ژل رووفیل ؛ قیمت، عارضه ها و مزیت ها

ژل رووفیل

در گذشته تعداد برندهای ژل‌ بسیار کم بودند اما در حال حاظر تعداد زیادی از ژل‌های مختلف در بازار موجود هستند. نیاز است که اطلاعات کافی در مورد جزییات آنها داشته باشید. ژل رووفیل (REVOFIL) هم یکی از فیلرهای عالی و باکیفیت است. این ژل کاربردهای فراوانی دارد و می‌تواند باعث یک تغییر باورنکردنی و جذاب در چهره‌ی شما شود. زمانی که به کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، مرحله‌ی خرید ژل وظیفه شما نیست و خود پزشک زیبایی از یک فیلر مناسب برای شما استفاده خواهد کرد، اما این حق طبیعی شما است که از پزشک خود برند ژل مورد استقاده را بپرسید. حال اگر شما جزییات کافی در مورد آنها داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید در مورد آن ژل تصمیم بگیرید. فیلر رووفیل برای زیبایی و رفع عیب های موجود صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از تزریق ژل حتماً هیجان زده می‌شوید و حس رضایت را در چهره خود خواهید دید.

برای تزریق ژل رووفیل در کرج میتوانید به کلینیک دکتر انوشه مراجعه کنید.

نکات کلیدی در رابطه با ژل رووفیل

ژل رووفیل فیلری از نوع هیالورونیک اسید است. اگرچه بیشتر فیلرهای موجود در بازار از این نوع هستند، زیرا هیالورونیک اسید احتمال خطر کمتری دارد و بازتاب بهتری در چهره و نقاط دیگر به وجود می آورد. این عیناً همان چیزی است که از یک فیلر انتظار داریم. فیلر رووفیل ظاهری گیرا و طبیعی با ماندگاری بالا به شما اهدا می کند. این ژل مربوط به آزمایشگاه‌های کشور کره جنوبی است. قطعاً استفاده از این ژل یک تجربه خوشایند و خاطره انگیز برای شما خواهد بود. حدود 10 سال زمان برده است که محلول اصلی این ژل تولید شود. این نشان دهنده این است که این فیلر با دقت زیادی ساخته شده و برای ما ارسال شده است. همین تاریخ درخشان خیال ما را بابت استفاده راحت می‌کند.

برای اطلاعات در مورد ژل های تزریقی صورت مقاله ” همه چیز در باره ژل های تزریقی” را میتوانید مطالعه کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل رووفیل

بعد از تزریق ناحیه‌ای که تزریق شده و حتی اطراف آن ممکن است دچار التهاب و قرمزی شود. این موضوع خیلی عجیب غریب نمی‎باشد و عادی است. میزان التهاب و قرمزی هم بستگی به نوع تزریق و ژنتیک فرد دارد. مدت زمان ماندگاری التهاب هم معمولاً بین 10 روز تا 2 هفته است. البته می‌توانید اقداماتی برای از بین بردن زودتر آنها انجام دهید. توجه داشته باشید که بعد از تزریق اصلاً فشاری بر ناحیه تزریق شده وارد نکنید که باعث حرکت ژل می‌شود و حسابی دردسرساز می‌شود. نوشیدن آب و مایعات کمک زیادی به از بین رفتن زود هنگام تورم و قرمزی می‎‌شود. دقت کنید که مایعات داغ نباشند که آسیب‌زا می‌شوند. معمولاً تزریق ژل درد خاصی ندارد و با حسی‌ها انجام می‌شود.

اگر احیاناً بعد از تزریق درد داشتید، می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. یخ هم درد را کاهش می‌دهد و هم التهاب و قرمزی را کمتر می‌کند. یخ را به آرامی روی نقطه‌ی مورد نظر بگذارید اما فشاری وارد نکنید و آن را حرکت ندهید. در آخر به یاد داشته باشید که زیبایی نوعی حس آرامش است. برای به دست آوردن آن نیاز است وقت زیادی بگذارید و تحقیق کنید. انتخاب بهترین کلینیک می‌توانید اقدام اولیه درست و به جایی برای تصمیم شما باشد. به هر حال امروزه فیلرهای زیادی در بازار موجود شده است و تشخیص تقلبی و اصل بودن آنها کار هر کسی نیست. ممکن است با انتخاب یک کلینیک نامعتبر، ریسک زیادی را قبول کنید و عوارض جبران ناپذیری برای شما بوجود آید. پس مراقب سلامت خود باشید زیرا شما سزاوار بهترین‌ها هستید.

مزیت های استفاده از ژل روفیل:

در حال حاضر فیلر رووفیل یکی از ژل‌های محبوب و شناخته شده در بین استفاده کنندگان است. تعریف هایی که بیماران و مصرف کنندگان از این محصول می کنند، باعث ایجاد محبوبیت در بین مردم می‌شود. بهتر است که بدانید بهترین تبلیغ برای یک برند ژل رضایت مشتریان است. در ادامه به مزیت های ژل رووفیل می‌پردازیم:

باعث تجدید جوانی پوست و افزایش کلاژن آن می‌شود. هیالورونیک اسید ترکیبی ایمن و مطلوب است که در این ژل به کار رفته است. بهترین ژل برای جذاب شدن لب‌های شما فیلر رووفیل است، زیرا بسیار طبیعی است و حجم یکنواختی بر لب‌های شما ایجاد می‌کند. از نظر ماندگار بودن هم قطعاً مورد تأیید شما قرار می‌گیرد، زیرا نسبت به ژل‌های دیگر ماندگاری عالی تری دارد.

ژل رووفیل به راحتی چروک‌های عمیق پوستی را از بین می‌برد و ظاهری جوان و بشاشی به وجود می‌آورد. استفاده از این ژل به دلیل وجود هیالورونیک اسید، بسیار ایمن است زیرا ایجاد حساسیت پوستی در آن بسیار پایین است. ژل رووفیل از عالی ترین مواد و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی‌های دنیا ساخته شده و یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

در چه مورد هایی نباید از تزریق ژل رووفیل استفاده کرد؟

خوشبختانه تا به حالا عارضه های خاص و عجیبی از ژل رووفیل اطلاع داده نشده است. عارضه هایی مانند تورم، قرمزی، کبودی، سوزش و ورم خفیف بسیار عادی است و با تزریق انواع ژل ها این عوامل ممکن است تا چندین روز مهمان شما باشند و بعد از چند روز از بین می‌روند. اما ژل‌هایی هم هستند که کیفیت جالبی ندارند و دردسر ساز هستند. فیلر رووفیل تنها برای کسانی است که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهند و کیفیت برایشان بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد، ژل رووفیل نباید در رگ‌ها تزریق شوند، و از تزریق کردن در پلک چشم خود پرهیز کنید.

میزان دوام ژل رووفیل

دوام و ماندگاری برای بسیاری از مردم پر اهمیت است. زیرا اگر ماندگاری یک ژل کم باشد مجبور هستید از وقت و زمان خود بگذرید و به اصلاح آن بپردازید. خود شما آگاه هستید که معمولاً میزان ماندگاری ژل در حدود 6 ماه است. فیلر رووفیل دوامی بیشتری به نسبت ژل‌های دیگر دارد و حدود 12 ماه ماندگار خواهد بود. پس اگر این موضوع برای شما مهم است بهتر است ژل رووفیل را در انتخاب های خود قرار دهید. البته ناگفته نماند که این موضوع به عوامل گوناگونی وابسته است. برای مثال اگر پزشک با تجربه نباشد و میزان معینی از آن را تزریق نکند و در کل این کار را درست انجام ندهد، ماندگاری ژل هم کمتر خواهد شد. همان قدر که در انتخاب ژل، وسواس به خرج می‌دهید، همان مقدار هم در انتخاب درست پزشک متخصص حساسیت به خرج دهید.

با انتخاب یک کلینیک معتبر خیالتان از پزشکان آن مجموعه هم راحت و آسوده خواهد بود. مراقبت‌هایی که باید قبل از تزریق ژل رووفیل رعایت کنید . قبل از تزریق و مصرف هر نوع ژلی بهتر است با آن آشنا شوید. هدف خود را به وضوح به پزشک زیبایی خود اعلام کنید. حتماً از مشاوره‌های پزشک متخصص خود استفاده کنید و عجولانه تصمیم نگیرید. این مشاوره به معنی معاینه شدن و دست یافتن به اطلاعات است. سعی کنید کاری را انجام دهید که باعث زیبایی بیشتر چهره شما ختم شود. توصیه پزشک خود را با جدیت گوش کنید و سرخود کاری نکنید. به هیچ عنوان هیچ دارویی را خودسرانه و بدون نظر پزشک مصرف نکنید. حداقل 24 ساعت از مصرف نوشیدنی‌های الکلی جلوگیری کنید. الکل باعث افزودن خونریزی و کبودی خواهد شد. قبل از تزریق ژل غذایی سبک و راحت نوش جان کنید. اگر سابقهٔ تب‌خال دارید، حتماً این موضوع را قبل از استفاده به پزشک خود بگویید. پیشگیری بهتر از درمان است. در روز مراجعه به پزشک برای تزریق، اصلاً از هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید. تا دو هفته قبل از تزریق کردن ژل، حتماً کارهای دندان خود را مانند جرم گیری و … انجام ندهید.

برای تزریق ژل رووفیل در کرج به کجا مراجعه کنم؟

برایتزریق فیلر در کرجبرایاصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم با فیلر در کرج،رفع لاغری صورت با فیلر در کرج،اصلاح و رفع خط خنده و غم با فیلر در کرج،اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی با فیلر در کرج،پرکردن و رفع گودی شقیقه با فیلر در کرجوکشیده شدن چشم و ابرو با فیلر در کرج،لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه با فیلر در کرج،حجم دهی لب با فیلر در کرج،فرمدهی چانه با فیلر در کرج،زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت با فیلر در کرج، مادلینگ و کانتورینگ صورت با فیلر در کرج واصلاح فرم بینی با ژل در کرجبدون جراحی میتوانید به کلینیک دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

مرکز تزریق ژل زیبایی کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

Call Now Buttonتماس با کلینیک