معرفی ژل آیدیا + قیمت و نکات مهم

ژل آیدیا چیست و از چه ویژگی ها و کاربرد هایی برخوردار است؟

ژل چیست؟

ژل ازمحصولات بسیار مطمئنی می باشد که با طول عمر 10 ساله خود در عرصه زیبا سازی بدن و صورت مورد استفاده قرار گرفته است.

ژل فراورده ای است که به لایه های زیرین پوست تزریق شده و سبب برطرف سازی چین و چروک های ناحیه مورد نظر، افزایش حجم آن و کمک به زاویه سازی نیز می شود. ژل؛ محصولی طبیعی حاوی مقادیری از هیالورونیک اسید پایدار بوده که درسلول‌های پوستی نیز یافت می شود. این محصول با جذب آب سبب افزایش حجم پوست و رفع چین چروک صورت خواهد شد. ژل ها به دلیل زیست پذیری بالای خود، نتایجی دائمی در بر نخواهند داشت، زیرا پس از مدتی توسط بدن جذب خواهد شد، اما با توجه به نوع ژل مصرفی به صورت میانگین از 1 تا 2 سال با پایداری ویژگی های خود همراه است. برای تزریق ژل آیدیا در کرج میتوانید به کلینیک دکتر انوشه مراجعه کنید.

ژل آیدیا رجینال چیست؟

ژل آیدیا از مجموعه محصولات استریل و زیست پذیر بوده که جهت افزایش یافتن حجم ناحیه ای از صورت و اصلاح خطوط عمیق آن مورد استفاده قرارمی‌ گیرد. این محصول به صورت ویژه برای افزایش حجم قسمت هایی از صورت مانند گونه، استخوان آن و چانه تولید شده است، اما می توان برای زاویه سازی صورت نیز از این ژل استفاده کرد.

رجینال از جمله برند های تجاری نسل جدید انواع ژل و فیلر وارد شده به بازار های جهانی از جمله اروپا می باشد که کاربرد اصلی آن کمک به جوان سازی صورت و افزایش حجم آن می باشد. ژل رجینال به دلیل زیست پذیر بودن پس از مدتی توسط بدن جذب شده و فاقد هرگونه خطری برای سلامت فرد می باشد. این محصول علاوه بر کمک به بازسازی و جوان سازی پوست صورت بر افزایش حجم نیز تاثیر گذار است. این شرکت توانسته است به نوعی فناوری جدید دست بیابد که در نتیجه آن بلافاصله پس از تزریق ژل می توان تاثیر آن را بر ترمیم، افزایش حجم و زاویه سازی رویت کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ژل رووفیل میتوانید مقاله” ژل رووفیل ؛ قیمت، عارضه ها و مزیت ها ” را مطالعه کنید.

میزان تاثیر ژل آیدیا رجینال تا چه اندازه خواهد بود؟

این فراورده باعث ادغام نوعی از مولکول‌های سنگین وزن تحت عنوان هیالورونیک اسید با مولکول‌های واسطه می گردد که پس از تزریق، بلا فاصله شاهد افزایش حجم پوست، جوانسازی و رفع چین و چروک های موجود در پوست خود خواهید بود.

کاربرد ژل فیلر آیدیا چیست و چه انواعی دارد؟

  • ژل رجینال آیدیا: این نوع ژل، زیست پذیری بالایی داشته و توسط بدن جذب می‌ شود. این فراورده به صورت خاص برای رفع افتادگی های پوست در سطح متوسط، رفع چین و چروک ها و از بین بردن خطوط عمیق ساخته شده است. از دیگر کاربرد های محصول رجینال آیدیا می توان به افزایش حجم، تصحیح ناهنجاری های گونه و استخوان گونه، اصلاح خطوط اطراف بینی و دهان و زاویه لب و دهان، اصلاح ناهنجاری های چانه و رفع چین و چروک های با سطح عمقی متوسط در پوست اشاره کرد؛ که در نتیجه استفاده از این محصول می توان ظاهری متعادل و کاملا طبیعی به دست آورد.
  • ژل رجینال مدل بیو اکسپندر: این نوع محصول نیز زیست پذیری بالایی داشته و بلافاصله پس از تزریق به پوست باعث افزایش ویژگی کشسانی پوست شده و آب رسانی به پوست را بیش تر می کند که در نتیجه با افزایش حجم و جوان سازی پوست ما همراه خواهد بود. پس این نوع ژل برای جوان سازی، زاویه سازی و افزایش حجم کاربرد دارد و هیالورونیک اسید موجود در آن نیز در برطرف سازی چین و چروک های پوستی تاثیر گذار است. این محصول به دلیل آن که کاملا با پوست ترکیب می شود، ظاهری کاملا طبیعی برای شما به ارمغان می آورد.
  • ژل رجینال آیدیا مدل لیپس: این نوع فقط برای تزریق به لب ها طراحی شده است و هدف آن بهبود وضعیت ظاهری لب ها است، پس آبرسانی به آن ها را افزایش داده و در نتیجه حجم لب ها بیش تر خواهد شد، علاوه بر اینکه نرمی و لطافت لب ها نیز حفظ خواهد شد. مراقبت های پس از تزریق ژل آیدیا مدل لیپس بسیار ساده و راحت می باشد.
  • ژل آیدیا مدل سوپر: این محصول برای افزایش حجم، اصلاح افتادگی های پوستی و از بین بردن خطوط با عمق زیاد مورد استفاده قرار می گیرد؛ پس با آن می توان برای اصلاح ظاهر چانه، زاویه سازی فک و افزایش حجم استخوان گونه اقدام کرد.
  • ژل آیدیا مدل بایورژن: از انواع ژل فیلر آیدیا، به عنوان بهترین و اقتصادی ترین مدل های موجود در بازار به منظور برطرف سازی چین و چروک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که آبرسانی به پوست را افزایش داده و در نتیجه آن افزایش حجم و از بین رفتن چین وچروک ها قابل مشاهده می باشد، از طرفی این محصول از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

برای اطلاعات در مورد ژل های تزریقی صورت مقالههمه چیز در باره ژل های تزریقیرا میتوانید مطالعه کنید.

تزریق ژل آیدیا شامل چه مراحلی می باشد؟

برای تزریق ژل باید به حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. فرایند تزریق حدود 15 الی 30 دقیقه طول خواهد کشید، همچنین به دلیل آن که ژل ها حاوی مقادیری از مواد بی حس کننده هستند، شما درد بسیار کمی را حس خواهید کرد. همچنین پس از انجام تزریق، شما می توانید بدون هیچ گونه پانسمان به خانه خود باز گشته و نتایج تزریق را فورا مشاهده نمایید. البته توصیه می شود که فرایند تزریق ژل را در فواصل زمانی معین ادامه بدهید تا نتایج آن همواره حفظ گردد.

ماندگاری ژل چقدر بوده و نتایج نهایی آن در چه زمانی مشخص می گردد؟

برای مشخص شدن نتایج نهایی باید حدود 2 الی4 هفته منتظر بمانید، اما نتایج ابتدایی بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده خواهند بود. همچنین ماندگاری ژل ها نیز در محدوده 9 الی 18 ماه خواهد بود که می توان با تزریق مجدد ژل ها این زمان را افزایش داد.

تزریق ژل خطرناک است؟

خیر، همان طور که گفته شد این ژل از موادی ساخته شده است که به صورت طبیعی در پوست وجود دارند، پس تزریق ژل هیچ خطری نداشته، حتی برای استفاده در افراد دارای حساسیت های غذایی نیز بلا مانع خواهد بود.

عوارض جانبی تزریق ژل آیدیا چیست؟

پیشرفت های متعدد علمی و همچنین تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته برای ساخت ژل ها باعث شده تا آن ها کم ترین احتمال بروز عوارض جانبی را داشته باشند، اما در برخی افراد می توانند با بروز عارضه هایی نظیر کبودی و قرمزی ناحیه تزریق همراه باشند. همچنین امکان دارد که پس از تزریق ژل صورت به تقارن لازم نرسیده که این مشکل با ماساژ دادن، برطرف می گردد. در صورت عدم بهبود این قبیل مشکلات، پزشک متخصص با استفاده از آنزیم هایی نسبت به اصلاح آن اقدام می کند.

پس از تزریق ژل چه نکاتی را رعایت کنیم؟

پزشک پس از انجام تزریق ژل به شما برخی نکات را اطلاع داده و به طور کلی عمل تزریق ژل دوران نقاهت خاصی نداشته، به گونه ای که پس از تزریق می توانیم به فعالیت های روزانه خود بپردازیم. اما در این جا اشاره به عدم قرار گیری در معرض هوایی بسیار گرم و یا بسیار سرد، تا دو هفته پس از تزریق ژل الزامی است.

مبلغ لازم برای تزریق ژل چقدر می باشد؟

هزینه تزریق ژل وابسته به نوع و مقدار ژل مورد نیاز شما جهت درمان است و به منظور آگاهی از مقدار دقیق به قسمت قیمت ها در وب سایت دکتر انوشه مراجعه نمایید.

تزریق ژل در کرج

برایتزریق فیلر در کرجبرایاصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم با فیلر در کرج،رفع لاغری صورت با فیلر در کرج،اصلاح و رفع خط خنده و غم با فیلر در کرج،اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی با فیلر در کرج،پرکردن و رفع گودی شقیقه با فیلر در کرجوکشیده شدن چشم و ابرو با فیلر در کرج،لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه با فیلر در کرج،حجم دهی لب با فیلر در کرج،فرمدهی چانه با فیلر در کرج،زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت با فیلر در کرج، مادلینگ و کانتورینگ صورت با فیلر در کرج واصلاح فرم بینی با ژل در کرجبدون جراحی میتوانید به کلینیک دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

مرکز تزریق ژل زیبایی کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

Call Now Buttonتماس با کلینیک