معرفی انواع ژل پرفکتا + قیمت و مزیت ها

ژل پرفکتا چیست؟

این محصول با نام تجاری ژل پرفکتا یکی از بهترین گزینه ها برای تزریق فیلر است. ژل پرفکتا با داشتن تمامی استاندارد ها و مجوز های جهانی توانسته محبوبیت و رضایت مطلوبی را از جانب پزشکان و مصرف کنندگان جلب کند. این محصول در کارخانه های فرانسوی بر پایه هیالورونیک اسید تولید و عرضه می شود. به طور کلی ژل های تزریقی برای آبرسانی پوست، رفع چین و چروک و حجم دهی صورت استفاده می شود که در این زمینه ژل پرفکتا توانسته از رقیبان خود در سر تا سر جهان پیشی بگیرد. این شرکت با وجود فعالیت تازه خود رقیب سر سخت کمپانی های بزرگ آسیای شرقی می باشد. حدود دو سال از فعالیت موثر این کمپانی می گذرد. شرکت پرفکتا با توجه به نیاز مشتری انواع ژل ها و فیلر های تزریقی را طراحی، تولید و در مقیاس جهانی عرضه می کند.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله را هم بخوانید: ژل الانسه + ماندگاری و عملکرد

مکانیزم تولید ژل پرفکتا به چه صورت است؟

با توجه به اینکه پرفکتا شرکتی فرانسوی است و این کشور در رسیدگی به زیبایی در دنیا بسیار شهرت دارد، بنابراین محصولات پرفکتا با بالاترین استاندارد ها تولید شده و از لحاظ بهداشتی کاملا مطمئن هستند. همچنین این ژل ها تقریبا بدون عوارض بوده و هیچ آسیبی به بدن نمی رسانند.

ژل های پرفکتا در 5 گونه تولید و عرضه می گردند و پایه مواد تشکیل دهنده آن ها هیالورونیک اسید است. این ماده نوعی ماده طبیعی است که به طور عادی و در مقیاس کم تر در بدن تولید می شود، بنابراین تزریق آن عوارضی را به همراه نخواهد داشت. ماده دیگر بکار رفته در این محصول نمک های فسفات است. در ژل های پرفکتا هیالورونیک اسید با نمک های فسفات اتصال عرضی برقرار کرده و همین شبکه باعث ایجاد ذراتی با نام میکروژل می شود. تعداد اتصالات این مواد با هم و اندازه ذرات میکروژل رابطه مستقیم با میزان کارآمدی محصول و قدرت فرم دهی آن دارد. در ژل پرفکتا این اتصالات تا 90 درصد رخ داده، بنابراین جای نگرانی ای باقی نمانده و این ویژگی قدرت فوق العاده این ژل را در فرم دهی لایه های زیرین و عمقی پوست نشان می دهد.

برایتزریق ژل پرفکتا در کرجمیتوانید به کلینیک دکتر انوشه مراجعه کنید.

تاثیر ژل پرفکتا به چه صورت است؟

با توجه به این موضوع که هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن است و ژل های پرفکتا نیز بر همین اساس تولید می شوند، بنابراین نحوه عملکرد این محصول بسیار ساده است. این محصول با تامین آب و آبرسانی پوست خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. همچنین همین الگوی رفتاری را برای حجم دهی نیز به کار می برد به صورتی که به اعماق پوست رفته، فضاهای خالی را یافته و علاوه بر پر کردن آن ها که منجر به کاهش چین و چروک می شود، باعث حجیم تر شدن آن ها نیز می گردد؛ در نتیجه این محصولات با آبرسانی پوست منجر به کاهش چین و چروک و حجم دهی موضع می شوند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید:معرفی ژل آیدیا + قیمت و نکات مهم

چرا ژل پرفکتا بهتر از سایر رقبا است؟

  • هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن تولید می شود، بنابراین استفاده از آن با بروز حساسیت همراه نمی باشد. هیالورونیک اسید در بدن تولید می شود و منشا حیوانی نداشته، بنابراین احتمال گوله شدن و تجمع نا متقارن آن بسیار ناچیز است.
  • در صورتی که نتیجه پس از تزریق باب میل شما نبود، پزشک با مهارت خود می تواند ژل را تخلیه کرده به گونه ای که هیچ مشکلی ایجاد نشود.
  • ژل های پرفکتا در بازار جهانی بسیار پر ظرفدار هستند و نتایج عالی کسب کرده اند.
  • این محصول تاثیر فوری و ماندگاری بالایی دارد به طوری که شما نیاز به تکرار تزریق به دفعات زیاد ندارید.
  • تزریق این ژل به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی می باشد در نتیجه بیمار نیازی به استراحت طولانی مدت نخواهد داشت و بلافاصله پس از تزریق می تواند به امور روزمره خود رسیدگی کند.

مقاله :تزریق ژل شقیقه + عملکرد و هزینهراحتما بخوانید.

عوارض احتمالی ژل پرفکتا چیست؟

قطعا هر گونه تزریقی دارای عوارض می باشد ولی نکته حائز اهمیت این است که اگر شما از محصولی ایمن و با کفیت استفاده کنید، عوارض آن بسیار محدود و نا چیز خواهد بود. ژل پرفکتا بین رقبای بزرگ خود یکی از بی خطر ترین و کم عارضه ترین محصولات می باشد. شما بعد از تزریق، شاهد قرمزی و کبودی جزئی بر اساس نوع پوست خود خواهید بود که از آثار تزریق سرنگ می باشد و کاملا طبیعی و قابل پیش بینی است. برای جلوگیری از ایجاد عوارض شدید پس از تزریق حتما از انجام کار های سنگین و یا مصرف هرگونه دخانیات و داروهای کاهش انعقاد خون خودداری کنید. همچنین قرار گرفتن در مکان های با نوسانات دمایی زیاد توصیه نمی گردد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقالهژل رووفیل؛ قیمت، عارضه ها و مزیت ها ” را مطالعه کنید.

چه زمانی نباید تزریق انجام دهیم؟

در صورت بارداری و یا شیردهی به کودکتان به هیچ عنوان تزریق ژل و فیلر پرفکتا توصیه نمی شود. همچنین اگر شما از داروهای ضد انعقاد خود مانند وارفارین، هپارین و یا حتی دز بالایی از آسپرین استفاده می کنید، قبل از تزریق حتما با پزشک خود مشورت کنید.

نحوه تزریق ژل چگونه است؟

قطعا برای گرفتن نتیجه مطلوب علاوه بر کیفیت و اعتبار محصول مورد استفاده، مراجعه به پزشک ماهر و کلینیک معتبر نیز بی اهمیت نیست، بنابراین در انتخاب مرکز تزریق خود بسیار دقت کنید.

برای تزریق؛ پزشک از یک سرنگ بسیار باریک استفاده خواهد کرد که بتواند تا اعماق پوست بدون ایجاد آسیب بافتی نفوذ کند. تزریق این ژل به طور کلی در 30 دقیقه انجام می شود و بدون احساس درد می باشد زیرا پزشک از بی حسی های موضعی استفاده می کند.

از آنجایی که این محصول بر پایه هیالورونیک اسید است؛ با جذب آب، حالت طبیعی به خود گرفته و پس از 2 هفته شما به نتیجه مطلوب و فرم دهی طبیعی خواهید رسید.

پس از تزریق ژل پرفکتا رعایت چه نکاتی الزامی است؟

  • حداقل به میزان 24 ساعت از مصرف کافئین و نوشیدنی های گرم پرهیز کنید، زیرا این خوراکی ها می توانند ورم و کبودی را تشدید کنند.
  • در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون قبل از تزریق با پزشک برای قطع مصرف با آن ها مشورت کنید.
  • علاوه بر داروهای رقیق کننده خون؛ ویتامین ها و مکمل هایی همچون روغن ماهی و ویتامین ب نیز باعث رقیق شدن خون می شوند، در نتیجه به مدت 24 ساعت از مصرف این گونه مواد پرهیز کنید.
  • به مدت حداقل 24 ساعت، موضع را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله:همه چیز در باره ژل های تزریقیرا میتوانید مطالعه کنید.

انواع ژل پرفکتا و کاربرد آن ها چیست؟

  • ژل پرفکتا مدل ساب اسکین: این محصول با بسته بندی ای به رنگ زرد به طور کلی برای حجم سازی و کانتورینگ صورت به خصوص گونه ها و چانه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ژل پرفکتا مدل دیپ: این محصول با بسته بندی ای صورتی رنگ برای رفع خطوط عمیق پوست، حجم دهی لب و بر طرف کننده فرورفتگی های عمیق کاربرد دارد.
  • ژل پرفکتا مدل درم: این محصول که با بسته بندی آبی رنگ عرضه شده، برای کانتورینگ لب و رفع بی حالی پوست کاربرد دارد.
  • ژل پرفکتا مدل کامپلیمنت: مدل کامپلیمنت با بسته بندی بنفش رنگ برای خطوط سطحی بسیار مناسب بوده و بیش تر در پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ژل پرفکتا مدل فاین لاین: این محصول با بسته بندی سبز رنگ مناسب خطوط دور چشم و به طور کلی خطوط نواحی حساس و محیطی بدن می باشد.

هزینه تزریق ژل پرفکتا چقدر است؟

هزینه کلی تزریق به دفعات آن و میزان ژل تزریقی شما بستگی دارد ولی به طور کلی با توجه به ماندگاری بالا و قیمت مناسب محصولات پرفکتا در سراسر جهان، استفاده از این ژل صرفه اقتصادی بیشتری دارد. و به منظور آگاهی از قیمت ژل پرفکتا به قسمت لیست قیمت ها در وب سایت دکتر انوشه مراجعه نمایید.

تزریق ژل در کرج

برایتزریق فیلر در کرجبرایاصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم با فیلر در کرج،رفع لاغری صورت با فیلر در کرج،اصلاح و رفع خط خنده و غم با فیلر در کرج،اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی با فیلر در کرج،پرکردن و رفع گودی شقیقه با فیلر در کرجوکشیده شدن چشم و ابرو با فیلر در کرج،لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه با فیلر در کرج،حجم دهی لب با فیلر در کرج،فرمدهی چانه با فیلر در کرج،زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت با فیلر در کرج، مادلینگ و کانتورینگ صورت با فیلر در کرج واصلاح فرم بینی با ژل در کرجبدون جراحی میتوانید به کلینیک دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

مرکز تزریق ژل زیبایی کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

Call Now Buttonتماس با کلینیک