لیزر بیکینی چه عوارض دارد؟

خطرات و عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

شایعات بسیار زیادی وجود دارد که می‌گویند لیزر موهای زائد بیکینی بسیار خطرناک است و می‌تواند عوارضی چون نازایی و سرطان را به همراه داشته باشد، این نگرانی برای بسیاری از خانم‌ها وجود دارد و یک مانع بزرگ برای انجام این کار محسوب می‌شود اما باید گفت در شرایط بسیار نادری ممکن است که عوارض طولانی مدت به وجود بیاید این موضوع بسیار نادر است.

لیزر موهای زائد به گونه‌ای است که فقط یک میلیمتر کمتر می تواند به پوست نفوذ کند و هیچ گونه برخوردی با اندام های داخلی بدن مانند تخمدان ها ندارد و در نتیجه هیچ گونه آسیبی نمی تواند به بدن برساند. عوارض کوتاه مدتی بعد از لیزر به وجود آید که باز هم بروز این عوارض به اپراتور لیزر و دستگاه مورد استفاده شما بستگی دارد. ممکن است بعد از اولین جلسه لیزر قسمت بیکینی عوارضی چون قرمزی و التهاب پوست و خارش یا سوختگی ملایم را داشته باشید که کاملاً این عوارض بسیار طبیعی هستند و بعد از چند روز از بین می روند. به مرور زمان بعد از انجام جلسات لیزر موهای شما نازک تر و کمرنگ تر می شوند.

خطرات لیزر موهای زائد بیکینی

یکی از مهم ترین نکته ها برای لیزر موهای زائد بیکینی این است که اگر شما باردار هستید، نباید در این دوران از لیزر استفاده کنید یکی از دغدغه های تمامی خانم ها امروزه از بین بردن موهای زائد بدن است به خصوص قسمت بیکینی بسیار حساس است و شیو کردن آن بسیار پر دردسر است و ممکن است هر روشی برای پوست شما مناسب نباشد و عوارضی از خود به جای بگذارد به همین دلیل از آرزوهای دیرینه خانم ها داشتن پوست صاف و بدون مو است اما نکته قابل توجه این است که چگونه می توان موهای زائد بدن را برای همیشه از بین برد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک روش برای نابودی موهای زائد بیکینی برای همیشه هستید می توانید از لیزر استفاده کنید، زیرا بسیار راحت و بی دردسر است و به راحتی می تواند موهای زائد را از بین ببرد. یکی از باورهای اشتباهی که در مورد لیزر موهای زائد بیکینی وجود دارد این است که ممکن است لیزر باعث نازایی یا بروز سرطان می‌شود اما باید به شما گفت که لیزر مو زائد موهای بیکینی بسیار بی دردسر است و هیچ عوارضی به همراه ندارد زیرا این کار توسط متخصصان و پزشک انجام می شود و لیزری که به پوست شما می تابد فقط رنگدانه های مو را از بین می‌برد و هیچ آسیبی به این ناحیه وارد نمی‌کند.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفته لیزر بیکینی در کرج و لیزر بیکینی بدون درد در کرج زیبایی را به شما هدیه می دهد.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد و مشکلات بعدی حاصل از لیزر مانند سوختگی و جوش را به شدت کاهش میدهد. دستگاه های پیشرفتهلیزر کرجزیبایی را به شما هدیه می دهد.

– کلینیک زیبایی دکتر انوشه

اقدامات لازم قبل از انجام لیزر بیکینی

قبل از اینکه بخواهید لیزر موهای زائد بیکینی را انجام دهید به این نکته توجه داشته باشید که عوارض بعد از لیزر به این بستگی دارد که چه کسی شما را تحت درمان قرار می‌دهند زیرا در برخی مراکز لیزر موهای زائد را یک درمان پزشکی می دانند اما در برخی دیگر فقط یک راه برای کسب و کار است، به همین دلیل انتخاب مرکز مناسب برای لیزر بسیار اهمیت دارد، پس باید در اولین قدم برای لیزر موهای زائد خود یک مرکز مناسب را انتخاب کنید.

قبل از لیزر بیکینی

قبل شروع جلسات لیزر تمام قسمت مورد نظر را شیو کنید و به این نکته توجه داشته باشید که یک ماه قبل از شروع لیزر از روش‌های مانند اپیلاسیون یا وکس و موم استفاده نکنید زیرا هر روشی که مو های زائد را از ریشه بکند می‌تواند تأثیر منفی بر روی لیزر بگذارد و در هنگام انجام لیزر هیچ گونه محصولی مانند کرم و لوسیون استفاده نکنید.

اقدامات لازم بعد از لیزر موهای زائد بیکینی

بعد از انجام لیزر موهای زائد بیکینی سعی کنید لباس های نرم بپوشید و به مدت چهل و هشت ساعت لباس زیر تنگ نپوشید، و سعی کنید در این مدت محل لیزر شده را تمیز و خشک نگه دارید. همچنین سعی کنید محل لیزر را لمس نکیند و در برابر خارش پوست مقاومت کنید و اصلاً آن را نخارانید و اگر پوست شما دچار التهاب شد به آن دست نزنید زیرا جای نگرانی ندارد و بعد از چند روز بهبود پیدا می کند.

بعد از لیزر بیکینی

بعد از انجام لیزر سعی کنید با آب ملایم دوش بگیرید و از رفتن به سونا، جکوزی و استخر خودداری کنید. به این نکته توجه داشته باشید که تا چهل و هشت ساعت بعد از لیزر از عوامل تحریک کننده ماننده صابون های معطر یا لوسیون استفاده نکنید. در حد فاصل بین جلسات لیزر سعی کنید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • در بین جلسات در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از برنز کردن خودداری کنید.
  • اگر در بین جلسات لیزر شروع به مصرف داروی جدید کردید حتماً با اپراتور لیزر خود در میان بگذارید.
  • حتماً در زمان مشخص برای جلسات لیزر خود مراجعه کنید.

برای لیزر بیکینی در کرج به کجا مراجعه کنم؟

مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوان بهترین لیزر کرج ویژه لیزر خانم ها و لیزر آقایان کرج به زیباجویان عزیز خدمات می دهد. مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید ، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد بیکینی مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد ، داشتن اپراتور های آقا و خانم ، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران می باشد که شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکز لیزر بیکینی مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک