مشاوره رایگان پرشک قبل لیزر (1)
image-layers-2_4
image-layers-1_3
مرکز لیزر موهای زائد کرج

پیشرفته ترین مرکز لیزر کرج

اولین مرکز پیشرفته لیزر در ایران مجهز به آخرین تکنولوژی لیزر دستگاه اگین 2022 “AGAIN hair removal laser” برنده بهترین دستگاه لیزر دنیا در سال 2023 با دو طول موج الکساندرایت و اندی یاگ که موجب اثر گذاری، ماندگاری بیشتر و یک لیزر بدون درد می شود. کلینیک دکتر شقایق انوشه در یک فضای امن و مستقل و اپراتور های متخصص آقا و خانم زیبایی را به شما هدیه می دهد. قیمت لیزر موهای زائد سال 1402 پایین صفحه قرار دارد.

هدیه ویژه برای اولین تماس:

  • مشاوره رایگان با پزشک قبل از لیزر موهای زائد
  • پک کامل شخصی لیزر رایگان

لیرز موهای زائد در کرج

Karaj Laser hair removal

برای لیزر موهای زائد بدون درد باید از دستگاه جدید لیزر استفاده نمود که حتما کارایی بالاتری دارند، به این معنی که در تعداد جلسات کمتر نتیجه مورد نظر گرفته می شود، البته قیمت لیزر موهای زائد با این دستگاه ها بیشتر است ولی باتوجه به جلسات کمتر لازم برای لیزر، اکثر زیباجویان لیزر بدون درد را انتخاب می کنند.

عوامل زیادی در اثر بخش بودن لیزر و تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد وجود دارد که در ادامه توضیح داده شده است تا با رعایت برخی نکات بتوانید بیشترین اثر بخشی را برای لیزر موها داشته باشید. در حال حاضر در مرکز لیزر موهای زائد کرج کلینیک دکتر انوشه هم آقایان و هم خانم ها با اپراتور های متخصص آقا و خانم از خدمات مرکز لیزر موهای زائد استفاده می کنند.

دستگاه لیزر الکساندرایت اندیاگ اگین

یکی از بهترین دستگاه های لیزر موجود در ایران که مدل 2022 این دستگاه در مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه قرار دارد.

این دستگاه از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که برای همه طیف رنگ های پوستی بخصوص برای لیزر پوست سبزه و تیره مناسب می باشد. این دستگاه نسبت به لیزرهای دیگر دو برابر سرعت بیشتری دارد.

دستگاه اگین بهترین برای لیزر موهای بور، کرکی و ضخیم می باشد البته هیچ دستگاهی موهای سفید و کرکی را لیزر نمی کند. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی بوده و موقع لیزر احساس گرما یا سوختگی در پوست ناحیه تحت لیزر ایجاد نمی کند و نیاز به ژل یا بی حسی برای لیزر ندارد.

تکنولوژی منحصر بفرد DEKA بطور محسوسی، بازگشت انرژی از سطح پوست را کاهش می دهد. این تکنولوژی هم اکنون در حوزه رفع موهای زائد (Moveo HR)، رفع رنگدانه های زائد پوست (Moveo PL) و جوانسازی پوست (Moveo SR) بکار گرفته می شود.

  • جدیدترین وقویترین دستگاه لیزر الکساندیاگدنیا از کمپانی بزرگ DEKA
  • دستگاه again یک پلتفرم لیزری سریع و پرقدرت برای رفع موهای زائد و دارای هندپیسMoveo
  • دو ویژگی در یک دستگاه:(Alex+Nd:YAG) لیزر فوق قدرتمند و سریعALEXبا طول موج ۷۵۵ نانومتر و لیزراندیاگبا طول موج ۱۰۶۴ نانومتر

مرکزلیزر موهای زائد کرجکلینیک دکتر شقایق انوشه با داشتن رتبه اول رضایت مراجعه کنندگان، داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه با مدرک بین المللی، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد، داشتن اپراتور های آقا و خانم، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از از بهترین و مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران میباشد.

قیمت لیزر به دستگاه لیزر بستگی دارد

حتما قبل از مراجعه و انجام لیزر در مراکز لیزر در کرج ، مدل و سال ساخت دستگاه لیزر را سوال کنید و بر این اساس اقدام به لیزر بدن نمایید.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

انجام لیزر موهای زائد زیر نظر مستقیم پزشک

حتما برای انجام لیزر در کرج ، مرکزی را انتخاب کنید که لیزر موهای زائد را زیر نظر پزشک انجام می دهد تا خدای ناکرده به مشکلات جبران ناپذیر پوستی و سوختگی های غیر قابل درمان دچار نشوید.

مشکلات ناشی از لیزر غیر استاندارد:

1- قرمزی و التهاب پوست و درد

2- پوسته پوسته شدن پوست

3- تغییر در رنگ پوست

4- هایپرپیگمنتیشن

5- آسیب به چشم بیمار

6- خطر عفونت‌های پوستی

7- سوختگی و تاول پوست

8- اسکار و زخم پوست

پزشک متخصص مرکز لیزر:

چرا دستگاه لیزر خوب مهم است؟

پوست یکی از مهمترین اعضای بدن شماست که وظایف مهم محافظت و تنظیم درجه حرارت بدن،افزایش ایمنی، دفع موادزائد، تولید ویتامین، ایجاد حس و جلوگیری از دست دادن مواد مغذی و معدنی بدن را بر عهده دارد. پس در مراقبت از پوست دقت کنید.

– کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه

هزینه لیزر موهای زائد کرج چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد در کرج برای خانم ها و آقایان در جداول زیر اعلام شده است. لیزر با دستگاه الکساندرایت موتوس 2020 ایتالیا انجام می شود.

هزینه‌ی کلی لیزر به تعداد جلسات و نواحی که می‌خواهید لیزر کنید بستگی دارد. البته با تخفیف های اعمال شدههزینه‌ی لیزر موهای زائد فول بادی از هزینه‌ی لیزر جمع نواحی بدن کمتر است.

نوع دستگاه نیز در قیمت لیزر موهای زائد موثر است. دستگاه‌های جدیدتر با قیمت لیزر بالاتر از سیستم‌های خنک کننده و تابشی پیشرفته‌تر استفاده می کنند که هم موثرتر هستند و هم ایمنی بیشتری دارند. البته هنوز می توان با قبول ریسک، با دستگاه های با تکنولوژی قدیمی تر و همراه با درد و اثر پذیری پایین در ظول زمان و با قیمت لیزر ارزان در کرج استفاده کرد.

برای دریافت مشاوره و قیمت‌ لیزر موهای زائد در کرج با ما تماس بگیرید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد :

فاصله زمانی مراجعه به مرکز لیزر برای هر فرد متفاوت است و باید با تشخیص پزشک انجام شود تا خطری برای پوست زیباجو نداشته باشد. ولی به طور معمولا هر 4 تا 6 هفته یکبار می توان مجدد جهت لیزر موهای زائد مراجعه نمود.

چند جلسه برای لیزر موهای زائد لازم است:

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بین 6 تا 8 جلسه متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله ناحیه لیزر، پوست فرد، سن فرد، جنس و میزان تراکم مو و واکنش بدن فرد به لیزر بستگی دارد. در مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه شما مستقیم با پزشک در این خصوص مشورت می کنید.

باز شدن وقت رزرو برای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت و اندی یاگ اگین

Call Now Buttonتماس با کلینیک