میزان اثرگذاری لیزر حذف موهای زائد

لیزر موهای زائد

ممکن است همه ما در مورد لیزر موهای زائد چیزهای زیادی شنیده باشیم، در اصل لیزر یک معجزه دیگر برای نابودی موهای زائد است. اما برخی معتقد هستند انجام لیزر هیچ فایده ای ندارد و همچنین برخی از عوارض لیزر می ترسند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که این تصورات را راجع به لیزر دارند توصیه می‌شود حتماً این مطالب را با دقت مطالعه کنید زیرا به خوبی راجع به لیزر برای شما توضیح داده‌ایم تا تصورات اشتباه را از بین ببریم. اگر بخواهیم به زبان ساده لیزر موهای زائد را تعریف کنیم و نحوه اثر گذاری آن را بیان کنیم باید گفت که لیزر یک پرتو نوری است که این نور دارای ویژگی های فیزیکی خواسته است و انرژی زیادی دارد.

لیزر دانش و فناوری است که امروزه در صنعت و پزشکی بسیار کاربرد دارد و بر اساس کاربردی که دارند ویژگی های مخصوص به خود را دارد. لیزر موهای زائد به گونه ای طراحی شده که بدون تأثیر گذاری بر روی پوست و بدن می تواند موهای زائد را حذف کند همچنین برای حذف موهای زائد لیزر های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این لیزر ها دارای ویژگی های خاصی هستند و برای تمامی افراد قابل استفاده هستند.

لیزر موهای زائد به گونه‌ای عمل می‌کند که بر روی فولیکول های مو تأثیر می گذارد و به آنها آسیب می‌زند و این آسیب باعث می شود تا رشد مو متوقف شود اما در حالت عادی لیزر هیچ آسیبی به پوست یا بدن وارد نمی کند و عوارض بسیار کمی دارد. امروزه استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد می تواند تا ۹۰ درصد موها را از بین ببرد اما به طور دائمی نمی تواند باعث حذف موها شود فقط باعث کاهش موهای زائد می شود و بعد از تکمیل یک دوره نیاز به تکرار دوباره دارد.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفتهلیزر موهای زائد در کرجزیبایی را به شما هدیه می دهد.

کاربرد لیزر برای حذف موهای زائد

می توان از لیزر برای نابودی موهای زائد در هر نقطه بدن استفاده کرد، البته برخی قسمت های بدن وجود دارد که مراجعه بیشتری برای انجام لیزر در آن قسمت ها می شود به طور مثال در بین خانم ها لیزر در قسمت بیکینی و ناحیه تناسلی و لیزر موهای صورت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و در بین آقایان لیزر موهای زیر بغل خط ریش و موهای کمر و پشت گردن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما امروزه انجام لیزر برای حذف موهای زائد به قدری انعطاف پذیر است که می تواند در یک جلسه با سرعت و تأثیر بالا کل بدن را در مدت کوتاه انجام دهد ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که منطقه تحت درمان لیزر چه محدود باشد و چه وسیع باید یک دوره کامل را برای حذف موهای زائد تکمیل کنید که معمولاً این دوره بین ۴ تا ۶ جلسه است و در به شرایط ممکن است که جلسات افزایش پیدا کند.

میزان اثرگذاری لیزر برای حذف موهای زائد

یکی از روش های مؤثر و تأثیر گذار برای نابودی موهای زائد به َطور دائمی استفاده از لیزر است که میزان این اثربخشی به شرایطی چون نوع پوست و دستگاه مورد استفاده شما بستگی دارد. قبل از شروع جلسات لیزر یک جلسه مشاوره برای شما در نظر گرفته می‌شود تا بر اساس نوع پوست و موی بدنتان بهترین دستگاه را به شما معرفی کند تا میزان اثربخشی آن بالا باشد. همان طور که گفته شد میزان اثر بخشی و کاهش موهای زائد به دستگاه مورد استفاده شان بستگی دارد همچنین تعداد جلسات هم به دستگاه مورد استفاده شما بستگی دارد و اگر به طور صحیح و بر روی برنامه ریزی از لیزر استفاده شود می تواند تا حدود ۹۰ درصد موهای زائد را از بین ببرد اما به این نکته توجه داشته باشید که نابودی موهای زائد به طور دائمی و همیشگی نیست و بعد از گذشت چند سال نیاز است تا دوباره جلسات لیزر ترمیم شود. دلیل اصلی این که لیزر نمی‌تواند به طور صد در صد موهای زائد را از بین ببرد این است که برای رشد مو به واسطه فولیکول ها سه مرحله وجود دارد، که لیزر می تواند موهایی را از بین ببرد که در مرحله رشد باشند، از آنجایی که همه موها در مرحله رشد نیستند دستگاه لیزر نمی تواند به طور کامل موهای زائد را از بین ببرد. به همین دلیل است که بعد از تمام شدن یک دوره لیزر بعد از گذشته مدت طولانی دوباره نیاز به ترمیم دارد.

برای لیزر موهای زائد در کرج به کجا مراجعه کنم؟

مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوانبهترین لیزر کرجویژه لیزر خانم ها ولیزر آقایان کرجبه زیباجویان عزیز خدمات می دهد. مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید ، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد ، داشتن اپراتور های آقا و خانم ، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران می باشد که شما میتوانید برای ویزیت و مشاورهمرکزلیزر مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک