لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد برای آقایان

در بین آقایان لیزر با دو هدف انجام می شود، برخی آقایان آن به دلیل پرمو بودن فقط می خواهند تا موهای بدنشان کمتر شود و برخی دیگر نیز دوست دارند که به طور کامل موهای زائد بدنشان از بین برود، برای انجام این دو هدف می توان از لیزر استفاده کرد.

همچنین در آقایان ورزشکار انجام لیزر بسیار طرفدار دارد در برخی رشته‌ها مانند فوتبال، دوچرخه‌سواری، شناگران و بدن سازان اصلاح موهای زائد باید به طور مداوم انجام شود به همین دلیل انجام لیزر کار را برای این افراد راحت تر می کند. در برخی از آقایان نیز ممکن است که بعد از اصلاح ریش به ویژه در ناحیه گردن جوش های کوچک مشاهده شود یا دارای موهای زیر پوستی باشند که تنها راه درمان این مشکلات استفاده از لیزر است به همین دلیل بیشتر آقایان برای از بین بردن موهای زائد برخی از قسمت های بدن خود لیزر را انتخاب می کنند.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفته لیزر مردان در کرجزیبایی را به شما هدیه می دهد.

میزان درد و عوارض جانبی لیزر برای آقایان

همانطور که گفته شد درد درهنگام لیزر به آستانه تحمل شما بستگی دارد هرچه که پوست بدن شما حساس تر باشد درد بیشتری را احساس می‌کنید، اما در بین آقایان معمولاً درد احساس نمی شود و خیلی کم پیش می آید که فردی در هنگام لیزر احساس درد را داشته باشد اما در صورت بروز درد از کرم بی حسی استفاده می شود تا درد را کاهش دهد.

همچنین خطرات لیزر برای آقایان و خانم ها یکسان است، در بین خانم‌ها خطر سوختگی، زخم یا تغییر رنگ پوست و جوش وجود دارد در بین آقایان نیز این عوارض وجود دارد. اگر اپراتور شما فرد حرفه‌ای باشد هیچ‌کدام از این عوارض به وجود نمی‌آید.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که برای کاهش عوارض جانبی لیزر حتماً دستگاه ای را انتخاب کنید که با پوست و موی شما سازگاری داشته باشد. به طور کلی می توان گفت لیزر در بین خانم ها و آقایان با هم شباهت دارند و نکاتی که بعد از انجام لیزر باید رعایت شود در بین زنان و مردان یکسان است، همچنین به طور میانگین تعداد جلسات در بین خانم ها و آقایان بین ۶ تا ۸ جلسه است که بر اساس شرایط فرد ممکن است این جلسات افزایش پیدا کند.

برای لیزر موهای زائد در کرج به کجا مراجعه کنم؟

مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوانبهترین لیزر بدون درد آقایان در کرجولیزر آقایان کرجبه زیباجویان عزیز خدمات می دهد. مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید ، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد ، داشتن اپراتور های آقا و خانم ، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران می باشد که شما میتوانید برای ویزیت و مشاورهمرکزلیزر مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک