مزوژل هیر فیلر + عملکرد، هزینه و تعداد جلسات لازم

مزوژل هیر فیلر یا همان فیلر مو چه کاربردی دارد؟

تاریخچه مزوژل هیر فیلر چیست؟

مزوژل هیر فیلر در کره به تولید رسیده است و می‌ توان گفت از جدید ترین شیوه های درمان و تقویت استحکام مو در دنیا به شمار می رود. این روش درمانی ویژه افرادی می باشد که نوع شدیدی از ریزش مو و آلوپسی را دارا می باشند. درمان با مزوژل DR.CYJ سبب بروز یک نتیجه خوب می شود، زیرا DR.CYJ یک مزوژل تزریقی بوده که طبق فرمول تخصصی ۰f 7 پپتید ها و هیالورونیک اسید برای احیای پوست و مو به کف سر تزریق می شود. هیر فیلر می تواند در کاهش سرعت ریزش مو کمک کرده و در درمان ریزش مو اثر بگذارد. این محصول ثمره ۱۳ سال تحقیق به واسطه Caregen می باشد که با موفقیت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد. عوامل متفاوتی نظیر مصرف سیگار، رژیم نامناسب، استرس و استفاده همیشگی از محصولات شیمیایی یا حالت‌ دهنده‌ های حرارتی مو می‌ توانند سبب نازک شدن مو ها و ریزش آن‌ ها بشوند. فیلر مو مانند یک پزشک 24 ساعته می باشد که بر رشد مجدد مو ها و تقویت آن‌ ها به منظور پر شدن نواحی خالی سر تمرکز دارد و با افزایش ضخامت مو، چهره شما را شاداب تر از قبل می کند.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید: علت ریزش مو خانم ها + راه های درمان

کارکرد hair filler به چه صورت می باشد؟

در این شیوه درمان اسید پپتید هیالورونیک که به عنوان کاهنده ریزش مو قابل استفاده بوده که ضمن احیای پوست سر و فولیکول های مو، به منظور رشد مجدد مو ها، به کف سر تزریق می شود. این مزوژل با ترکیب پپتیدهای ثبت شده و اسید هیالورونیک سبب تقویت استحکام موها در فولیکول های مو شده و براساس تحقیقات بالینی به رشد مو ضخیم تر و تقویت آن کمک زیادی می کند‌.

مزوژل hair fillerویژه چه افرادی است؟

این محصول ویژه خانم ها و آقایانی است که مو هایی ضعیف و نازک دارند و در فکر تقویت مو های خود می باشند. همچنین استفاده از این مزوژل به افراد مبتلا به ریزش مو و آلوپسی آندروژنی هستند یا به تازگی کاشت مو انجام داده اند و قصد تقویت مو های خود را دارند، توصیه می گردد.

استفاده از hair filler چه مزایایی دارد؟

استفاده از این محصول، از بروز ریزش مو جلوگیری کرده و سبب افزایش روند رشد مو ها می شود. همچنین در مقابل آلوپاتی تاثیر زیادی داشته و سبب افزایش ضخامت مو ها می شود. مصرف مداوم آن سبب تحریک گردش خون شده و در خون رسانی به پوست سر موثر می باشد. همچنین سبب تحریک سلول های بنیادی شده و در مهار کردن آندروژن در فولیکول های مو تاثیر زیادی دارد. استفاده از این محصول سبب احیای فولیکول های مو شده و با تغدیه پوست سر نیز همراه می باشد.

برای روش درمانی hair filler به چند جلسه درمان نیاز است؟

تعداد جلسات متناسب با نیاز مراجعه کننده و به واسطه پزشک متخصص، پس از مشاوره و معاینه تعیین می گردد، اما به صورت کلی بهترین تاثیر پس از ۴ جلسه قابل درک است. فاصله بین دو جلسه تزریق هر دو هفته یک بار می‌ باشد.

چرا استفاده از فیلر مو ضروری است ؟

فیلر مو می‌ تواند در سه فاز، مشکلات مربوط به موها را حل کرده و با برطرف سازی این نواقص، اعتماد به‌ نفس بیماران بالا تر رفته و زیبایی چهره آن‌ ها بیش تر خواهد شد.

  • تقویت ریشه مو و شیوه نگهداری آن: امکان دارد به دلایلی مانند کهولت سن و یا تغییرات هورمونی، بافت مو کم رنگ شده و مو ها کم حجم تر از چیزی که هستند، به نظر بیایند. استفاده از فیلر مو به دلیل وجود مواد مغذی فراوان در ترکیبات آن به بازسازی مو ها کمک کرده و باعث تقویت آن‌ ها می شود. این مسئله سبب می‌ شود تا مو ها پر تر از چیزی که بودند به نظر بیایند و تاثیر بسزایی در جذابیت صورت شما دارند. علاوه بر این، این محصول مو ها را تقویت کرده و با مهار سازی رادیکال‌ های آزاد سبب بهبود مقاومت مو ها در برابر عوامل آسیب رسانی نظیر نور آفتاب و آلودگی های موجود در محیط می شود.
  • افزایش روند رشد دوباره مو ها: استفاده کردن از این روش درمانی سبب می‌ شود تا ناحیه های خالی شده پر شوند و مواد مغذی موجود در ترکیبات آن ریشه مو های این نواحی را تقویت کرده تا مو های تازه نمایان شوند. این مسئله سبب طبیعی جلوه دادن خط رویش مو شده و اجازه رشد موها در نواحی مختلف سر به‌ صورت غیر یکنواخت و نا متقارن را نمی دهد.
  • کاهش روند ریزش مو و برقراری یک نتیجه دلخواه: فیلر مو فقط موقع تزریق بر روی مو ها تاثیر ندارد بلکه پس از اتمام طول درمان، مواد مغذی موجود در ترکیبات آن تا مدت طولانی در ریشه مو ها باقی مانده و سبب تقویت مو ها می‌ شود.

این مقاله پیشنهاد می شود: علت چرب شدن مو سر

این راهکار درمانی به چه شکل انجام می شود؟

مواد اولیه فیلر مثل روش مزوتراپی به واسطه سرنگی با سوزن ریز به پوست کف سر تزریق می‌ شود. پس از آن بعد اینکه فیلر به زیر پوست وارد شده، مواد تشکیل دهنده آن آزاد شده و فعال می شوند و در مدت کمی سبب تقویت سلول های پوست و مو می شوند. این شیوه درمانی از مرگ سلولی جلوگیری کرده و در سلامت نواحی درمان شده تاثیر گذار است. به همین دلیل ریزش زیاد مو ها قطع می شود که این موضوع در سلامت و شادابی موها تاثیر بسزایی دارد.

هیر فیلر برای چه افرادی سفارش نمی شود؟

افرادی که به اسید هیالورونیک حساسیت دارند و یا دچار اختلالی در سیستم ایمنی بدن خود هستند. همچنین مصرف این محصول به افرادی که از دارو های رقیق کننده خون استفاده می کنند و بانوانی که در دوره بارداری یا شیردهی به سر می برند، توصیه نمی شود. این روش درمان برای افراد مبتلا به دیابت، رماتیسم، آنژین، آندوکاردیت، آسیب های مفصلی حاد و افراد مبتلا به التهابات پوستی طراحی نشده است. توصیه می شود که افراد زیر ۱۲ سال و بیمارانی که زخم های باز و عفونی در نواحی سر خود دارند از این شیوه خودداری کنند.

استفاده از این روش چه عوارض جانبی دارد؟

پس از درمان، امکان بروز دردی گذرا و یا ایجاد زخم بر روی پوست سر وجود دارد. ایجاد قرمزی، تورم، ورم، هماتوما، خارش و درد کم در نواحی تزریق شده بعد از درمان از عوارض این روش بوده و در کمتر از ۷۲ ساعت از بین می رود.

هزینه مزوتراپی مو در کرج چقدر است؟

هزینه مزوتراپی مو در کرج به عوامل مختلفی مانند تعداد جلسات ، دوز داروی تزریق شده، ترکیبات موجود در محلول مزوتراپی بستگی دارد. از آنجا که مزوتراپی یک درمان زیبایی غیرتهاجمی است و شامل جراحی های ضروری نمی شود، شرکت های بیمه معمولاً هزینه ای را پرداخت نمی کنند. هزینه مزوتراپی در کرج 1400 از 800 هزار تومان تا 1 ملیون تومان متغیر است و هزینه هیرفیلر در کرج 1400 حدود 2.5 میلیون تومان است.

برای مزوتراپی مو در کرج به کجا مراجعه کنم؟

کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوان بهترین کلینیک پوست ، مو و لیزر کرج به زیباجویان عزیز خدمات می دهد. با انواع کوکتل های اروپایی و کره ای درمرکز مزوتراپی مو در کرجمستقیم زیر نظر پزشکمزوتراپی مو در کرجانجام می شود. شما می توانید برای ویزیت و مشاوره مزوتراپی مو مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک