ژل نورامیس ؛ کاربرد + ماندگاری و قیمت

ژل نورامیس چیست؟

امروزه همه افراد به دنبال روشی برای از بین بردن چین و چروک های پوست و جوانسازی پوست صورت هستند.

استفاده از ژل ها و فیلر ها یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست است. ژل ها و فیلر ها به گونه ای عمل می کنند که سریع باعث از بین رفتن چین و چروک هایی که به دلیل تحلیل حجم صورت به وجود می آیند می شود، همچنین می تواند به راحتی قسمت هایی مختلف صورت را حجم و فرم دهند.

ژل نورامیس فیلر دوفاز از نوع هیالورونیک اسید است که در ترکیبات خود دارای ۳ درصد لیدوکائین برای کاهش درد در هنگام تزریق است.

ژل نورامیس توسط کمپانی مدیتوکس کره جنوبی تهیه شده است که این کمپانی تولید کننده بوتاکس نورونوکس نیز است.

این ژل با به کارگیری از سرنگ های کوچک و ظریف اما با ضخامت درونی زیاد تزریق می شود تا بتوانند درد به هنگام تزریق را کاهش دهد. همچنین برپایی تکنولوژی لابراتور SHAPE ساخته شده است که یکی از اصلی ترین ویژگی های آن تقویت پروسه تخلیص هیالورونیک اسید و اتصالات متقاطع مونو فازی است.

برای اطلاعات بیشتر مقاله:همه چیز در باره ژل های تزریقیرا میتوانید مطالعه کنید.

ژل نورامیس دارای چند نوع است؟

نورامیس لیدوکائین:

از این نوع ژل برای از بین بردن و کاهش چین و چروک های سطحی و ریز صورت استفاده می‌شود که می‌توان آن را برای از بین بردن خطوط اطراف دهان و دور چشم استفاده کرد.

نورامیس دیپ لیدوکائین:

این نوع ژل برای از بین بردن و کاهش چین و چروک های متوسط تا شدید پوست در صورت استفاده می شود که موجب کاهش چین و چروک های اطراف دهان و خطوط پیشانی می شود و برای برجسته سازی لب از آن استفاده می شود.

نورامیس ولوم لیدوکائین:

از این نوع ژل برای افزایش حجم و برجسته سازی استفاده می شود به خصوص در نواحی گونه و شکل دهی به چانه و گونه از این ژل تزریق می شود.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله را هم بخوانید:ژل الانسه + ماندگاری و عملکرد

در چه نواحی از ژل نورامیس تزریق میشود؟

  • برای درمان چین و چروک ها و خطوط دور لب
  • برای از بین بردن خطوط
  • برای از بین بردن خطوط خنده
  • کاهش خطوط غم و اندوه
  • افزایش حجم و برجسته سازی گونه
  • برجسته سازی لب ها پیشانی و چانه

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقالهژل رووفیل؛ قیمت، عارضه ها و مزیت ها ” را مطالعه کنید.

استفاده از ژل نورامیس چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایا ژل نورامیس داشتن ایمنی بالا است. هیالورونیک اسید به طور طبیعی با تخمیر میکروبی تهیه شده و این موضوع باعث می‌شود تا ایمنی این ژل دو برابر شود.

همچنین ژل نورامیس دارای ماندگاری طولانی و بالایی است زیرا اتصالات متقاطع این ویژه باعث با دوام تر و پایدارتر شدن هیالورونیک اسید میشود.

استفاده از این ژل باعث می شود که بلافاصله بعد از تزریق تاثیرات آن قابل رویت باشد بنابراین می‌توان گفت که ژل نورامیس دارای نتایج فوری است.

بیشتر کسانی که از ژل نورامیس استفاده کرده اند از نتایج آن بسیار راضی بوده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر مقالهمعرفی ژل آیدیا + قیمت و نکات مهمو معرفی انواع ژل پرفکتا + قیمت و مزیت ها را مطالعه کنید

چه عواملی بر روی قیمت این ژل تاثیر می گذارد؟

برای کاهش چین و چروک ها و افزایش حجم در برخی نقاط مختلف صورت انواع ژل ها و فیلر ها استفاده می شود که هر کدام با ویژگی های خاصی تولید شده اند.

ژل نورامیس یکی از محصولات تاثیرگذار بر روی کاهش چین و چروک و افزایش حجم در صورت است که عوامل مختلفی بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد. مانند:

نوع ژل یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت است زیرا اگر ژل تهیه شده اصل باشد معمولاً قیمت بیشتری دارد اما اگر ژل مورد استفاده غیر مرغوب و با کیفیت پایین باشد قیمت آن بسیار کمتر است.

همچنین میزان مورد استفاده از این ژل و عمق چین و چروک‌ها می‌تواند بر روی قیمت ژل تاثیر بگذارد.

هر چقدر چین و چروک ها بیشتر و عمیق تر باشد ژل بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد که در نتیجه باعث افزایش قیمت می‌شود اما اگر چین و چروک ها کم باشد مقدار ژل کمتری مورد استفاده قرار می گیرد و موجب کمتر شدن قیمت آن میشود. به منظور آگاهی از قیمت ژل نورامیس به قسمت لیست قیمت ها در وب سایت دکتر انوشه مراجعه نمایید.

این مقاله را ازدست ندهید:9 روش جذاب تزریق ژل لب

ماندگاری ژل نورامیس به چه میزان است؟

ژل نورامیس یکی از بهترین گزینه ها برای حذف چین و چروک و حجم دهی به نقاط مختلف صورت است زیرا هیالورونیک اسید موجود در این ژل حیوانی است و از تخمیر میکروبی تولید شده است، همچنین دارای ماندگاری بسیار بالا است و به طور میانگین حدود دو سال دارای ماندگاری است زیرا فرآیند پیوند دو مرحله‌ای نورنی است و باعث تضمین کننده ماندگاری آن است. این ژل بر خلاف سایر ژل ها بلافاصله بعد از تزریق نتایج خود را نشان می دهد که این نتایج تا مدت ها باقی می مانند.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله را نیز بخوانید: علل کاهش دوام ژل لب + معرفی بهترین ژل برای لب

تزریق ژل در کرج

برایتزریق فیلر در کرجبرایاصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم با فیلر در کرج،رفع لاغری صورت با فیلر در کرج،اصلاح و رفع خط خنده و غم با فیلر در کرج،اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی با فیلر در کرج،پرکردن و رفع گودی شقیقه با فیلر در کرجوکشیده شدن چشم و ابرو با فیلر در کرج،لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه با فیلر در کرج،حجم دهی لب با فیلر در کرج،فرمدهی چانه با فیلر در کرج،زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت با فیلر در کرج، مادلینگ و کانتورینگ صورت با فیلر در کرج واصلاح فرم بینی با ژل در کرجبدون جراحی میتوانید به کلینیک دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

مرکز تزریق ژل زیبایی کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

Call Now Buttonتماس با کلینیک