بهترین روش های کانتورینگ صورت + ماندگاری و نکات مهم

کانتورینگ صورت چیست و چگونه انجام می شود؟

کانتورینگ یکی از روش هایی است که در سالیان اخیر برای زیبا سازی و فرم دهی به صورت استفاده می شود، چرا که با بالا رفتن سن و همچنین عوامل گوناگون دیگری، شکل ظاهری صورت ما دچار تغییر شده و از زیبایی آن کاسته می شود. در کانتوریگ با تزریق نوعی ژل به صورت نسبت به اصلاح زاوایا و شکل صورت اقدام می شود، این روش کاملا غیر تهاجمی بوده، احتیاجی به عمل جراحی نداشته و دوره نقاهت کوتاه مدتی دارد؛ به همین دلیل هزینه مناسبی داشته و مورد توجه افراد قرار گرفته است. همه این موارد ذکر شده سبب شده است تا این روش در مدت زمان کوتاهی مورد مقبولیت عموم قرار بگیرد و بسیاری از‌مردم جهت برطرف کردن نواقص فک خود دست به این کار بزنند.

کانتورینگ صورت در چه مواردی استفاده می شود؟

این روش درمانی کاربرد های بسیاری داشته و در مواردی چون بر طرف کردن مشکل لاغری صورت، اصلاح شکل چانه، زاویه سازی صورت گرد و کشیده، تصحیح تقارن و اندازه فک و اصلاح کردن مشکل فک های پهن، قابل استفاده می باشد. از آن جایی که کاربرد های وسیعی دارد مراجعه کنندگان خاص خود را نیز دارا می باشد.

نتایج کانتورینگ صورت تا چه مدت پایدار است؟

تمام فیلر های مخصوص تزریق صورت به گونه ای ساخته می شوند که پس از مدتی جذب شده و باعث از بین رفتن تاثیر کانتورینگ خواهند شد. ماندگاری نتایج قابل مشاهده کانتورینگ به نوع فیلر استفاده شده وابسته است که برخی بیش از یک سال و بعضی ماندگاری کم تری دارند، همچنین هیچ فیلری تحت عنوان فیلر دائمی وجود ندارد. روش تزریق و پزشک متخصصی که فرایند تزریق را انجام می دهد نیز بر ماندگاری اثر کانتورینگ تاثیر گذار خواهند بود. حفظ نتایج زاویه سازی صورت با فیلر تا یک سال، مدت زمان قابل قبولی بوده، اما به شما توصیه می کنیم تا به صورت دوره ای به کلینیک تخصصی مراجعخ کنید تا توسط پزشک معاینه شوید.

کانتورینگ صورت چه عوارضی دارد؟

نوع عوارض ایجاد شده از زاویه سازی صورت؛ در روش‌ های متفاوت، مختلف می باشد. اما به طور کلی تورم و درد بعد از عمل در همه آن ها مشترک می باشد که بعد از زمان کوتاهی برطرف خواهد شد. عوارض دیگری هم امکان دارد به وجود بیاید مانند عفونت، خون‌ مردگی و عدم رعایت تقارن در روش تزریق. امکان دارد کبودی و تورم ناحیه ای که ایجاد می شود بعد از مدتی نیز از بین برود. عدم وجود تقارن خط های فک که در طی جلسات ترمیمی بعدی این مشکل حل می‌شود، امکان دارد عفونت با درصد خیلی کم به وجود بیاید. برخی مواقع نیاز است تا حجم بیش تری ژل تزریق بشود که این کار، هزینه بیش تری در پی خواهد داشت. تزریق ژل نسبت به چربی از هزینه بالا تری برخوردار است.

مدت زمان لازم برای کانتورینگ صورت چه قدر می باشد؟

این کار می تواند در کم تر از یک ساعت تمام شود که معمولا هر جلسه آن در حدود ۴۵ دقیقه انجام می شود، ولی با توجه به این موضوع تنها تزریق بیش تر از چند دقیقه طول نمی کشد. از طرفی بیش تر زمان اعلام شده برای بی حسی قبل و بعد تزریق می باشد.

پس از کانتورینگ صورت چه نکاتی را رعایت کنیم؟

پس از اتمام فرایند درمانی تا دو هفته در معرض گرمای شدید قرار نگیرید و از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و استعمال دخانیات اجتناب کنید. همچنین از انجام هر گونه فعالیتی که باعث ایجاد فشار بر روی صورت می شود نیز پرهیز کنید.

پیش از انجام کانتورینگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ابتدا توجه کنید که خانم های باردار و خانم هایی که در دوره شیر دهی قرار دارند از انجام این شیوه درمانی منع شده اند. تا 10روز پیش از آغاز فرایند درمانی از مصرف مکمل ها و دارو های رقیق کننده خون دست بکشید، همچنین برای داشتن دوره نقاهت کوتاه مدت، از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید.

چه مقدار امکان دارد تا در زوایه سازی صورت موفقیت حاصل نشود؟

عدم ایجاد تاثیر مناسب برای این روش درمانی خیلی کم می باشد ولی باید به این نکته توجه کنیم که همیشه امکان لک و کبودی هست‌. ممکن است این اثر ها همان لحظه حس نشوند، اما امکان دارد چند روزی طول بکشد تا نتیجه کار نشان داده بشود، چون ژل نرم شده و در نواحی تزریق شده قرار می گیرد، پس نتیجه نهایی کار بعد گذشت چند روزی احساس می شود.

زاویه سازی صورت چه قدر ماندگاری دارد؟

نتایج نهایی زاویه سازی صورت به طور کلی یک سال به طول می انجامد اما گاهی ممکن است طولانی تر باشد، اما بهتر است که هر ۶ ماه یک بار مشتریان برای بررسی به مطب مراجعه کنند. توجه داشته باشید که ماندگاری زاويه سازی با فيلر لزوما دائمی نمی باشد اما به صورت کلی می توان گفت که مدت زمان ماندگاری فیلر زاویه سازی صورت نسبتا بالا می باشد. برخی از فیلر های زاویه سازی صورت عمر کم تر از یک سال دارند. ولی می توانیم بگوییم که مدت ماندگاری زاویه سازی به عوامل متفاوتی بستگی دارد مانند جنس فیلر استفاده شده، نوع تزریق و پزشک متخصصی که زاویه سازی را انجام می دهد.

انجام کانتورینگ صورت با تزریق ژل چگونه صورت می گیرد؟

در طی جلسات درمانی مقدار های متفاوتی از ژل‌ هایی که سبب پر شدن می شود، به ناحیه های متفاوتی از فک تزریق خواهد شد. در این فرایند، برخی از ناحیه های فک مانند فرم زاویه ها، برجستگی ها، فرو رفتگی های فک و چانه را تغییر داده و سبب می شود تا فک برجسته‌ تر و خوش‌ فرم تری داشته باشید. برای اینکه افتاده شدن پوست بر روی فک پایین صورت را برطرف کنید، توصیه می شود تا موادی که سبب پر شدن پوست شما می شود را به قسمت هایی از زير فک که حالتی آویزان دارد تزریق کنید زیرا این عمل سبب می‌ شود تا فک مراجعه کننده باز سازی شده و جوان‌ تر به نظر برسد.

انواع راهکار های کانتورینگ صورت بدون عمل جراحی چگونه است؟

روش های کانتورینگ و ساخت زاویه صورت بدون انجام پروسه جراحی با این روش ها صورت خواهد گرفت.

  • استفاده از ژل به صورت تزریقی در کانتورینگ صورت
  • انجام کانتورینگ صورت از طریق لیفت نخ
  • انجام کانتورینگ صورت به واسطه تزریق بوتاکس
  • کاربرد روش هایفوتراپی در کانتورینگ صورت

برای کانتورینگ صورت در کرج به کجا مراجعه کنم؟

کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران با دستگاه های دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس دکا ۲۰۲۰ایتالیا ، دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور دنو۲۰۲۱کره ،دستگاه الکساندرایت اگین اندیاگ again دکا ۲۰۲۱ایتالیا ، دستگاه هایفو گلد پریمیوم کره Gold Premium ۲۰۲۱ ، دستگاه آر اف اندو لیفت که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد. برای کانتورنیگ صورت در کرج میتوانید به این کلینیک مراجعه نمایید.

لیفت با نخ در کرج

یکی دیگر از روش‌های برای کانتورینگ صورت لیفت با نخ است. در روش لیفت نخ های قابل جذب در زیر پوست جای گذاری می‌شوند که باعث زاویه دهی به صورت می شود. می‌توان گفت که ماندگاری این روش تقریباً دائمی است اما با افزایش سن و تخریب پوست ممکن است که اثراتش کاسته شود و نیاز باشد که دوباره لیفت با نخ انجام شود. برای خدماتلیفت با نخ در کرجمیتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه مراجعه نمایید.

هایفوتراپی در کرج

مرکز هایفوتراپی کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های پیشرفته و جدیدهایفوتراپی در کرج، کادر کاربلد مستقیم زیر نظر پزشک هایفوتراپی انجام می شود. هایفوتراپی کرج در کلینیک دکتر انوشه با پیشرفته ترین دستگاه هایفوتراپی دابلو گلد 2020 کره و دستگاه هایفو گلد دابلو 2021 که در ایران بی نظیر است، انجام می شود.

تزریق فیلر در کرج

برای مادلینگ و کانتورینگ صورت با فیلر در کرج و تزریق فیلر در کرجبرایاصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم با فیلر در کرج،رفع لاغری صورت با فیلر در کرج،اصلاح و رفع خط خنده و غم با فیلر در کرج،اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی با فیلر در کرج،پرکردن و رفع گودی شقیقه با فیلر در کرجوکشیده شدن چشم و ابرو با فیلر در کرج،لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه با فیلر در کرج،حجم دهی لب با فیلر در کرج،فرمدهی چانه با فیلر در کرج،زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت با فیلر در کرجواصلاح فرم بینی با ژل در کرجبدون جراحی میتوانید به کلینیک دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

تزریق بوتاکس در کرج

اگر به دنبالدکتر خوب برای بوتاکس در کرجهستید ما کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه در مهرشهر کرج را به شما پیشنهاد میکنیم. از خدمات مرکز بوتاکس کلینیک می توان به رفع چین و چروک پیشانی بابوتاکس پیشانی در کرج، رفع خطوط دور چشم بابوتاکس دور چشم در کرج، رفع خطوط خرگوشی بینی بابوتاکس بینی در کرج، کاهش تعرق زیر بغل بابوتاکس زیر بغل در کرجو کف دست ، رفع خط خنده بابوتاکس خط خنده در کرج، بالابردن و لیفت ابرو بابوتاکس ابرو در کرجاشاره کرد.

شما در کنار تجربه کادرمرکز بوتاکس کرجکلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاورهمرکز بوتاکس مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک