Negar_۲۰۲۱۰۶۲۸_۱۵۰۸۲۹
image-layers-2_4
image-layers-1_3
تزریق ژل گونه

| لیفت و فرم دهی گونه با تزریق ژل

تزریق ژل گونه از محبوب‌ترین و بهترین روش های زیبایی صورت است که با برجسته‌تر شدن گونه ها و رفع حالت افتادگی و لیف گونه با تزریق ژل زیبایی شما را چندین برابر می کند.

  • بدون نیاز به جراحی و خیلی سریع و ارزان

برای تزریق ژل گونه در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

فرمدهی و برجسته سازی گونه با تزریق ژل

تزریق ژل به گونه یک عمل پرطرفدار و کاملاً ساده و سرپایی هست. اصولا در سنین بالا افتادگی گونه باعث می شود تا چهره ی شما به مراتب پیرتر به نظر رسیده و زیبایی و جذابیت صورت شما از بین برود همین طور خیلی از جوانان ها به دلیل داشتن چهره لاغر و کشیده از صورت خود راضی نیستند به همین دلیل روش های مختلفی جهت فرمدهی و حجیم کردن گونه ها در دنیا رواج پیدا کرده که مناسب و سریع ترین روش تزریق ژل گونه هست که با تزریق ژل گونه برای صورت کشیده چهره‌‌ای زیبا‌ و جذاب تر پیدا میکنید. تزریق ژل افزایش حجم گونه ضمن ایجاد ظاهری جوانتر برای گونه ها باعث کاهش و رفع چین و چروک های خطوط خنده و کاهش برآمدگی زیر چشم شما نیز می شود.

انواع ژل برای فرم دهی گونه

فیلرهای محبوب مانند Juvéderm یا Restylane از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند. این یک ماده طبیعی در پوست بدن یافت می شود و با افزایش رفتن سن به طور طبیعی معمولا پوست صورت بخشی از این مواد مفید را از دست می دهد. هیالورونیک احتمالاً در لیست مواد تشکیل دهنده سرم صورت یا مرطوب کننده مورد علاقه شما هم یافت می‌شود.

اسید هیالورونیک رطوبت پوست را حفظ می‌کند تا حجم، شکل و ساختار فک را همان گونه که دوست دارید تغییر دهد. پرکننده‌ها همچنین مقدار کمی لیدوکائین دارند که عمل تزریق را راحت‌تر می‌کند. اسید هیالورونیک به عنوان فیلر این مزیت را دارد که با کمک به جذب بیشتر آب تا حدودی به فرمدهی صورت کمک می کند.

ماندگاری تزریق ژل گونهچه‌قدر است؟

تزریق ژل گونه دائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده ژل کم می‌شود. بسته به نوع برند ژل که انتخاب می‌کنید، ماندگاری فیلرها از شش ماه تا یک سال و نیم می باشد، ولی ماندگاری اثرات تحریک کلاژن سازی هیالورونیک‌های مرغوب 5 سال هم ماندگار است. پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.

بعد از تزریق ژل گونه :
بعد از تزریق ژل گونه چه کارهایی را نباید انجام دهید؟
  • تا 24 ساعت از رفتن به باشگاه ورزشی خودداری کنید.
  • حداقل تا 72 ساعت باید از فعالیت‌هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت شما می‌شوند، مانند ماساژ دادن صورت یا انجام کارهای شبیه به این‌که فقط می‌تواند باعث تورم شود، خودداری کنید.
  • در 24 ساعت بعد از تزریق، در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما نباشید.
  • تا دو هفته بعد از تزریق، در جاهایی که گرمای زیادی دارند، مثل سونا جکوزی و حمام‌های داغ، حضور نداشته باشید.
  • کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و به‌طورکلی همة این‌ها تا 72 ساعت بعد از فرم دهی گونه با تزریق ژل ممنوع است.
فرمدهی گونه با تزریق ژل در کرج

| فواید تزریق ژل گونه

  • کبودی کمتر:کبودی و ورم تزریق ژل‌های از بقیه فیلرها برای تزریق کمتر است.
  • ماندگاری قابل قبول نتایج:نتایج تزریق ژل صورت دائمی نیست، اما ماندگاری حدود حداقل ۶ ماه تا یکسال دارد.
  • احتمال پایین بروز واکنش آلرژیک:به علت تشابه مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی به مواد موجود در بدن، معمولا باعث حساسیت نمی شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از تزریق ژل پزشک را مطلع کنید.
  • کنترل آسان حجم مورد انتظار :پزشک به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و در نتیجه شما سریعتر و با اطمینان بیشتر به نتیجه دلخواه می رسید.

اگر از تزریق ژل گونه راضی نبودیم ، چکار کنیم ؟

تزریق ژل گونه یک روش موقتی است که پس از حداکثر یکسال از بین میرود، پس اگر از مدل صورت خود پس از تزریق راضی نبودید پس از چند ماه صورتتان به حالت اول باز می گردد ولی اگر میخواهید این کار به سرعت انجام شود میتوانید از پزشک بخواهید با تزریق هیالاز و حل کردن فیلر صورتتان را به حالت اولیه برگرداند.

آیاتزریق ژل به گونه درد دارد؟

از مهمترین ویژگی های لیفت گونه با فیلر نسبت به عمل جراحی نداشتن درد و عوارض و دوران نقاهت پس از عمل جراجی است. شما فقط زمانی که سوزن تزریق ژل به صورت وارد می شود احساس سوزش خواهید داشت ولی چند لحظه بیشتر طول نمی کشد البته تخصص پزشک و سوزن مورد استفاده بسیار مهم است. البته در فیلر گونه که به شما تزریق می شود مقداری بی حسی هست که به بدون درد بودن این عمل کمک می کند.

فرم دهی گونه با تزریق ژل

تزریق ژل گونه ضمن فرم دهی و برجسته کردن گونه شما با توجه به کشش ایجاد شده در پوست اطراف گونه ، چین و چروک های صورت شما را نیز برطرف میکند و باعث لیفت گونه هم می شود.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

تزریق ژل گونه برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از ترزیق ژل پزشک سلامت جسمی شما را برای این عمل بررسی می کند و افرادی زیر کاندیدای مناسب تزریق ژل صورت هستند.

  • افرادی با گونه‌های تخت یا کم‌حجم
  • افرادی بدون گونه‌های برجسته و نمایان
  • افرادی که گونه‌ها یا شقیقه‌ها فرورفتگی دارند
  • افرادی که خطوط و چین و چروک‌هایی در گونه‌ دارند.
  • افرادی با گونه های لاغر
  • تزریق ژل گونه برای صورت کشیده
آیا تزریق فیلر گونه برای آقایان هم انجام می شود؟

البته! اگر شما یک آقا هستید و می‌خواهید صورت خود را جوان کنید و چهره‌تان جذاب‌تر شود، تزریق ژل گونه آقایان یک انتخاب عالی برای شما است. عده‌ای هم فرم طبیعی صورتشان نیاز به تزریق ژل گونه آقایان دارد.

پزشک متخصص:

چند جلسه نیاز به تزریق ژل گونه وجود دارد؟

فرم دهی گونه با فیلر در ناحیه گونه و میانی صورت شما می باشد و بسته به حجم مورد نیاز برای گونه شما (که مقدار تزریق ژل گونه برای هر فرد متفاوت است) ، در جلسه اول بین 2 تا 3 سی سی فیلر اسید هیالورونیک به صورت شما تزریق می شود. سپس پس از از حدود یک ماه با نظر پزشک اگر لازم بود مقداری دیگر تزریق می شود. معمولا بهترین وقت جهت ترمیم ژل تزریقی بعد از ماه ششم است، اما ممکن است در هر فرد این زمان متفاوت باشد.

آیا برجسته سازی گونه با فیلر عمل تهاجمی است؟

این عمل کاملاً غیرتهاجمی است. مانند اکثر روش‌های زیبایی دیگر، ژل گونه نیز برای همیشه دوام نخواهد داشت. اما باز هم مدت زمان مطلوبی دوام دارد و همیشه می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید صورت متناسب با ژل داشته باشید یا نه؟ اگر هم دوست ندارید می‌توانید از پزشک خود درخواست کنید که ژل گونه را تخلیه کند. یا این‌که می‌توانید چند ماه صبر کنید تا صورتتان به حالت قبل بازگردد.

هزینه ژل گونه در کرج چقدر است؟

قیمت تزریق ژل گونه در کرج برای خانم ها و آقایان در جداول زیر اعلام شده است. تزریق فیلر گونه با بهترین ژل های اروپایی و کره ای انجام می شود. هزینه‌ ژل گونه در کرج به شکل صورت و میزان ژل مورد نیاز بستگی دارد. هزینه تزریق ژل گونه در کرج 1400 به طور تقریبی در جدول زیر آورده شده است. برای دریافت مشاوره و قیمت‌ فیلر گونه در کرج با کلینیک تماس بگیرید.

جدول قیمت تزریق ژل گونه

چهره جوان و جذاب

با راحت ترین روش و با استفاده از مواد برند درجه یک توسط پزشک یک چهره زیبا و جوانتر را تجربه کنید. هزینه فرم دهی گونه یا هزینه تزریق ژل گونه به شرح زیر است:

نورامیس (کره جنوبی)

میلیون تومان
6 تا 9

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

الانسه یا الیاکسین یا نئوویا

میلیون تومان
8تا16

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

رووفیل(کره جنوبی)

میلیون تومان
5 تا 9

مشاوره قبل تزریق ژل

تزریق توسط پزشک

ژل برند اصل

بدون درد و عوارض

چرا اکثرا از فرم دهی گونه با ژل راضی هستند؟

افراد برای افزایش زیبایی طبیعی صورت خود، تقویت اعتماد به نفس و بازیابی کاهش حجم و جلوگیری از پیری، از تزریق ژل گونه استفاده می‌کنند. اگر بخواهید ظاهری طبیعی‌ و جوان تر داشته باشید یا جویای تغییر چشمگیر در ظاهر خود باشید، تزریق ژل گونه ظاهری را که می‌خواهید به شما می‌دهد.

چه مقدار ژل گونه لازمدارم؟

مقدار ژلی که دریافت می‌کنید نظر به پزشک و شکل و مدل صورت و فرم گونه مناسب شما بستگی دارد. عوامل دیگری مثل نوع پوست و سن و شکل صورت شما هم موثر هستند.

تزریق ژل گونه درد دارد؟

در هنگام تزریق گونه ممکن است اندکی احساس سوزش کنید، اما جای نگرانی نیست. در صورت تمایل پزشک قبل از تزریق محل با کرم بی حس خواهد شد. خود ژل نیز حاوی لیدوکائین است تا باعث راحتی تزریق شود. فقط ممکن است چند روز بعد از تزریق ژل ، صورت شما با کمی تورم همراه بوده و حساس باشد.

تزریق ژل گونه در کرج

مراقبت های پس از تزریق ژل گونه

از لمس کردن گونه تا ۶ ساعت پس از تزریق فیلر خودداری کنید. پس از آن می توانید صورتتان را به آرامی با آب و صابون بشورید و از آرایش سبک استفاده کنید. تا وقتی که تورم و قرمزی اولیه ترزیق فیلر برطرف نشده است ، صورتتان را در معرض گرمای شدید (مانند حمام یا نور آفتاب) یا سرمای شدید در زمستان قرار ندهید.

بعد از تزریق فیلر گونهدوش بگیریم؟

پیشنهاد می شود با آب گرم دوش نگیرید و به صورت فشار وارد نکنید.

آیا نوشیدن آب لازم است؟

نوشیدن آب زیاد پوست شما را مرطوب نگه می دارد و اثر پرکنندگی اسید هیالورونیک را افزایش می دهد.

انواع فیلر مناسب گونه

| بهترین ژل برای تزریق گونه

برندهای زیادی با مجوز موجود است که هرکدام محصول کشورهای متفاوتی هستند. رایج‌ترین آن‌ها:

  • فیلر آیدیا : ساخت ایتالیا
  • فیلر الیاکسین : ساخت ایتالیا
  • ژل نئوویا: ساخت سوئیس
  • ژل الانسه L : انگلستان
  • ژل الانسه E : انگلستان
  • ژل رووفیل: ساخت کره
  • ژل نورامیس : ساخت کره

توجه کنید که فقط پزشک شما می‌تواند انتخاب کند که کدام ژل مناسب حجم دهی گونه شما است. ژل ها از لحاظ کیفیت و هزینه و لحاظ ساختار مولکولی، میزان جذب آب، شکل خوابیدن زیر بافت پوست از هم متفاوت هستند. پزشک بر اساس موارد مختلف مثل شکل و فرم صورت ، سن، ضخامت پوست و میزان چربی زیر پوست فیلر مناسب برای گونه شما را انتخاب می کند.

مشکلات پس از فرم دهی گونه با ژل
  • بروز ناراحتی های خفیف: این ناراحتی ها بسیار طبیعی می باشد وبه خاطر تزریق سوزنی است که در انجام شده است.
  • کبودی: کبودی های تزریق ژل صورت حدود 1 هفته بهبود پیدا میکند ولی در بعضی افراد می تواند درحدود2 تا 10 روز باقی بماند.
  • قرمزشدن: قرمزی پوست حدود 12 تا 24 ساعت پس از تزریق ژل صورت ازبین می رود.
  • تورم: به دلیل حساسیت صورت ، تورم و سوزش کاملا طبیعی می باشد و برای هر فرد متفاوت است .
  • طبیعی نبودن حالت صورت : طبیعی نبودن صورت با از بین رفتن تورم ناحیه تزریق بهبود پیدا می کند.
پس از تزریق ژل گونه

| عوارض تزریق ژل گونه

اگر شما از ژل های دارای مجوز و تحت نظر پزشک با تجربه اقدام به تزریق ژل گونه کرده اید عوارض تزریق ژل گونه شما را تهدید نمی کند ولی حتما فبل از تزریق حساسیت های دارویی و بیماری های خود را به پزشک اعلام کنید.

احتمال خون مردگی بدلیل خونرسانی زیاد در صورت بعد از تزریق ژل وجود دارد که طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

میزان کبودی درافراد مختلف با توجه به ژنتیک آنها متفاوت می باشد. البته سیگارکشیدن و استفاده آسپیرین میزان کبودی را افزایش می دهد.

استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون و خوردن ویتامین ها و املاح مانند امگا۳، ویتامین ایی به بهبود سریعتر کمک می کند و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول می تواند از درد احتمالی پس از تزریق جلوگیری کند.

ماندگاری ژل گونه چه مدت است؟

ماندگاری فیلر گونه معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد و با تکرار تزریق فیلر گونه ، اثر طولانی مدت تری خواهید داشت.

تزریق فیلرگونه خطردارد؟

ژل های تزریق فیلر گونه محصولاتی زیست سازگار و زیست تخریب پذیر هستند ( فیلرهای اسید هیالورونیک ) و برای بدن مضر نیستند و به طور طبیعی از بین می روند و از بدن خارج می شوند.

چگونه دوام فیلر گونهرا افزایش دهیم؟

زیاد در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید قرار نگیرید و رژیم غذایی سالم داشته باشید و از پوست خود مراقبت نمایید و از کشیدن سیگار خودداری کنید.

می‌توانم بعد از تزریق ژل گونهورزش کنم؟

بهتر است تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل گونه ورزش نکنید. هرگونه افزایش جریان خون در صورت شما فقط باعث ورم بیشتر می‌شود؛ بنابراین کمی استراحت کنید.

گونهبعد از تزریق ژل چه حسی دارد؟

اگر عمل به درستی انجام شده باشد پس از پایین آمدن تورم نباید گونه شما حس متفاوتی داشته باشند.

Call Now Buttonتماس با کلینیک