همه چیز درباره لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا

داشتن پاهای صاف و بدون موی زائد یکی از آرزوهای دیرینه بانوان است زیرا همه بانوان دوستان در هنگام پوشیدن لباس های کوتاه پاهای صاف و یکدست و بدون مو داشته باشند تا دیگر نیازی به پوشیدن جوراب های بلند و شلوار های جورابی نباشد اما مسئله مهم این است که اصلاح موهای زائد پا بسیار وقت گیر و دشوار است و ممکن است زخم هایی را روی پا به وجود آورد که زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد و ایجاد این زخم ها می تواند باعث از بین رفتن صافی پا شود.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفتهلیزر مو پا در کرجزیبایی را به شما هدیه می دهد.

برای از بین بردن موهای زائد پا روش های مختلفی مانند شمع، وکس و اپیلاسیون وجود دارد که همه آنها بسیار دردناک هستند و بیشتر افراد تمایلی به امتحان کردن آنها ندارد، همچنین این روش ها موقتی و کوتاه مدت هستند و باید در دوران کوتاهی دوباره آنها را تکرار کرد. به همین دلیل همه افراد به که بتواند موهای پای خود را برای طولانی مدت و بدون دردسر از بین ببرند تا پاهای زیبا و یکدست داشته باشند. لیزر موهای زائد پا یکی از روش‌های جدیدی است که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود همچنین این روش هیچ آسیبی به سطح پوست یا لایه زیرین آن وارد نمی‌کند و فقط موهای زائد را از بین می برد که نتیجه این کار داشتن پاهای بدون مو صاف و زیبا است که این مسئله برای خانم ها بسیار مهم است.

چه کسانی می توانند موهای زائد پا را لیزر کنند؟

همه افرادی که از سلامت کامل برخوردار باشند و هیچ گونه بیماری خاصی نداشته باشند می توانند موهای زائد پای خود را لیزر کنند و انجام این کار برای همه افراد با هر نوع پوست و رنگ مویی مناسب است و فقط میزان اثرگذاری آن در بین افراد با یکدیگر متفاوت است به طور مثال لیزر موهای زائد برای کسانی که موهای تیره و پوست روشن دارند بهتر نتیجه می دهد د و میزان تأثیرگذاری آن در افرادی که موهای قرمز، بلوند و خاکستری دارند کمتر است.

همچنین میزان اثرگذاری لیزر بر روی پوست همه افراد یکسان نیست به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از شروع لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید تا لیزر را روی بخشی از پوست شما تست کنند و مطمئن شوند که انجام لیزر روش تأثیر گذاری برای از بین بردن موهای زائد برای شما است، با این شرایط اگر لیزر روی موهای بدن فرد تأثیر گذار باشد می تواند بعد از انجام چند جلسه لیزر به طور کامل از شر موهای زائد خلاص شود اما اگر شخصی دارای بیماری های پوستی باشد یا در قسمتی از پاهای خود زخم باز و حساسیتی داشته باشد نمی تواند از لیزر استفاده کنند.

لیزر موهای زائد پا چه مزیت هایی دارد؟

نتیجه ی انجام لیزر موهای زائد پا می تواند تا طولانی مدت باقی بماند همچنین بر خلاف سایر روش ها که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شوند دردی ندارد و زخم یا بریدگی را روی پا وجود نمی آورد و آسیبی به پا نمیرساند.

از آنجایی که استفاده از سایر روش ها برای نابودی موهای زائد بسیار دردسر دارد و زمان بر است استفاده از لیزر می تواند به عنوان یک روش سریع و کم دردسر استفاده شود و دیگر نیازی به استفاده از روش های وقت گیر و درد آور نیست. استفاده از لیزر موهای زائد پا می تواند اعتماد به ‌نفس افراد را افزایش دهد و زیبایی و جذابیت پا را به همراه داشته باش.

تا چه زمانی نتایج لیزر پا باقی می ماند؟

لیزر موهای زائد پا یکی از روش هایی است که ماندگاری طولانی دارد، اما در برخی شرایط ممکن است نیاز به تکرار دوباره جلسات لیزر با فاصله های کوتاه باشد، البته باید گفت این تکرار جلسات معمولاً چندین سال طول می کشد ولی می توان با اطمینان گفت یک دوره لیزر موهای زائد می تواند شما را چند سال از شر موهای پا خلاص کند. با انجام لیزر رشد موهای پا کمتر می شود و تکرار این عمل باعث می‌شود تا سرعت رشد مو کند تر شود به همین دلیل تکرار هر دوره می تواند مدت زمان ماندگاری نتایج را افزایش دهد.

به این نکته توجه داشته باشید که جواب‌دهی لیزر و ماندگاری آن در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است زیرا پوست هر انسان با دیگران فرق دارد و هر پوست دارای ویژگی های متفاوتی است.

ممکن است یک فرد بعد از گذشت ۶ ماه نیاز به تکرار دوره داشته باشد اما یک فرد دیگر بعد از گذشت یک سال نیاز داشته باشد، بهتر است قبل از انجام لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

برای از بین بردن موهای زائد پا چند جلسه لیزر باید انجام شود؟

قبل از شروع لیزر باید حتماً پزشک متخصص فرد را معاینه کند تا از سلامت او مطمئن شود همچنین بر اساس حجم و نوع مو ها و با توجه به پوست تعداد جلسات لیزر را مشخص کند. در طول هر جلسه با دستگاه لیزر اشعه به موهای زائد تابیده می شود که این یک فرایند کاملاً انتخابی است، در واقع پزشکی محل مورد نظر را هدف خود قرار می‌دهد و لیزر را به آن قسمت می تاباند تا فولیکول های مو ازبین برود.

به این نکته توجه داشته باشید که تولید فولیکول های مو و رشد مو با یکبار لیزر متوقف نمی شود به همین دلیل لازم است تا چندین جلسه این کار انجام شد تا به طور کامل رشد موها متوقف شود معمولاً فاصله بین هر جلسه از ۶ تا ۸ هفته است که پس از گذراندن یک دوره کامل و گذراندن تمام جلساتی که پزشک برای شما مشخص کرده دیگر تا چند سال نیاز به انجام لیزر ندارید.

به دلیل زیاد بودن حجم موهای پا نسبت به سایر قسمت های بدن ممکن است لیزر پا نسبت به سایر قسمت های بدن بیشتر طول بکشد و زمان بیشتری ببرد.

به همین دلیل می توان گفت مدت زمان لیزر به حجم موهای پا بستگی دارد هرچه حجم آن بیشتر باشد زمان بیشتری خواهد برد و این موضوع باعث می شود تا تعداد جلسات مورد نیاز بیشتر شود. تعیین تعداد جلسات لیزر بر عهده پزشک می باشد که این تعداد جلسات در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است ولی معمولاً پزشکان معتقدند لیزر پا به ۶ جلسه نیاز دارد، هر جلسه حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان می برد اما برای برخی افراد ۶ جلسه کافی نیست و باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه جلسات بیشتری را انجام دهند که بین ۸ تا ۱۲ جلسه زمان می‌برد. تعیین جلسات مورد نیاز لیزر به عواملی مانند رنگ پوست، رنگ مو، سابقه پزشکی، ضخامت و تراکم موها بستگی دارد.

برای انجام لیزر چه مراقبت هایی لازم است؟

بهتر از قبل از انجام لیزر تمامی سؤالات خود را از پزشک بپرسید تا بدون هیچ نگرانی و استرسی بتوانید جلسات لیزر را انجام دهید، همچنین اگر قبلا سولاریوم انجام داده و پوست خود را برنزه کرده اید بهتر است با پزشک در میان بگذارید زیرا معمولاً لیزر برای پوست های برنز نتیجه نمی‌دهد و اگر دارای حساسیت پوستی و بیماری های پوستی هستید باید از انجام لیزر خودداری کنید.

بعد از انجام هر جلسه لیزر باید به مدت دو هفته از برخورد با نور آفتاب خودداری کنید و در معرض تابش نور آفتاب قرار نگیرید اگر نمی توانید این کار را انجام دهید حتماً با پزشک این موضوع را در میان بگذارید، همچنین بعد از انجام لیزر از روش‌های دیگری برای از بین بردن مو های زائد استفاده نکنید و سعی کنید تا ۴ ساعت بعد از لیزر حمام نکنید. در مقاله مهمترین توصیه های لازم بعد از لیزر موهای زائدمیتوانید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

آیا انجام لیزر برای پا عوارضی به همراه دارد؟

لیزر موهای زائد پا یکی از بخش‌های بسیار کم خطر و کم عارضه است و فقط ممکن است باعث احساس سوزش و احساس درد در سطح پوست شود، همچنین ممکن است عوارضی مانند تورم یا قرمزی را در قسمتی که لیزر انجام می شود را به همراه داشته باشد.

برخی معتقدند که انجام لیزر می تواند در طولانی مدت باعث سرطان شود، اما در جواب باید گفت که این یک تصور اشتباه است و تاکنون هیچ دلیلی مبنی بر سرطان زا بودن اشعه لیزر پیدا نشده و تجربه ثابت کرده که انجام لیزر هیچ عارضه‌ای بجز عوارض چند روزه به همراه ندارد.

آیا انجام لیزر پا می تواند تأثیری بر روی موهای سایر اندام های بدن داشته باشد؟

انجام لیزر یک فرایند کاملاً انتخابی است و اشعه لیزر فقط بر یک بخش بدن که مورد هدف گرفته است تابیده می‌شود و هیچ تأثیری بر موهای سایر قسمت‌های بدن ئمی‌گذارد به همین دلیل هیچ جای نگرانی وجود ندارد که اشعه لیزر بر روی سایر موهای بدن تأثیر بگذارد زیرا پزشکان اشعه را فقط بر روی منطقه هدف قرار می دهند و فقط لیزر می تواند فولیکول‌های موی همان منطقه را از بین ببرد.

بنابراین باید گفت که لیزر موهای زائد پا فقط بر روی قسمت پا تأثیر میگذارد زیرا هدف لیزر پا است و هیچ تأثیری بر روی سایر قسمت‌ها ندارد.

آیا رنگ موهای بدن می‌تواند بر روی نتیجه لیزر تأثیر بگذارد؟

یکی از عوامل تأثیر گذار بر روی نتیجه لیزر رنگ مو و پوست است به همین دلیل رنگ موهای بدن می‌تواند به طور مستقیم بر روی نتیجه نیز تأثیر بگذارد. در بین افرادی که موهای تیره دارند و پوستشان روشن است لیزر نتیجه بهتری می گذارد و این افراد با جلسات کمتری می توانند موهای زائد خود را از بین ببرند، همچنین کسانی که موهای روشن دارند ولی پوستشان تیره است باید تعداد جلسات بیشتری را برای از بین بردن مو های زائد خود در نظر بگیرند.

برای لیزر موهای زائد پا در کرج به کجا مراجعه کنم؟

مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوانبهترین مرکز لیزر موهای زائد پا در کرج ویژه لیزر خانم ها ولیزر آقایان در کرجبه زیباجویان عزیز خدمات می دهد. مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید ، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد ، داشتن اپراتور های آقا و خانم ، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران می باشد که شما میتوانید برای قیمت لیزر پا در کرج ویزیت و مشاوره لیزر پا در مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک