معرفی بوتاکس نورونوکس

بوتاکس نورونوکس چیست؟

این بوتاکس از سم بوتولونیوم کلستریدیوم نوع A است که مواد تشکیل دهنده آن برای بهبود افتادگی مورد استفاده می شود.

بوتاکس نورونوکس ساخت کره جنوبی و برند مدیتوکس است که توانست از سال ۱۳۹۰ رضایت وزارت بهداشت و درمان ایران را کسب کند. این بوتاکس می تواند چین و چروک و افتادگی پلک و خطوط اخم را درمان کند علاوه بر آن ها می تواند در مواردی مانند سردرد های میگرنی، انقباض‌های عضلانی ناخواسته، دندان قروچه، دیستونی گردن و استرابیسم تأثیر بگذارد. تزریق این بوناکس باعث می‌شود تا حرکات عضلات از بین برود و همین کاهش حرکات باعث می‌شود که چین و چروک های پوست از بین برود. برای تزریق این مواد از آمپول بوتاکس نورونوکس استفاده می‌شود که موجب کاهش افتادگی و چین و چروک های پوست می‌شود و درنتیجه چهره‌ای جوان و شاداب به وجود می‌آورد.

بوتاکس نورونوکس دارای چه مزایایی است؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایای بوتاکس نورونوکس از بین بردن افتادگی و چین و چروک های پوست است که می‌تواند موجب جوان شدن چهره و طراوت پوست شود. تزریق بوتاکس نورونوکس می تواند موجب بهبود سردردهای میگرنی شود، افرادی که دچار اسپاسم اندام فوقانی هستند می توانند از بوتاکس نورونوکس استفاده کنند، تزریق بوتاکس نورونوکس می تواند دردهای که به دلیل سفتی برخی از عضلات گردن به وجود می‌آیند را کاهش دهد، تزریق بوتاکس نورونوکس باعث بهبود اسپاسم عضلات چشم و بلفارواسپاسم می شود، بوتاکس نورونوکس می‌تواند تعریق بیش از حد زیر بغل را کاهش دهد.

بوتاکس نورونوکس چه عوارضی به همراه دارد؟

یکی از شایع‌ترین عوارض بوتاکس نورونوکس ضعف عضلات و کبودی در ناحیه تزریق است که به مرور زمان از بین می رود همچنین ممکن است عوارضی مانند سردرد و افتادگی پلک و حالت تهوع را به همراه داشته باشد.

اگر این بوتاکس به طور تکنیکی و دقیق تزریق شود تا حد زیادی عوارض آن کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل بهتر است شخص تزریق کننده بوتاکس بسیار مجرب و حرفه ای باشد.

ماندگاری بوتاکس نورونوکس چقدر است؟

حدوداً ماندگاری بوتاکس نورونوکس بین ۳ الی ۶ ماه است. اما ممکن است ماندگاری این بوتاکس کم یا زیاد شود که به عواملی مانند پوست بیمار، میزان تخصص فردی که تزریق می کند و مراقبت های بعد از تزریق بستگی دارد.

همچنین مدت زمان تأثیر گذاری این بوتاکس به طور کامل بین یک هفته تا سه هفته است ولی حدوداً می‌توانیم تأثیرات آن را چند روز بعد از تزریق مشاهده کنید. برای ترمیم دوباره بوتاکس نورونوکس بهتر است بعد از گذشت دوازده هفته به پزشک خود مراجعه کنید تا در صورت نیاز به زمان بعدی برای تزریق را مشخص کند.

مراحل تزریق بوتاکس نورونوکس چگونه است؟

مراحل تزریق این بوتاکس مانند سایر تزریقات است و فقط از مواد بوتاکس نورونوکس استفاده میشود. بهتر است قبل از شروع درمان به طور کامل محل مورد نظر را ضدعفونی کنید و سپس از مواد بی حسی استفاده کنید تا محل تزریق به طور کامل بی حس شود تا بیمار کمترین درد را احساس نکند. بعد از ضدعفونی کردن و بی حس کردن محل تزریق با استفاده از سوزن های مخصوص نورونوکس روی قسمت های مدنظر تزریق انجام می شود. تزریق بوتاکس نورونوکس درد بسیار کمی دارد اما در بیشتر موارد از انواع بی حسی ها استفاده می شود تا محل تزریق به طور کامل بی حس شود و فرد بیمار هیچ دردی احساس نکند.

قبل از انجام تزریق بوتاکس نورونوکس چه نکاتی باید رعایت شود؟

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس بسیار اهمیت دارد زیرا بر روی ماندگاری بوتاکس تأثیر مستقیم می‌گذارد. بهتر است قبل از تزریق بوتاکس نورونوکس در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید همچنین از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکل دار بپرهیزید. اگر داری بیماری خاصی هستید یا داروهای خاصی را مصرف می کنید بهتر است قبل از تزریق با پزشک خود در میان بگذارید.

بعد از تزریق بوتاکس نورونوکس چه مراقبت هایی لازم است؟

بعد از تزریق بوتاکس نورونوکس بهتر است مراقبت های زیر انجام شود تا ماندگاری آن افزایش پیدا کند:

  • بعد از تزریق یک هفته از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم بعد از تزریق بوتاکس نورونوکس از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • تا سه روز از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.
  • بعد از انجام تزریق بوتاکس از خوردن نوشیدنی های الکلی و کافئین خودداری کنید.
  • به محل تزریق دست نزنید و از ماساژ دادن آن خودداری کنید زیرا باعث پخش شدن مواد می شود.
  • انجام بوتاکس تا یک هفته از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید.

هزینه تزریق بوتاکس نورونوکس چقدر است؟

بوتاکس نورونوکس داری یک تعرفه مشخص نیست و در هر بیمار هزینه آن متفاوت است. به طور کلی تعیین قیمت تزریق بوتاکس نورونوکس در کرج به عوامل مختلفی مانند محل تزریق و میزان تزریق بستگی دارد همچنین سایر عوامل مانند موقعیت فیزیکی و دستمزد و متخصص بر روی هزینه بوتاکس تأثیر می گذارد.

برای تزریق بوتاکس در کرج به کجا مراجعه کنم؟

انتخاب پزشک خوب برای تزریق بوتاکس بسیار مهم است زیرا هنوز هم پزشکان ماهر هنگام استفاده از آن محتاط هستند. به این دلیل که اگرچه بوتاکس می‌تواند در صاف کردن چین و چروک‌ها مؤثر باشد، اما اگر به درستی صورت نگیرد، باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادن پلک‌ها یا ایجاد ابروهای ناصاف می‌شود. پس حتماً مطمئن شوید که پیش پزشکی ماهر این کار را انجام می‌دهید، چرا که دوز تزریق و تکنیک آن باید به دقت کنترل شود. اگر به دنبالدکتر خوب برای بوتاکس در کرجهستید ما کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه در مهرشهر کرج را به شما پیشنهاد میکنیم. مرکز بوتاکس کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

از خدمات مرکز بوتاکس کلینیک می توان به رفع چین و چروک پیشانی بابوتاکس پیشانی در کرج، رفع خطوط دور چشم بابوتاکس دور چشم در کرج، رفع خطوط خرگوشی بینی بابوتاکس بینی در کرج، کاهش تعرق زیر بغل بابوتاکس زیر بغل در کرجو کف دست ، رفع خط خنده بابوتاکس خط خنده در کرج، بالابردن و لیفت ابرو بابوتاکس ابرو در کرجاشاره کرد.

شما در کنار تجربه کادرمرکز بوتاکس کرجکلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاورهمرکز بوتاکس مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک