علل کاهش دوام ژل لب + معرفی بهترین ژل برای لب

علل کاهش دوام ژل لب

امروزه در سرتاسر جهان همه افراد دوست دارند که لب های خوش فرم و بزرگتری داشته باشند به همین دلیل خدمات زیبایی برای افزایش حجم لب در جهان محبوبیت زیادی دارد.

آرانیک اسید یکی از ماده های تشکیل دهنده برای افزایش حجم لب است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد و با تزریق ژل آب زیادی را به خود جذب می کند و در نتیجه باعث بزرگتر شدن و برجسته ترش شدن لب میشود.

تزریق ژل لب به طور دائمی نیست و بعد از مدتی تاثیرات آن کاهش پیدا میکند به همین دلیل بیشتر افراد علاقه دارند تا ماندگاری ژل لب آنها بیشتر شود تا مدت طولانی تری فرم لب هایشان باقی بماند.

چه عواملی بر روی طول عمر ژل لب تاثیر می گذارد؟

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر روی ماندگاری ژل لب تاثیر بگذارد، مانند:

سوخت و ساز بدن:

سوخت و ساز بدن یکی از عواملی است که بر روی طول عمر ژل تاثیر می گذارد زیرا یک مکانیسم در بدن انسان وجود دارد که میزان سوخت و ساز کالری ها را تنظیم میکند و می تواند بر روی سرعت تجزیه ژل نیز تاثیر بگذارد.

اگر متابولیسم سوخت و ساز بدن شما سریع باشد ژل لب سریعتر از بین می رود.

برخی افراد نسبت به دیگران متابولیسم سریع تری دارند به همین دلیل ماندگاری ژل در این افراد کوتاه تر است.

امروزه برند های مختلف وجود دارند که ژل لب را بر اساس بیولوژی شما تولید می‌کنند، اگر احساس میکنید تاثیرات ژل لب شما سری از بین می‌رود می‌توانید از سایر ژل های جایگزین برای افزایش طول عمر استفاده کنید.

حرکات دهان:

حرکات دهان یکی از عواملی است که باعث می‌شود تا دوام ژل از بین برود. حرکات مداوم لب و دهان باعث تجزیه اسید هیالورونیک میشود.

از آنجایی که ژل لب توسط پیوند به هم متصل شده‌اند حرکت‌های مداوم دهان باعث می شود این پیوند از بین برود و جذب بدن شود.

تزریق مرتب ژل لب:

در اولین تزریق ژل لب ممکن است که در عرض چند ماه تاثیرات آن از بین برود اما بعد از تزریق های مجدد طول عمر افزایش پیدا میکند به طور مثال در تزریق سوم ماندگاری ژل لب تا حدود یک سال دوام می آورد.

بطور کلی در تزریق های اولیه ماندگاری ژل بسیار کوتاه است و به سرعت از بین می رود به همین دلیل تزریق مکرر باعث افزایش طول عمر ژل میشود زیرا استفاده مداوم می‌تواند کلاژن بیشتری را ژل تشکیل دهد.

تمامی عوامل ذکر شده می تواند بر روی ماندگاری ژل هم تاثیر بگذارند و توجه کنید که اگر ماندگاری ژل لب یک سال است، به این معنا نیست که تمام ۳۶۵ روز سال تاثیرات ژل لب مانند روز اول است. در حالی که ممکن است ژل لب شما تا یک سال دوام بیاورد اما هیچ وقت تاثیرات آن مانند روز اول نیست.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقالهژل رووفیل؛ قیمت، عارضه ها و مزیت ها ” را مطالعه کنید.

بعد از انجام تزریق ژل لب چه نکاتی مراقبتی باید رعایت شود؟

بعد از انجام تزریق لب احتمال خون مردگی وجود دارد زیرا خونرسانی در این قسمت زیاد است. برای این که بتوانید مانع به وجود آمدن خون مردگی شوید بهتر است چند روز قبل از تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید همچنین داروهایی مانند ضد انعقاد خون، امگا ۳ و مسکن‌های مثل ژلوفن و اسپرین را مصرف نکنید.

اگر احساس می‌کنید ممکن است در هنگام تزریق درد برای شما غیر قابل تحمل باشد بهتر است از پزشک خود بخواهید تا از بی حسی برای شما استفاده کند.

بعد از انجام تزریق ژل لب برای اینکه از بروز عوارض احتمالی جلوگیری شود بهتر است از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید و در گرمای شدید قرار نگیرید همچنین از مصرف نوشیدنی‌های الکلا خودداری کنید.

این مقاله را ازدست ندهید: 9 روش جذاب تزریق ژل لب

تزریق ژل لب چه عوارضی به همراه دارد؟

بعد از تزریق ژل لب ممکن است برخی عوارض جانبی به صورت خفیف به وجود آید که بسیار طبیعی است و بعد از گذشت چند روز از بین میرود.

به دلیل اینکه خونرسانی در لب زیاد است بعد از تزریق ممکن است لب و خون مردگی شود که با استفاده از کمپرس یخ می‌توان آن را درمان کرد.

برای کاهش درد در هنگام تزریق از بی حسی استفاده می‌شود که تا ۴۵ دقیقه بعد از تزریق تاثیرات آن باقی می‌ماند و به همین دلیل بهتر است تا زمانی که به طور کامل بی حسی لب از بین رفته از خوردن و آشامیدن خودداری کنید، زیرا باعث گاز گرفتگی لب و آسیب به آن می شود.

همچنین ممکن است بعد از تزریق ژل لب عوارضی مانند کبودی و قرمز شدن و تورم لب به وجود آید که بسیار طبیعی است و بعد از گذشت یک الی دو روز از بین میرود.

اگر بعد از چند روز عوارض تزریق ژل لب از بین نرفت و حالت طبیعی نداشت بهتر است این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید:معرفی ژل آیدیا + قیمت و نکات مهم

در تزریق ژل لب چه نکاتی اهمیت دارد؟

تزریق ژل لب دارای روش های مختلف با مدل های گوناگون است که در کم خطر ترین و آسانترین روش آن نحوه تزریق و تخصص پزشک معالج بسیار اهمیت دارد.

برای تزریق لازم است که پزشک متخصص در اولین قدم شناخت کافی و دقیقی از ساختمان پوست و صورت را داشته باشد سپس به طور کامل محل دقیق و تکنیک دقیق تزریق را بلد باشد.

میزان ژل تزریق شده و عمق تزریق به مدل و نوع ماده تزریق شده بستگی دارد که این موارد به اختیار بیمار انتخاب می شود.

همچنین میزان ماندگاری تزریق ژل لب در هر فرد متفاوت است و هر نوع ویژه می‌تواند ماندگاری متفاوتی داشته باشد.

برای انجام تزریق در برخی از بیماران از بی حسی استفاده می شود اما لازم است محل تزریق به طور کامل در هر شرایطی ضدعفونی شود.

برای اطلاعات بیشتر مقاله:همه چیز در باره ژل های تزریقیرا میتوانید مطالعه کنید.

برای تزریق ژل لب در کرج به کجا مراجعه کنم؟

انتخاب پزشک خوب برای تزریق ژل لب در کرج بسیار مهم است اگر به دنبال دکتر خوب برایفیلر لب در کرجهستید ما کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه در مهرشهر را به شما پیشنهاد میکنیم. مرکز تزریق ژل زیبایی کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

شما در کنار تجربه کادر مرکز تزریق فیلر کرج کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکز تزریق ژل مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک