لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زیر بغل یکی از قسمت های پرطرفدار در بین خانم ها و آقایان است.

انجام لیزر در این ناحیه بسیار سریع و بی دردسر است و تأثیرات زیادی دارد و به طور تقریبی لیزر موهای زائد زیر بغل دارای ۵ جلسه است که در این جلسات حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد موها از بین می رود. انجام لیزر برای زیر بغل دردی ندارد و در شرایط خیلی حساس هنگام بروز درد از داروهای بی حسی استفاده می شود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که معمولاً اولین جلسه برای انجام لیزر موهای زائد زیر بغل دارای درد است اما این درد آزار دهنده نیست. در قسمت زیر بغل مانند سایر اندام ها ممکن است عوارضی مانند زخم، سوختگی و جوش به وجود آید که باز هم این عوارض به مهارت اپراتور شما بستگی دارد.

همچنین اگر در هنگام لیزر موهای زائد زیر بغل احساس تورم، گرمی یا قرمزی پوست را داشتید می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید تا التهاب را کاهش دهد.

برای لیزر موهای زائد زیربغل در کرج به کجا مراجعه کنم؟

مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوانبهترین مرکزلیزر موهای زائد زیر بغل در کرجویژه لیزر خانم ها ولیزر زیر بغل در کرجبه زیباجویان عزیز خدمات می دهد. مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید ، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد ، داشتن اپراتور های آقا و خانم ، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران می باشد که شما میتوانید برایقیمت لیزر زیربغل در کرجویزیت و مشاورهلیزر زیر بغل در مهرشهردر کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک