هایفوتراپی چه تاثیراتی دارد؟

هایفوتراپی چه تاثیراتی دارد؟

رفع چین و چروک ها، لیفت سریع صورت، شکستن چربی های بدن و سفت کردن پوست از جمله کاربرد های یکی از بهترین روش های جوان سازی پوست، به نام هایفوتراپی هستند. مشاهده سریع نتایج هایفوتراپی پس از اتمام فرایند درمانی، عدم داشتن برخی دردسر ها مانند بی هوشی، بخیه، درد، خون ریزی، همچنین ایمنی و کاهش وقوع عوارض جانبی، 3 برتری مهم روش هایفوتراپی در جوان سازی پوست نسبت به سایر روش ها است.

در ادامه به برخی از ویژگی های این شیوه درمانی و نکات مورد توجه در انجام این شیوه اشاره می کنیم.

هایفوتراپی چه اثراتی بر پوست دارد؟

هایفوتراپی از جمله مناسب ترین جایگزین‌ها برای انواع جراحی‌های زیبایی به خصوص لیفت صورت به حساب می آید. ازاین روش درمانی می توان برای قسمت های مختلف بدن استفاده نمود و نتایج حیرت آور آن را در لیفت صورت، رفع چین و چروک های اطراف لب، پلک ها و فرم دهی به بازو ها و ران ها را در کنار ایمنی بالا مشاهده کرد. روش هایفوتراپی نسبت به روش لیزر درمانی از آن جهت برتری دارد که اشعه های دستگاه هایفوتراپی بر خلاف دستگاه لیزر به صورت کاملا ایمن و بدون آسیب رساندن به بافت های مجاور می توانند به بخش عمیقی از پوست نفوذ کنند، همان لایه ای که تا پیش از این با جراحی و پرداختن هزینه بالایی اقدام به اصلاح آن می کردند. اشعه های این دستگاه با رسیدن به آن لایه عمیق، کلاژن سازی در آن را تحریک کرده و باعث می شود تا به مقدار قابل توجهی پوست شما سفت، باطراوت و جوان شود.

چه نکاتی را پس از هایفوتراپی رعایت کنیم؟

هایفوتراپی دوره نقاهت خاصی مانند استراحت مطلق و بستری شدن ندارد و بعد از اتمام جلسه درمان می توانیم به امور روزمره خود بپردازیم، اما بهتر است تا مدتی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرما و سرمای شدید اجتناب کنیم و با مصرف کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب با کیفیت، از خشک شدن پوست جلوگیری کنیم تا به آن صدمه ای نرسد. بلافاصله بعد از اتمام جلسه‌ی درمانی می ‌توانید به کارهای روزمره‌ی خود بپردازید. پس از هایفوتراپی احتیاجی به بستری شدن نخواهد بود. با این وجود در معرض تابش مستقیم نور آفتاب و محیط خیلی گرم یا سرد قرار نگیرید. همچنین به منظور عدم آسیب رسانی و خشک شدگی پوست، بهتر است از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده‌ی باکیفیت استفاده کنید. از طرفی اجازه ندهید تا بدن شما کم آب شود، از این رو همواره مقدار آب کافی بنوشید، از نوشیدنی های الکلی و کافئین دار تا 2 روز پس از هایفوتراپی پرهیز کنید و از استفاده کردن از محصولات آرایشی و بهداشتی تحریک کننده پوست حداقل 1 روز پس از درمان نیز دوری کنید.

احتمال دارد که پوست شما پس از انجام فرایند درمانی مقداری کبود شود که به طور معمول از چند ساعت تا 2 روز پس از درمان رفع می شوند، همچنین افرادی هم از حساس شدن پوستشان نسبت به لمس کردن شکایت داشته اند که این مشکل نیز پس از مدتی رفع می شود و جای نگرانی نخواهد داشت، اما در صورتی که عوارض ذکر شده را مدت زمان بیش تری احساس کردید حتما به کلینیک تخصصی مراجعه نمایید.

هایفوتراپی چه عوارضی دارد؟

باید در نظر داشته باشیم که تمام روش های جوان سازی پوست دارای عارضه هستند و روش هایفوتراپی هم دارای عوارض جانبی می باشد، اما احتمال وقوع این عوارض، مقدار و ماندگاری آن ها نسبت به سایر روش های موجود کم تر است. عوارض بعد از هایفوتراپی از قبیل مواردی چون درد، قرمزی، تورم، تیره شدن رنگ پوست، بی حسی و در مواردی عدم تاثیر گذاری هایفوتراپی است.

در طول فرایند درمان افراد ممکن است به میزان کمی احساس درد و سوزن سوزن شدن در سطح پوست داشته باشند که اصولا پس از اتمام فرایند درمانی، درد از بین می رود.

رایج ترین نوع عارضه‌ بعد از هایفوتراپی، قرمزی سطح پوست است. این نوع عارضه در پی واکنش طبیعی بدن نسبت به صدمه وارد شده بوده و خیلی زود ناپدید می ‌شود. بروز قرمزی در پوست معمولاً در حدود چند ساعت و در موارد حاد پس از 1 الی 2 روز رفع می‌ شود.

تورم، به عنوان عارضه ای نادر بعد از هایفوتراپی، به ندرت ممکن است اتفاق بیفتد و فرآیندی خفیف و موقت است.

قدرت نفوذ بالای امواج منتشر شده در هایفوتراپی، سبب می شود قسمت‌های کوچکی از پوست بعد از اتمام فرایند درمان بی‌حس شوند که البته بسیار نادر و موقتی بوده و نهایتا تا 14 روزپس از درمان بهبود ‌میابد.

از جمله دیگر عوارض نادر هایفوتراپی، پدیده هایپرپیگمنتیشن یا تیره شدن رنگ پوست است که هنوز علت وقوع این عارضه یافت نشده است. جهت جلو گیری از این عارضه، قبل از شروع درمان از شما نوعی تست گرفته می شود، که در این تست بخش کوچکی از پوست تحت اشعه قرار گرفته تا واکنش بدن شما نسبت به هایفوتراپی را سنجیده و برای ادامه روند درمان تصمیم گیری شود.

چنانچه شرایط لازم برای استفاده از این روش را دارا باشید، اما باز هم احتمال دارد که هایفوتراپی تاثیر قابل توجهی روی پوست شما نگذارد. در برخی موارد نتایج کلاژن‌ سازی در قسمت های عمیق پوست بر لایه‌های سطحی پوست نیز مشاهده نمی شود.

تاثیرات هایفوتراپی چه زمانی قابل مشاهده است؟

به دلیل آن که در هایفوتراپی، کلاژن های لایه های عمیق پوست بازسازی می شوند و ساخت آن ها افزایش میابد، تاثیرات بسیار طبیعی بر پوست ما می گذارند. شمار زیادی از مراجعه کنندگان، حدود یک پنجم از تاثیرات هایفوتراپی را بلافاصله بعد از پایان جلسه درمانی مشاهده می کنند، اما تقریبا ۶ تا ۱۲ هفته بعد از درمان می ‌توانید نتایج قابل توجه این روش درمانی را کاملا مشاهده کنید. عده ای از افراد حتی تا ۶ ماه پس از درمان، روند بهبود پوست صورتشان ادامه می یابد.

ماندگاری اثرات هایفوتراپی چقدر است؟

حداقل تا ۶ ماه و حداکثر تا ۳ سال بعد از طی فرایند درمانی می توان نتایج را مشاهده نمود اما این میزان به عوامل مختلفی همچون سن، میزان کلاژن موجود در پوست، شدت افتادگی پوست، سلامت عمومی بدن، تغذیه و سبک زندگی بستگی دارد که می توانند ماندگاری اثرات هایفوتراپی را کاهش یا افزایش دهند، پزشک متخصص با بررسی این موارد، توضیحات لازم در این خصوص را به شما ارائه می کند.

آیا هزینه هایفوتراپی بالا است؟

قیمت هایفوتراپی در کرج نسبت به هزینه لیفت صورت بسیار پایین تر است، برای اطلاع از مقدارهزینه دقیق شما باید به صفحه هایوتراپی کلینیک دکتر انوشه مراجعه نمایید.

برای هایفوتراپی در کرج به کجا مراجعه کنم؟

کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در کرج به زیباجویان عزیز خدمات می دهد. کلینیک دکتر انوشهبا داشتن انواع دستگاه های پیشرفته و جدید هایفوتراپی در کرج ، کادر کاربلد مستقیم زیر نظر پزشک هایفوتراپی انجام می شود. شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره هایفوتراپی مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک