درد لیز بیکینی

درد در هنگام لیز بیکینی

در هنگام لیزر ناحیه بیکینی ممکن است کمی درد را تجربه کنید ولی آنقدر شدید نیست که نتوانید آن را تحمل کنید، بیشتر کسانی که از لیزر ناحیه بیکینی استفاده کرده‌اند این کار را به برخورد یک کش لاستیکی به پوست توصیف می کنند همچنین برخی دیگر هم هیچ دردی را احساس نمی کنند و می گویند فقط بر روی پوست شان احساس سوزن سوزن دارند، پس می‌توان گفت که تقریباً با استفاده از لیزر برای ناحیه بیکینی درد غیر قابل تحملی و آزاردهنده ندارد.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفتهلیزر بیکینی در کرجولیزر بیکینی بدون درد در کرجزیبایی را به شما هدیه می دهد.

لیزر موهای زائد بیکینی

یکی از دغدغه های خانم ها حذف موهای زائد بیکینی است که یکی از کارهای بسیار پر دردسر است اگر بخواهید این قسمت را با تیغ اصلاح کنید باید هر ۳ تا ۴ روز این کار را تکرار کنید همچنین برای اینکه این ناحیه زخم نشود باید دقت زیادی به خرج دهید، و بعد از اصلاح با جوش زدن ها و خارش موهای تازه جوانه زده کنار بیایید. حتی اگر بخواهید از وکس یا موم برای نابودی موهای زائد بیکینی استفاده کنید.

حتماً می دانید که چقدر خجالت‌آور است که جلوی اپیلاسیون کار برهنه شوید و باید درد بسیار زیادی را تحمل کنید. اما در کنار تمامی این روش ها استفاده از لیزر موهای زائد بسیار بی دردسر است و دائمی است و می توان با قاطعیت گفت که یک روش مناسب برای حذف موهای زائد ناحیه بیکینی است.

خطرات لیزر بیکینی

تمامی روش های درمانی در کنار تأثیرات مثبت شان ممکن است خطر داشته باشد اما در مورد لیزر موهای زائد بیکینی خطرات بسیار کمی وجود دارد، و ممکن است لیزر باعث به وجود آمدن زخم، سوختگی و تغییر رنگ پوست و جوش زدن شود که تمامی این عوارض به مهارت اپراتور شما بستگی دارد. همچنین اگر قسمت لیزر شده در معرض آفتاب قرار نگیرد می تواند عوارض لیزر بیکینی به صفر می رسد پس اگر بعد از انجام لیزر سولاریوم نروید هیچ گونه عوارضی برای شما وجود ندارد.

برخی تصورات وجود دارد که لیزر موهای زائد بیکینی باعث نازایی می شود اما باید در جواب گفت که مو لیزر فقط چند میلیمتر به زیر پوست نفوذ می کند و اصلاً نمی تواند به تخمدان ها برسد و به آنها آسیبی وارد کند پس باید گفت که این طرز فکر کردن اشتباه است و انجام لیزر هیچ تأثیری بر روی این موضوع ندارد.

برای لیزر بیکینی در کرج به کجا مراجعه کنم؟

مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوان بهترین لیزر کرج ویژه لیزر خانم ها و لیزر آقایان کرج به زیباجویان عزیز خدمات می دهد. مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید ، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد بیکینی مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد ، داشتن اپراتور های آقا و خانم ، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران می باشد که شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکزلیزر بیکینی مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک