لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت

صورت یکی از قسمت های حساس بدن است که از بین بردن موهای زائد آن بسیار درد سر دارد و چون صورت حساس است ممکن است روش های مختلف به آن آسیب بزند و باعث افزایش ضخامت موهای زائد شود.

بهترین روش برای نابودی موهای زائد صورت استفاده از لیزر است. اگر بخواهیم تمامی روش های حذف موهای زائد را با هم مقایسه کنیم، یکی از بهترین روش ها برای حذف موهای صورت لیزر است زیرا سایر روش ها مانند تیغ می تواند صورت را زخم کند و باید هر سه الی چهار روز صورت را اصلاح کرد استفاده از بند و وکس و برداشتن مو با موچین می تواند موجب افزایش خون رسانی در پوست شود و این موضوع باعث می‌شود تا موهای زائد افزایش پیدا کند، بنابراین می توان گفت که حذف موهای زائد با لیزر یکی از بهترین روش ها برای نابودی موهای صورت است.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفتهلیزر موهای زائد صورت در کرجزیبایی را به شما هدیه می دهد.

درد لیز برای صورت

اگر بخواهیم درباره درد لیزر صحبت کنیم بهتر است بگوییم که میزان درد بیشتر به آستانه تحمل شما بستگی دارد، ولی به طور کلی استفاده از لیزر برای صورت در نواحی پایینی و قسمت های جلوی گوش و پشت لب درد ندارد اما ممکن است در قسمت پیشانی در جلسات اول کمی درد احساس کنید که با مرور زمان این درد کاهش پیدا می کند همچنین کسانی که درد زیادی را احساس می کنند از کرم های بی حسی استفاده می‌شود تا این درد برای آنها آزاردهنده نباشد.

عوارض لیزر برای صورت

می توان گفت تنها خطری که در هنگام لیزر موهای زائد صورت وجود دارد آسیب رسیدن به چشم است که با استفاده از ابزارهای مراقبتی این احتمال به صفر می‌رسد، همچنین ممکن است در هنگام لیزر فلش های نوری را ببینید که هیچ گونه آسیبی را به چشم شما نمی رساند. به طور کلی همیشه گفته می‌شود که بعد از انجام لیزر سعی کنید در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و بعد از لیزر اگر قصد خروج از خانه را دارید حتماً باید از کرم های ضدآفتاب قوی استفاده کنید تا به پوست صورت شما آسیبی وارد نشود.

برای لیزر موهای زائد در کرج به کجا مراجعه کنم؟

مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوانبهترین لیزر صورت در کرجولیزر صورت آقایان کرجبه زیباجویان عزیز خدمات می دهد. مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید ، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد ، داشتن اپراتور های آقا و خانم ، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران می باشد که شما میتوانید برای ویزیت و مشاورهمرکزلیزر صورت مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک