Negar_۲۰۲۱۰۶۲۸_۱۵۰۷۱۴
image-layers-2_4
image-layers-1_3
اصلاح فرم چانه با تزریق ژل

| اصلاح فرم چانه

تزریق ژل از بهترین روش های افزایش حجم و اصلاح فرم چانه بزای آقایان و خانم ها می باشد. اگر عقب رفتگی یا گودی چانه دارید و تمایلی به جراحی ندارید تزریق ژل چانه بهترین روش برای اصلاح طبیعی فرم چانه شماست.

  • رفع عقب رفتگی
  • رفع گودی چانه

برای تزریق ژل چانه در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

اصلاح فرم چانه با تزریق ژل

اگر در نمای نیم‌رخ صورتتان، خط عمود که از کنار لب پایین شما کشیده شود باید به چانه شما برسد. اگر نوک چانه عقب‌تر از این خط باشد، شما نیاز دارید به اصلاح فرم چانه اقدام کنید. اصولا اگر در نظر خودتان چانه شما عقب است و یا برجستگی آن کم می باشد باید برای امکان اصلاح فرم آن به پزشک زیبایی مراجعه کنید. از بهترین روش های اصلاح فرم چانه انواع ژل ها هستند. ژل ها با تزریق به نقاط مهم و اصلی در چانه شما موجب افزایش حجم و مدل سازی چانه می شوند.

انواع ژل برای اصلاح فرم چانه

فیلرهای محبوب مانند Juvéderm یا Restylane از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند. این یک ماده طبیعی در پوست بدن یافت می شود و با افزایش رفتن سن به طور طبیعی معمولا پوست صورت بخشی از این مواد مفید را از دست می دهد. هیالورونیک احتمالاً در لیست مواد تشکیل دهنده سرم صورت یا مرطوب کننده مورد علاقه شما هم یافت می‌شود.

اسید هیالورونیک رطوبت پوست را حفظ می‌کند تا حجم، شکل و ساختار چانه را همان مدلی که دوست دارید تغییر دهد. پرکننده‌ها همچنین مقدار کمی لیدوکائین دارند که عمل تزریق را راحت‌تر می‌کند. اسید هیالورونیک به عنوان فیلر این مزیت را دارد که با کمک به جذب بیشتر آب تا حدودی به چاقی صورت کمک می کند.

ماندگاری ژل چانه چه‌قدر است؟

تزریق ژل چانهدائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده ژل کم می‌شود. بسته به نوع برند ژل که انتخاب می‌کنید، ماندگاری فیلرها از شش ماه تا یک سال و نیم می باشد، ولی ماندگاری اثرات تحریک کلاژن سازی هیالورونیک‌های مرغوب 5 سال هم ماندگار است. پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.

بعد از تزریق ژل چانه :
بعد از تزریق ژل چانه چه کارهایی را نباید انجام دهید؟
  • از لمس چانه و دست گذاشتن زیر چانه خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت از رفتن به باشگاه ورزشی خودداری کنید.
  • حداقل تا 72 ساعت باید از فعالیت‌هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت شما می‌شوند، مانند ماساژ دادن صورت یا انجام کارهای شبیه به این‌که فقط می‌تواند باعث تورم شود، خودداری کنید.
  • در 24 ساعت بعد از تزریق، در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما نباشید.
  • تا دو هفته بعد از تزریق، در جاهایی که گرمای زیادی دارند، مثل سونا جکوزی و حمام‌های داغ، حضور نداشته باشید.
  • کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و به‌طورکلی همة این‌ها تا 72 ساعت بعد از تزریق ژل چانه ممنوع است.
اصلاح فرم چانه با تزریق ژل در کرج

| مزایای تزریق ژل چانه

  • کبودی کمتر:کبودی و ورم تزریق ژل‌های از بقیه فیلرها برای تزریق کمتر است.
  • ماندگاری قابل قبول نتایج:نتایج تزریق و ماندگاری ژل چانه دائمی نیست، اما ماندگاری حدود حداقل ۶ ماه تا یکسال دارد.
  • احتمال پایین بروز واکنش آلرژیک:به علت تشابه مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی به مواد موجود در بدن، معمولا باعث حساسیت نمی شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از تزریق ژل پزشک را مطلع کنید.
  • کنترل آسان حجم مورد انتظار :پزشک به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و در نتیجه شما سریعتر و با اطمینان بیشتر به نتیجه دلخواه می رسید.

اگر از تزریق ژل چانه راضی نبودیم ، چکار کنیم ؟

تزریق ژل چانه یک روش موقتی است که پس از حداکثر یکسال از بین میرود، پس اگر از مدل چانه خود پس از تزریق راضی نبودید پس از چند ماه صورتتان به حالت اول باز می گردد ولی اگر میخواهید این کار به سرعت انجام شود میتوانید از پزشک بخواهید با تزریق هیالاز و حل کردن فیلر چانه شما را به حالت اولیه برگرداند.

آیاتزریق ژل چانه درد دارد؟

از مهمترین ویژگی های فرمدهی چانه با فیلر نسبت به عمل جراحی نداشتن درد و عوارض و دوران نقاهت پس از عمل جراجی است. شما فقط زمانی که سوزن تزریق ژل به چانه وارد می شود احساس سوزش خواهید داشت ولی چند لحظه بیشتر طول نمی کشد البته تخصص پزشک و سوزن مورد استفاده بسیار مهم است. البته در فیلر چانه که به شما تزریق می شود مقداری بی حسی هست که به بدون درد بودن این عمل کمک می کند.

اصلاح فرم چانه با ژل

تزریق ژل به چانه از روش‌های درمانی بدون جراحی و سرپایی هست که باعث تغییر فرم چانه و زیبایی شما می شود.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

تزریق ژل چانه برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از ترزیق ژل پزشک سلامت جسمی شما را برای این عمل بررسی می کند و افرادی زیر کاندیدای مناسب تزریق ژل چانه هستند.

  • افرادی با چانه تخت یا کم‌حجم
  • افرادی بدون چانه برجسته
  • افرادی که در چانه فرورفتگی دارند.
  • افرادی که علاقه به داشتن چانه های مخروطی هستند
  • افرادی که خطوط و چین و چروک‌هایی در چانه دارند.
  • افرادی با چانه های بی قاعده
آیا تزریق فیلر چانه برای آقایان هم انجام می شود؟

البته! اگر شما یک آقا هستید و می‌خواهید صورت خود را جوان کنید و چهره‌تان جذاب‌تر شود، تزریق ژل چانه آقایان یک انتخاب عالی برای شما است. عده‌ای هم فرم طبیعی صورتشان نیاز به تزریق ژل چانه آقایان دارد.

پزشک متخصص:

چند جلسه نیاز به تزریق ژل چانه وجود دارد؟

اصلاح چانه با فیلر در ناحیه گونه و میانی میباشد و بسته به حجم مورد نیاز برای چانه شما، در جلسه اول بین 1 تا 2 سی سی فیلر اسید هیالورونیک به چانه شما تزریق می شود. سپس پس از از حدود یک ماه با نظر پزشک اگر لازم بود مقداری دیگر تزریق می شود. معمولا بهترین وقت جهت ترمیم ژل تزریقی بعد از ماه ششم است، اما ممکن است در هر فرد این زمان متفاوت باشد.

آیاتزریق فیلر چانه عمل تهاجمی است؟

این عمل کاملاً غیرتهاجمی است. مانند اکثر روش‌های زیبایی دیگر، ژل چانه نیز برای همیشه دوام نخواهد داشت. اما باز هم مدت زمان مطلوبی دوام دارد و همیشه می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید چانه متناسب با ژل داشته باشید یا نه؟ اگر هم دوست ندارید می‌توانید از پزشک خود درخواست کنید که ژل چانه را تخلیه کند. یا این‌که می‌توانید چند ماه صبر کنید تا چانه شما به حالت قبل بازگردد.

هزینه ژل چانه در کرج چقدر است؟

قیمت تزریق ژل چانه در کرج برای خانم ها و آقایان در جداول زیر اعلام شده است. تزریق فیلر چانه با بهترین ژل های اروپایی و کره ای انجام می شود. هزینه‌ ژل چانه در کرج به شکل صورت و میزان ژل مورد نیاز بستگی دارد. هزینه تزریق ژل چانه در کرج 1400 به طور تقریبی در جدول زیر آورده شده است. برای دریافت مشاوره و قیمت‌ فیلر چانه در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

جدول قیمت تزریق ژل چانه

چهره جوان و جذاب

با راحت ترین روش و با استفاده از مواد برند درجه یک توسط پزشک یک چهره زیبا و جوانتر را تجربه کنید. هزینه ژل چانه یا هزینه تزریق ژل چانه به شرح زیر است:

نورامیس (کره جنوبی)

میلیون تومان
4 تا 6

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

ریوانس (کانادا)

میلیون تومان
6 تا 8

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

الیاکسین (سوئیس)

میلیون تومان
7 تا 9

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

تزریق ژل چانه در کرج

عوارض تزریق ژل چانه چیست؟

احتمال دارد برخی عوارض جانبی تزریق شامل قرمزی، حساسیت به لمس، تورم و کبودی ایجاد شود که هیچکدام جدی نیستند و طی چند روز برطرف می شوند و هیچ خطری ندارد. توجه کنید که تزریق فیلر به چانه حتما باید توسط پزشک متخصص با تجربه انجام شود.

مراقبت بعد از تزریق ژل چانه

از لمس کردن چانه تا ۶ ساعت پس از تزریق فیلر خودداری کنید. پس از آن می توانید صورتتان را به آرامی با آب و صابون بشورید و از آرایش سبک استفاده کنید. تا وقتی که تورم و قرمزی اولیه ترزیق فیلر برطرف نشده است ، صورتتان را در معرض گرمای شدید (مانند حمام یا نور آفتاب) یا سرمای شدید در زمستان قرار ندهید.

بعد از تزریق فیلر چانه دوش بگیریم؟

پیشنهاد می شود با آب گرم دوش نگیرید و به چانه فشار وارد نکنید.

آیا نوشیدن آب لازم است؟

نوشیدن آب زیاد پوست شما را مرطوب نگه می دارد و اثر پرکنندگی اسید هیالورونیک را افزایش می دهد.

انواع فیلر چانه

| بهترین ژل برای تزریق چانه

برندهای زیادی با مجوز موجود است که هرکدام محصول کشورهای متفاوتی هستند. رایج‌ترین آن‌ها:

  • ژل پرفکتا: ساخت فرانسه
  • ژل ژوویدرم: ساخت آمریکا و فرانسه، تأیید شده توسط FDA
  • ژل تئوسیال
  • فیلر رستیلن: تأیید شده توسط FDA
  • فیلر استایلج
  • ژل رووفیل: ساخت کره
  • ژل الانسه L : انگلستان
  • ژل الانسه E : انگلستان
  • ژل رووفیل: ساخت کره
  • Aliaxin SR
  • Belotero Balance
  • Stylage S
  • Juvederm volbella

توجه کنید که فقط پزشک شما می‌تواند انتخاب کند که کدام ژل مناسب چانه شما کدام است. ژل ها از لحاظ کیفیت و هزینه و لحاظ ساختار مولکولی، میزان جذب آب، شکل خوابیدن زیر بافت پوست از هم متفاوت هستند. پزشک بر اساس موارد مختلف مثل شکل و فرم چانه ، سن، ضخامت پوست و میزان چربی زیر پوست فیلر مناسب را برای چانه شما انتخاب می کند.

مشکلات پس تزریق ژل چانه
  • بروز ناراحتی های خفیف: این ناراحتی ها بسیار طبیعی می باشد وبه خاطر تزریق سوزنی است که در انجام شده است.
  • کبودی: کبودی های تزریق ژل چانه حدود 1 هفته بهبود پیدا میکند ولی در بعضی افراد می تواند درحدود2 تا 10 روز باقی بماند.
  • قرمزشدن: قرمزی پوست حدود 12 تا 24 ساعت پس از تزریق ژل چانه ازبین می رود.
  • تورم: به دلیل حساسیت صورت ، تورم و سوزش کاملا طبیعی می باشد و برای هر فرد متفاوت است .
  • طبیعی نبودن حالت چانه : طبیعی نبودن چانه با از بین رفتن تورم ناحیه تزریق بهبود پیدا می کند.
پس از تزریق ژل چانه

| عوارض تزریق ژل چانه

اگر شما از ژل های دارای مجوز و تحت نظر پزشک با تجربه اقدام به تزریق ژل چانه کرده اید عوارضی پس از تزریق ژل چانه شما را تهدید نمی کند ولی حتما فبل از تزریق حساسیت های دارویی و بیماری های خود را به پزشک اعلام کنید.

احتمال خون مردگی بدلیل خونرسانی زیاد در چانه بعد از تزریق ژل وجود دارد که طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

میزان کبودی درافراد مختلف با توجه به ژنتیک آنها متفاوت می باشد. البته سیگارکشیدن و استفاده آسپیرین میزان کبودی را افزایش می دهد.

استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون و خوردن ویتامین ها و املاح مانند امگا۳، ویتامین ایی به بهبود سریعتر کمک می کند و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول می تواند از درد احتمالی پس از تزریق جلوگیری کند.

چرا اکثرا از تزریق ژل چانه راضی هستند؟

افراد برای افزایش زیبایی طبیعی صورت خود، تقویت اعتماد به نفس و بازیابی کاهش حجم و جلوگیری از پیری، از تزریق ژل چانه استفاده می‌کنند. اگر بخواهید ظاهری طبیعی‌ و جوان تر داشته باشید یا جویای تغییر چشمگیر در ظاهر خود باشید، تزریق ژل صورت ظاهری را که می‌خواهید به شما می‌دهد.

چند سی سی ژل برای چانه نیاز دارم؟

مقدار ژلی که دریافت می‌کنید نظر به پزشک و شکل و مدل چانه مناسب شما بستگی دارد. عوامل دیگری مثل نوع پوست و سن و شکل صورت شما هم بستگی دارد.

تزریق ژل چانه دردناک است؟

در هنگام تزریق ممکن است اندکی احساس سوزش کنید، اما جای نگرانی نیست. در صورت تمایل پزشک قبل از تزریق محل با کرم بی حس خواهد شد. خود ژل نیز حاوی لیدوکائین است تا باعث راحتی تزریق شود. فقط ممکن است چند روز بعد از تزریق ژل ، چانه شما با کمی تورم همراه بوده و حساس باشد.

ماندگاری ژل چانه چه مدت است؟

ماندگاری فیلر چانه معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد و با تکرار تزریق فیلر چانه ، اثر طولانی مدت تری خواهید داشت.

تزریق فیلر خطردارد؟

ژل های تزریق فیلر چانه محصولاتی زیست سازگار و زیست تخریب پذیر هستند ( فیلرهای اسید هیالورونیک ) و برای بدن مضر نیستند و به طور طبیعی از بین می روند و از بدن خارج می شوند.

چگونه دوام فیلر چانه را افزایش دهیم؟

زیاد در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید قرار نگیرید و رژیم غذایی سالم داشته باشید و از پوست خود مراقبت نمایید و از کشیدن سیگار خودداری کنید.

می‌توانم بعد از تزریق ژل چانه ورزش کنم؟

بهتر است تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل چانه ورزش نکنید. هرگونه افزایش جریان خون در چانه شما فقط باعث ورم بیشتر می‌شود؛ بنابراین کمی استراحت کنید.

چانه من بعد از تزریق ژل چه حسی دارد؟

اگر عمل به درستی انجام شده باشد پس از پایین آمدن تورم نباید چانه شما حس متفاوتی داشته باشند.

Call Now Buttonتماس با کلینیک