دلخواه می رسید.
  • رفع ساده سیاهی :با تزریق ژل معمولا سیاهی زیر چشم به راحتی حل و مشکل برطرف می‌شود.

اگر از زیرچشم پس از تزریق راضی نبودیم ، چکار کنیم ؟

تزریق فیلر به زیرچشم یک روش موقتی است که پس از حداکثر یکسال از بین میرود، پس اگر از زیرچشم خود پس از تزریق راضی نبودید پس از چند ماه تا زیرچشمتان به حالت اول باز می گردد ولی اگر میخواهید این کار به سرعت انجام شود میتوانید از پزشک بخواهید با تزریق هیالاز و حل کردن فیلر زیرچشم را به حالت اولیه برگرداند.

آیا تزریق فیلر زیرچشم درد دارد؟

از مهمترین ویژگی های تزریق فیلر زیرچشم نسبت به عمل جراحی نداشتن درد و عوارض و دوران نقاهت پس از عمل جراجی است. شما فقط زمانی که سوزن تزریق ژل به زیرچشم وارد می شود احساس سوزش خواهید داشت ولی چند لحظه بیشتر طول نمی کشد البته تخصص پزشک و سوزن مورد استفاده بسیار مهم است. البته در فیلر زیر چشم که به شما تزریق می شود مقداری بی حسی هست که به بدون درد بودن این عمل کمک می کند

فیلر زیرچشم یا عمل جراجی ؟

در بسیاری از افراد با تزریق فیلر زیبایی شما کامل می شود و شما نیاز به عمل جراحی گران و سخت نخواهید داشت.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

تزریق ژل زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از ترزیق ژل پزشک سلامت جسمی شما را برای این عمل بررسی کند و متوجه مشکل خاصی نشود و بهتر است سیگاری نباشد.

  • برای بهبود ظاهر خود چشم انداز مثبت در ذهن دارید.
  • در اثر بیماری خاصی نیاز به جوانسازی چهره خود دارید.
  • اگر با افزایش سن و پیری چهره نیاز به رفع گودی زیرچشم دارید.
آیا تزریق زیرچشم آقایان هم انجام می شود؟

البته! اگر شما یک آقا هستید و می‌خواهید صورت خود را جوان کنید و چهره‌تان جذاب‌تر شود، تزریق ژل زیر چشم آقایان یک انتخاب عالی برای شما است.

عده‌ای هم در اثر مشکلات ژنتیکی و بیماری‌ها و مصرف سیگار یا مشروبات الکلی دچار گودی زیر چشم آقایان می شوند که با تزریق ژل برطرف می شود.

پزشک متخصص:

تزریق ژل زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یک راه ساده، ارزان و بدون نقاهت برای رفع سیاهی زیر چشم می باشد که زیبایی پنهان شما را هویدا می کند.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

چند جلسه نیاز به تزریق ژل زیر چشم وجود دارد؟

رفع گودی زیر چشم و تیرگی دور چشم با فیلر در جلسه اول یک سی‌سی ژل زیر چشم تزریق می‌شود که حدود 30 درصد تیرگی زیر چشم در زمان تزریق رفع می گردد و حدود 20 درصد هم پس از مدتی که از تزریق فیلر می گذرد ایجاد می شود.

سپس پس از از حدود یک ماه با نظر پزشک اگر لازم بود یک سی‌سی دیگر یعنی جمعا دو سی سی تزریق می شود.

البته افرادی که میزان گودی زیر چشم زیادی دارند یا تیرگی بالایی در زیر چشم دارند نیاز به تزریق دو سی‌سی در دو مرحله با فاصله زمانی یک ماه دارند.

توجه کنید که تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند حدود هفتاد درصد گودی زیر چشم و سی درصد تیرگی زیر چشم را برطرف کند.

آیا تزریق فیلر زیر چشم عمل تهاجمی است؟

این عمل کاملاً غیرتهاجمی است. مانند اکثر روش‌های زیبایی دیگر، ژل زیر چشم نیز برای همیشه دوام نخواهد داشت. اما باز هم مدت زمان مطلوبی دوام دارد و همیشه می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ژل زیر چشم داشته باشید یا نه؟ اگر هم ژل زیر چشم را دوست ندارید می‌توانید از پزشک خود درخواست کنید که ژل زیر چشمتان را تخلیه کند. یا این‌که می‌توانید چند ماه صبر کنید تا زیر چشم به حالت قبل بازگردد.

هزینه فیلر زیر چشم کرج چقدر است؟

قیمت فیلر زیر چشم در کرج برای خانم ها و آقایان در جداول زیر اعلام شده است. فیلر زیر چشم با بهترین ژل های اروپایی و کره ای انجام می شود. هزینه‌ ترزیق ژل زیر چشم در کرج به مشکل زیر چشم و میزان ژل بستگی دارد. البته در جدول پایین هزینه ژل زیر چشم کرج 1400 به طور تقریبی در جدول زیر آورده شده است. برای دریافت مشاوره و قیمت‌ فیلر زیر چشم کرج با کلینیک تماس بگیرید.

جدول قیمت فیلر زیر چشم

چهره جوان و شاداب

با راحت ترین روش و با استفاده از مواد برند درجه یک توسط پزشک یک چهره زیبا و جوانتر را تجربه کنید. هزینه های تزریق ژل زیر چشم در کرج یا هزینه فیلر زیر چشم در کرج به شرح زیر است:

نورامیس (کره جنوبی)

میلیون تومان
4 تا 7

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

ریوانس (کانادا)

میلیون تومان
5 تا 8

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

الیاکسین (سوئیس)

میلیون تومان
5 تا 9

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

اثر فیلر زیر چشم چه مدت است؟

ماندگاری فیلر زیر چشم معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد و با تکرار تزریق فیلر زیر چشم، اثر طولانی مدت تری خواهید داشت.

تزریق فیلر خطردارد؟

ژل های تزریق فیلر زیر چشم محصولاتی زیست سازگار و زیست تخریب پذیر هستند ( فیلرهای اسید هیالورونیک ) و برای بدن مضر نیستند و به طور طبیعی از بین می روند و از بدن خارج می شوند.

چگونه دوام فیلر زیر چشم را افزایش دهیم؟

زیاد در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید قرار نگیرید و رژیم غذایی سالم داشته باشید و از پوست خود مراقبت نمایید و از کشیدن سیگار خودداری کنید.

تزریق فیلر زیر چشم در کرج

عوارض فیلر زیر چشم چیست؟

احتمال دارد برخی عوارض جانبی تزریق شامل قرمزی، حساسیت به لمس، تورم و کبودی ایجاد شود که هیچکدام جدی نیستند و طی چند روز برطرف می شوند و هیچ خطری ندارد. توجه کنید که تزریق فیلر به زیر چشم حتما باید توسط پزشک متخصص با تجربه انجام شود.

مراقبت های پس از تزریق فیلر زیر چشم

از لمس کردن زیر چشم تا ۶ ساعت پس از تزریق فیلر خودداری کنید. پس از آن می توانید صورتتان را به آرامی با آب و صابون بشورید و از آرایش سبک استفاده کنید. تا وقتی که تورم و قرمزی اولیه ترزیق فیلر برطرف نشده است ، زیر چشمتان را در معرض گرمای شدید (مانند حمام یا نور آفتاب) یا سرمای شدید در زمستان قرار ندهید.

بعد از تزریق فیلر زیر چشم دوش بگیریم؟

پیشنهاد می شود با آب گرم دوش نگیرید و به زیر چشم فشار وارد نکنید.

آیا نوشیدن آب لازم است؟

نوشیدن آب زیاد پوست شما را مرطوب نگه می دارد و اثر پرکنندگی اسید هیالورونیک را افزایش می دهد.

انواع فیلر زیر چشم

| برندهای ژل زیر چشم دارای مجوز در کشور

برندهای زیادی با مجوز موجود است که هرکدام محصول کشورهای متفاوتی هستند. رایج‌ترین آن‌ها:

  • ژل پرفکتا: ساخت فرانسه
  • ژل تئوسیال
  • فیلر رستیلن: تأیید شده توسط FDA
  • فیلر استایلج Stylage S
  • ژل نورامیس: ساخت کره
  • Aliaxin SR
  • Belotero Balance
  • Stylage S
  • Juvederm volbella

توجه کنید که فقط پزشک شما می‌تواند انتخاب کند که کدام ژل برای نوع چروک یا گودی و تیرگی دور چشم شما مناسب می باشد. ژلها از لحاظ کیفیت و هزینه و لحاظ ساختار مولکولی، میزان جذب آب، شکل خوابیدن زیر بافت پوست از هم متفاوت هستند. پزشک بر اساس موارد مختلف مثل عمق و فرم گودی و سیاهی زیر چشم ، سن، ضخامت پوست و میزان چربی زیر پوست فیلر مناسب را برای تزریق زیر چشم شما انتخاب می کند.

مشکلات پس از تزریق ژل ژل زیر چشم
  • بروز ناراحتی های خفیف: این ناراحتی ها بسیار طبیعی می باشد وبه خاطر تزریق سوزنی است که در زیر چشم انجام شده است.
  • کبودی: کبودی های تزریق ژل زیر چشم حدود 1 هفته بهبود پیدا میکند ولی در بعضی افراد میتواند درحدود2 تا 10 روز باقی بماند.
  • قرمزشدن: قرمزی پوست حدود 12 تا 24 ساعت پس از تزریق ژل زیر چشم ازبین می رود.
  • تورم: به دلیل حساسیت زیر چشم ، تورم و سوزش کاملا طبیعی می باشد و برای هر فرد متفاوت است .
  • طبیعی نبودن حالت زیر چشم : طبیعی نبودن زیر چشم با از بین رفتن تورم ناحیه تزریق زیر چشم بهبود پیدا می کند.
پس از تزریق ژل زیر چشم

| عوارض تزریق ژل زیر چشم

اگر شما از ژل های دارای مجوز و تحت نظر پزشک با تجربه اقدام به تزریق ژل زیر چشم کرده اید عوارضی پس از تزریق ژل زیر چشم شما را تهدید نمی کند ولی حتما فبل از تزریق حساسیت های دارویی و بیماری های خود را به پزشک اعلام کنید.

احتمال خون مردگی بدلیل خونرسانی زیاد در زیر چشم بعد از تزریق ژل وجود دارد که طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

میزان کبودی درافراد مختلف با توجه به ژنتیک آنها متفاوت می باشد. البته سیگارکشیدن و استفاده آسپیرین میزان کبودی را افزایش می دهد.

استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون و خوردن وینامین ها و املاح مانند امگا۳، ویتامین ایی به بهبود سریعتر کمک می کند و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول می تواند از درد احتمالی پس از تزریق جلوگیری کند.

چرا اکثرا از تزریق فیلر زیر چشم راضی هستند؟

افراد برای افزایش زیبایی طبیعی صورت خود، تقویت اعتماد به نفس و بازیابی کاهش حجم و جلوگیری از پیری، از تزریق ژل زیر چشم استفاده می‌کنند. اگر بخواهید ظاهری طبیعی‌ و جوان تر داشته باشید یا جویای تغییر چشمگیر در ظاهر خود باشید، تزریق ژل زیر چشم ظاهری را که می‌خواهید به شما می‌دهد.

چه مقدار ژل زیر چشم نیاز دارم؟

مقدار ژلی که دریافت می‌کنید نظر به پزشک بستگی دارد و به این مسئله مربوط می‌شود که گودی و سیاهی زیر چشم شما چه مقدار می باشد و عوامل دیگری مثل نوع پوست و سن و شکل صورت شما هم بستگی دارد.

تزریق ژل زیر چشم دردناک است؟

در هنگام تزریق ممکن است اندکی احساس سوزش کنید، اما جای نگرانی نیست. در صورت تمایل پزشک قبل از تزریق محل با کرم بی حس خواهد شد. خود ژل نیز حاوی لیدوکائین است تا باعث راحتی تزریق شود. فقط ممکن است چند روز بعد از تزریق ژل ، زیر چشم های شما با کمی تورم همراه بوده و حساس باشد.

می‌توانم بعد از تزریق زیر چشم ورزش کنم؟

بهتر است تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل زیر چشم ورزش نکنید. هرگونه افزایش جریان خون در صورت شما فقط باعث ورم بیشتر می‌شود؛ بنابراین کمی استراحت کنید.

زیر چشم های من بعد از تزریق ژل چه حسی دارند؟

اگر عمل به درستی انجام شده باشد پس از پایین آمدن تورم نباید زیر چشم شما حس متفاوتی داشته باشند.

Call Now Buttonتماس با کلینیک