تزریق ژل شقیقه + عملکرد و هزینه

تزریق ژل به شقیقه ها چه تاثیری بر جوانسازی صورت دارد؟

در گذر زمان با افزایش سن و یا کاهش کیفیت پوست، گودی و فرورفتگی هایی در شقیقه های افراد ایجاد می شود و همچنین این ناحیه با نزدیک بودن به چشم مستعد ابتلا به چین و چروک می باشد که ظاهر ناخوشایندی ایجاد می کند. تزریق ژل برای شقیقه یا ناحیه ی گیجگاهی باعث پر شدن این فرورفتگی ها و همچنین برطرف شدن چین و چروک های این نواحی می شود.

با پا گذاشتن به دهه سوم زندگی تحلیل هایی در پوست ناحیه شقیقه که در امتداد و راستای چشم قرار دارد و بالای آن به پیشانی می رسد، آغاز می شود. با ایجاد گودی در این ناحیه زمینه ی ایجاد چین و چروک در اطراف آن پدید می آید. بسیاری از افراد به دنبال راهی برای تاخیر این روند هستند که با تزریق فیلر به شقیقه ها این هدف میسر می گردد و می توان با تزریقی به ظاهر ساده به کاهش خطوط در امتداد چشم و ظاهری جوان تر دست پیدا کرد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید: معرفی ژل آیدیا + قیمت و نکات مهم

تزریق ژل یا فیلر به شقیقه چگونه انجام می شود؟

این روش حجم تحلیل رقته در شقیقه ها را جبران می کند. ترکیبات موجود در بسیاری از فیلرها از مواد طبیعی است که باعث منجر شدن به ظاهری نرمال و کم ترین عوارض می شود. انجام این تکنیک به علت موقعیت حساس شقیقه ها نیازمند یک پزشک مجرب بوده تا با آگاهی از موقعیت قرار گیری اعصاب و رگ ها به صورت ایمن انجام شود.

قبل از تزریق از محل عکس گرفته می شود تا نیاز هر طرف به فیلر مشخص شود، زیرا امکان دارد در یک طرف برای پر شدن گودی به فیلر بیش تری نیاز باشد. در فرورفتگی های متوسط یا شدید طبق تصمیم پزشک در هر طرف ناحیه ی گیجگاهی به نیم الی یک سی سی ژل ممکن است نیاز باشد. سپس با تزریق فیلر در آن ناحیه ماساژ انجام می دهد تا از قرار گیری صحیح و یکنواخت ژل اطمینان حاصل شود.

سرنگ های بسیار کوچک با سوزن های ریزی در این تزریق به کار گرفته می شود و برای افرادی که آستانه ی تحمل درد پایینی دارند مناسب است. همچنین در ترکیبات فیلرها مواد بی حس کننده وجود دارد، بنابراین به استفاده از بی حسی های موضعی نیازی نخواهد بود.

تزریق ژل به شقیقه چه فوایدی دارد؟

بهبود فرم صورت: با تزریق ژل به شقیقه ها می توان نشانه های پیری را اصلاح کرد، بروز آن ها را به تاخیر انداخت و از داشتن صورتی جوان تر برخوردار شد که کم تر از سن حقیقی خود تان است.

افزایش آبرسانی به پوست: در ترکیبات برخی فیلرها هیالورونیک اسید یافت می شود که در بدن نیز به طور طبیعی وجود دارد. این ماده به آبرسانی و جذب شدن مواد مغذی به پوست کمک می کند. بنابراین انجام این روش به داشتن پوستی باکیفیت تر منجر می شود.

روشی سریع و بدون جراحی: این روش بسیار سریع و فقط حدود سی دقیقه به طول می انجامد و به دلیل عدم نیاز به جراحی، از بخیه و پانسمان استفاده نمی شود و برای فرد هیچ دوره ی نقاهتی ندارد.

قابل برگشت پذیر بودن: یکی از فوایدی که تزریق فیلر به عنوان یک روش زیبایی دارد که از اهمیت فراوان برخوردار است، قابلیت برگشت پذیری است. اگر بنابر هر دلیلی از نتیجه ی تزریق فیلر راضی نبودید به راحتی می توان با خارج کردن ژل به حالت نخست بازگشت.

حاصل شدن نتایج طبیعی: در این فرایند پزشک با توجه به نیاز شقیقه برای پر شدن فرورفتگی هایش ژل تزریق می کند و توجه خاصی به ایجاد تقارن بین دو شقیقه دارد که بدین ترتیب از ایجاد شدن ظاهری مصنوعی برای شما جلوگیری می شود.

داشتن صرفه ی مالی برای مراجعه کننده: این روش نسبت به انواع جراحی ها و لیفتینگ ها هزینه کم تری را شامل می شود و با این که فقط در یک جلسه انجام می گیرد ماندگاری مناسبی دارد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقالهژل رووفیل؛ قیمت، عارضه ها و مزیت ها ” را مطالعه کنید.

چه مواردی را باید بعد از انجام تزریق ژل به شقیقه رعایت کرد؟

بعد از انجام تزریق فیلر شقیقه، استفاده از کمپرس سرد به کاهش سردرد و ناخوشی هنگام جویدن غذا کمک می کند و در کاهش ورم و التهاب تاثیر دارد.

به مدت دو هفته از مصرف دارو های رقیق کننده ی خون مانند آسپرین خودداری کنید.

در دو هفته ی اول و در طی دوران بهبودی، از برنزه کردن و انجام سولاریوم خودداری کنید و حدالامکان از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور آفتاب دوری کنید.

به مدت دو هفته بعد از تزریق ژل شقیقه در ناحیه ی هدف، هیچ نوع از درمان های پوستی مانند لایه برداری، لیزر، میکرودرم و نظیر آن ها را انجام ندهید و هنگام شست و شوی صورت از شوینده های ملایم استفاده کنید.

برای جلوگیری از ورم کردن؛ پوست سر را نسبت به بدن بالا تر قرار دهید. همچنین از فشار دادن و دستکاری کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.

برای افزایش پایداری نتیجه تزریق ژل شقیقه، مصرف روزانه آب و مایعات خود را بیش تر کنید.

کاهش فعالیت های سنگین مخصوصا آن دسته ورزش هایی که باعث اعمال فشار به سر و صورت می شوند را نیز رعایت کنید، زیرا این حرکات با افزایش جریان خون باعث افزایش تورم و نامطلوب شدن نتیجه ی تزریق ژل می شود.

برای اطلاعات بیشتر مقالههمه چیز در باره ژل های تزریقیرا میتوانید مطالعه کنید.

تزریق ژل به شقیقه چه خطرات و عوارضی به دنبال دارد؟

این روش مانند هر روش زیبایی دیگر ممکن است با عوارض خفیف تا متوسطی همراه باشد اما در صورت مراجعه به پزشکی مجرب می توان کم ترین عارضه ممکن را متحمل شد. عوارض احتمالی و مشخصی که باید به آن اشاره کرد قرمزی، تورم،سوزش، کبودی جزئی و درد خفیف در نواحی گیجگاهی سر می باشد. به دلیل حساس بودن موقعیت شقیقه ها و احاطه شدن آن توسط رگ های خونی فراوان اگر انجام این روش به وسیله یک فرد غیر ماهر یا پزشکی بی تجربه صورت گیرد ممکن است عوارض ذکر شده زیر را ایجاد کند:

  • بروز واکنش های آلرژیک و حساسیتی
  • آسیب عصبی
  • گلوله شدن و برآمدگی زیاد در شقیقه
  • عفونت در محل تزریق
  • ایجاد کبودی و یا قرمزی شدید
  • قرینه نبودن دو طرف شقیقه به علت عدم مهارت پزشک
  • عدم ثبات ژل در جای خود و حرکت کردن

هزینه تزریق ژل شقیقه چقدر می باشد؟

هزینه تزریق ژل شقیقه وابسته به نوع و مقدار ژل مورد نیاز شما جهت درمان متفاوت است و به منظور آگاهی از مقدار دقیق با پزشک مشورت کنید و یا به قسمت قیمت ژل شقیقه در کرج در وب سایت دکتر انوشه مراجعه نمایید.

برای تزریق ژل شقیقه در کرج به کجا مراجعه کنم؟

تزریق فیلر در کرجبرایپرکردن و رفع گودی شقیقه با فیلر در کرج میتوانید به کلینیک دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

مرکز تزریق ژل زیبایی کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

Call Now Buttonتماس با کلینیک