ژل الانسه + ماندگاری و عملکرد

ژل الانسه چیست؟

ژل الانسه یکی از محصولات نسل جدید فیلرها است که دارای قدرت ماندگاری بسیار بالایی است.

ژل الانسه می‌تواند پوستی طبیعی و زیبا را به شما هدیه دهد و زیبایی و جوانی را برای شما باز گرداند.

فیلر الانسه می تواند با واکنش طبیعی بدن موجب تحریک و تولید کلاژن شود. همانطور که می دانید کلاژن یکی از ساختارهای مهم پوست است که موجب طراوت و جوانی پوست میشود، با افزایش سن سطح کلاژن در پوست کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه باعث شل شدن پوست و بروز چین و چروک ها می شود.

برایتزریق ژل الانسه در کرجمیتوانید به کلینیک دکتر انوشه مراجعه کنید.

نوع عملکرد ژل الانسه چگونه است؟

نحوه عملکرد ژل الانسه بعد از تزریق دارای دو مرحله است:

در مرحله اول بعد از تزریق ژل الانسه قسمت هایی از پوست حجمشان کاهش پیدا کرده و تحت تاثیر قرار می گیرند. ژل الانسه دارای میکروسفرها یا ذرات ریزی هستند که به طور مساوی در داخل این ژل پخش شده‌اند.

در مرحله دوم بدن برای تولید کلاژن طبیعی تحریک می شود. بعد از گذشت چند ماه از تزریق، میکروسفرها باعث تولید کلاژن طبیعی در بدن می شوند، این روند باعث می‌شود بدن میکروسفرها را تجزیه کند و ساختار کلاژنی را در پوست ایجاد کند.

اگر بخواهیم ژل الانسه را با ژل های هیالورونیک اسید مقایسه کنیم باید گفته این ژل برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب به ۱۷ درصد مواد کمتر نسبت به سایر ژل ها نیاز دارد همچنین موجب حجم‌دهی بیشتری نسبت به فیلرهای هیالورونیک اسید میشود و ماندگاری بالاتری دارد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید:معرفی ژل آیدیا + قیمت و نکات مهم

فیلر الانسه از چه موادی تشکیل شده است؟

فیلر الانسه از دو ماده اصلی تشکیل شده است که به طور طبیعی توسط بدن در اکسید کربن و آب تجزیه می شوند.

میکروسفر های پلی کاپرولاکتون (PCL):

این مواد یک ماده پزشکی قابل جذب است که تمامی بخیه های قابل جذب و ایمپلنت های ارتوپدی از این ماده ساخته می‌شوند.

کربوکسی متیل سلولز (CMC) :

این ماده مانند PCL قابل جذب است و در صنایع آرایشی و دارویی استفاده می شود همچنین برای جراحی های فک و دهان قابل استفاده است.

مقاله : تزریق ژل شقیقه + عملکرد و هزینه راحتما بخوانید.

ماندگاری ژل الانسه به چه میزان است؟

ژل الانسه یکی از محصولاتی است که دارای نتیجه طبیعی است و ماندگاری آن به صورت دائمی نیست اما جالب است بدانید که ژل الانسه اولین فیلر پوستی است که می‌توان میزان ماندگاری آن را تعیین کرد. این محصول دارای چهار دسته است که در هر کدام از آنها میزان ماندگاری متفاوت است و شما می توانید و اساس خواسته خود هر کدام از آنها را انتخاب کنید. دسته بندی ژل الانسه :

ژل الانسه_ S : این ژل دارای ماندگاری 1 ساله است.

ژل الانسه_ M : این ژل دارایی ماندگاری 2 ساله است.

ژل الانسه_ L : دارای ماندگاری 3 ساله است.

ژل الانسه_ E : این ژل دارای ماندگاری 4 ساله است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقالهژل رووفیل؛ قیمت، عارضه ها و مزیت ها ” را مطالعه کنید.

در چه مواردی می توان از ژل الانسه استفاده کرد؟

ژل الانسه دارای یک نتیجه طبیعی است و ماندگاری آن نسبتاً بلندمدت است و در موارد مختلفی کاربرد دارد، مانند:

  • رفع چین و چروک های سطحی، متوسط و عمیق صورت
  • فرم دهی به صورت
  • حجم دهی به لب و گونه
  • برطرف کردن عدم تقارن در اجزای صورت
  • برطرف کردن جای زخم
  • فرم دهی به بینی، لب و گوش

برای اطلاعات بیشتر مقالههمه چیز در باره ژل های تزریقیرا میتوانید مطالعه کنید.

استفاده از ژل الانسه چه مزایایی دارد؟

یکی از دلایل اصلی محبوبیت ژل الانسه در بین افراد ویژگی ها و مزایای این ژل نسبت به سایر ژل ها است. زیرا دارای ویژگی های منحصر به فردی است که هر فردی را به خود جذب می کند. مانند :

  • داشتن خاصیت ارتجاعی
  • داشتن ایمنی بسیار بالا
  • دارای ماندگاری بالا
  • دارای قابلیت جذب سریع
  • نتیجه کاملا طبیعی
  • سرعت اثربخشی بالا
  • مطابقت با بالاترین استانداردها
  • عوارض کم و خفیف

وجود تمامی این مزایا در کنار هم باعث محبوبیت این ژل در بین افراد می شود، به همین دلیل بیشتر مصرف کنندگان ترجیح می دهند از این ژل استفاده کنند.

بعد از تزریق فیلر الانسه چه مراقبت هایی لازم است؟

بهتر است قبل از انجام هر گونه خدمات زیبایی مراقبت های قبل یا بعد از آن را از پزشک خود بپرسید زیرا انجام این مراقبت ها می تواند باعث نتیجه بهتر شود. مراقبت های بعد از تزریق ژل الانسه بسیار اهمیت دارد:

بعد از انجام تزریق ژل الانسه نباید تا ۲۴ ساعت از حمام با آب گرم استفاده کنید.

بعد از تزریق ژل به مدت ۲۴ ساعت انجام ورزش‌های سنگین ممنوع است.

بعد از تزریق به مدت یک هفته نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

بعد از تزریق تا ۲۴ ساعت نباید از محصولات آرایشی و بهداشتی در محل تزریق استفاده کنید.

برای کاهش کبودی ها بعد از تزریق نباید از آسپرین قبل از تزریق استفاده کنید.

آیا تزریق ژل الانسه عوارض جانبی به همراه دارد؟

همانند سایر فیلر ها و ژل ها تزریق ژل الانسه دارای عوارض جانبی بسیار جزئی است که کاملاً طبیعی است و نتیجه تزریق می باشند.

بعد از تزریق ممکن است در محل مورد نظر شاهد تورم، قرمزی های موضعی و التهاب باشید همچنین ممکن است خارش یا حساسیت به وجود آید. این عوارض به طور طبیعی بعد از گذشت یک الی دو روز از بین میرود اما اگر با گذشت یک هفته از عوارض باقی ماند و از بین نرفتن باید این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید.

هزینه تزریق ژل الانسه در کرج به چه مقدار است؟

ممکن است برخی افراد به دلیل اینکه هزینه تزریق این ژل نسبت به سایر ژل ها بیشتر است تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند اما باید به این نکته توجه کنید که اگر ژل الانسه دارای هزینه بیشتری است اما ماندگاری آن بیشتر است و تا مدت ها نیاز به ترمیم ندارد. بنابراین می توان گفت که استفاده از این ژل الانسه بسیار به صرفه تر از سایر ژل ها است.

اگر از یک ژل ارزان تر استفاده کنید بعد پس از گذشت مدت کوتاهی دوباره باید آن را ترمیم کنید تا اثر آن از بین نرود. حال تصور کنید اگر بخواهید این ترمیم را در چندین بار در سال انجام دهید هزینه بسیار زیادی برای شما دارد. بنابراین می توان بر این اساس گفت که استفاده از ژل آلانسه برای شما بسیار به صرفه تر است.

هزینه تزریق ژل وابسته به نوع و مقدار ژل مورد نیاز شما جهت درمان است و به منظور آگاهی از مقدار دقیق به قسمت لیست قیمت ها در وب سایت دکتر انوشه مراجعه نمایید.

چه کسانی می توانند از ژل الانسه استفاده کنند؟

استفاده از این ژل محدودیتی ندارد و کسانی که دارای نواقص پوستی مانند چین و چروک، چین خوردگی اطراف گونه، چین های عمیق اطراف دهان و بینی و جای زخم هستند می توانند از این ژل استفاده کنند.

همچنین کسانی که میخواهند ببینی خود را کانتور کنند می‌توانند از ژل الانسه استفاده کنند.

به طور کلی تمام کسانی که قصد دارند از انواع ژل های برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند اما از ماندگاری آنها راضی نیستند می توانند از ژل استفاده کنند.

تزریق ژل در کرج

برایتزریق فیلر در کرجبرایاصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم با فیلر در کرج،رفع لاغری صورت با فیلر در کرج،اصلاح و رفع خط خنده و غم با فیلر در کرج،اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی با فیلر در کرج،پرکردن و رفع گودی شقیقه با فیلر در کرجوکشیده شدن چشم و ابرو با فیلر در کرج،لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه با فیلر در کرج،حجم دهی لب با فیلر در کرج،فرمدهی چانه با فیلر در کرج،زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت با فیلر در کرج، مادلینگ و کانتورینگ صورت با فیلر در کرج واصلاح فرم بینی با ژل در کرجبدون جراحی میتوانید به کلینیک دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

مرکز تزریق ژل زیبایی کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

Call Now Buttonتماس با کلینیک