تزریق فیلر زیر چشم برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم چه تاثیری دارد؟

رفع گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

فیلر زیر چشم چیست؟

فیلرهای زیر چشم از جمله روش های تزریق درمانى می باشند که با استفاده از اسید هیالورونیک انجام می شوند که سبب ایجاد لایه هاى چربی ضخیم در زیر پوست می شوند. معمول ترین فیلر های زیر چشم استایلج فرانسه، تئوسیال سوییس، ژوویدرم آمریکا_فرانسه و بلوترو آلمان می باشند. امکان دارد تزریق فیلر های زیر چشم تقریبا در ٣٠ دقیقه به انجام برسد و هزینه آن مقداری متغیر در ازای هر سی سی باشد و مدت زمان اثر آن حدود ۶ الی ۱۲ ماه می باشد. به طور معمول یک سی سی براى اینکه زیر چشم افراد را پر کند کافى می باشد، ولی با توجه به آناتومی و میزان خالى بودن زیر چشم، این میزان تغییر می کند. به گونه ای که برخی بیماران امکان دارد تا دو سی سی هم نیاز داشته باشند. اسید هیالورونیک موادی می باشد که به شکل طبیعی در بدن انسان موجود بوده و معمولا این ماده در درمان زیبایی در نقش مواد تزریقی و فیلر های پوستی کاربرد دارد. تزریق آن سبب می شود تا میزان کمی پوست حجم داشته باشد و اثرات افزایش سن با تاخیر مواجهه گردد. فیلر هیالورونیک برای چشم طراحی شده است تا گودی و سیاهی زیر چشم را برطرف و صورتی جوان تر داشته باشید.

فیلر زیر چشم چه تاثیری در درمان سیاهی زیر چشم دارد؟

باید به این موضوع توجه داشت که گاهی امکان دارد لکه های تیره ای که زیر چشم ایجاد می شود در اثر خستگی، آلرژی و کم آبی بدن تشکیل شده باشد ولی به طور معمول با بالا رفتن سن این لکه ها به وجود می آیند. هر چه قدر سن شما بالاتر برود، تولید سلول های پوستی بدن کاهش میابد، به همین سبب پوست های زیر چشم باریک تر می شوند و چربی ها و کلاژنی که سبب به وجود آمدن صورت ارتجاعی پوست می شود، از بین خواهد رفت که نتیجه آن دیده شدن بیش تر رگ های خونی زیر پوست است، همچنین سبب به وجود آمدن لکه های دایره ای و تیره دور چشم ها می شود. برای درمان آن می توانيد اسید هیالورونیک را به زیر چشم ها تزریق کنید تا سبب افزایش حجم پوست و سلول ها در این قسمت شود. با استفاده از این روش یک لایه جدید بین رگ های خونی و چشم ها ایجاد می شود که نتیجه آن نابودی لکه های سیاه رنگ در این قسمت می‌ باشد. تزریق ژل چشم سبب می شود تا سیاهی و گودی زیر چشمی که در اثر افزایش سن و بیماری‌ و یا به شکل ژنتیکی ایجاد شده است رفع شود. علاوه بر این تزریق کردن ژل در افرادی که سن بالا دارند مقداری از چروک‌ های دور چشم را کاهش داده و تا حدودی در جوان کردن پوست دور چشم تاثیر زیادی خواهد داشت. تزریق ژل زیر چشم در زیبایی و رفع کردن عیوب ژنتیکی و جوان سازی صورت تاثیر زیادی خواهد داشت. اساسا فیلر هایی که کلاژن دار می باشند برای این قسمت کاربرد دارد که سبب آبرسانی و کلاژن سازی پوست دورچشم می شود که بسیار حساس می باشد. نتیجه هم حدودا ۲ تا ۳ سال ماندگاری می باشد که براساس هزینه مناسب آن، ارزش های بالایی دارد.

فیلر زیر چشم چه تاثیری در درمان چروک زیر چشم دارد؟

می توان اسید هیالورونیک را با دیگر روش های درمانی ترکیب کرد تا با استفاده از آن بتوانید چین و چروک هایی که در ناحیه چشم ایجاد شده است را کاهش بدهید. با افزایش سن، تولید کلاژن، چربی و الاستین کاهش یافته که سبب می شود تا چین و چروک های زیر چشم ها افزایش یابد و پوست های این نواحی شکل ارتجاعی را از دست بدهند. اسید هیالورونیک حجم پوستی زیر چشم ها را افزایش می دهد و قابلیت این را دارد تا به شکل کوتاه خطوط ریزی که زیر چشم تشکیل شده است را از بین ببرد.

فیلر زیر چشم چه تاثیری در درمان چین و چروک های جدید دارد؟

در صورتی که فیلر ها در درمان کردن چین و چروک ها استفاده می شوند ولی توانایی صد در صدی این را ندارند که کاملا از ایجاد خط های جدید جلوگیری بکند. با توجه به شرایط خاص، محصولات که بر پایه بوتولینیوم می باشند مانند بوتاکس، دیسپورت و زئومین تاثیر بیش تری در این موضوع دارند.

ترکیبات فیلر زیر چشم چه می باشد؟

این فیلر ها از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند و معمولا در پوست وجود دارند. ولی با بالا رفتن سن، مقدار این مواد در پوست به شکل طبیعی کاهش میابد‌. با کاهش این مواد و ایجاد گودی های زیر چشم و سیاهی آن امکان دارد احساس ناخوشایندی در فرد ایجاد شود.

استفاده از فیلر زیر چشم چه خطری دارد؟

براى اینکه این کار را انجام بدهید حتما در مورد پزشک متخصص به خوبی تحقیق بکنید و بررسی کنید که گواهى تخصصى لازم برای اين کار را داشته باشد و اطمینان حاصل کنید که از تجربه و مجوز لازم برای انجام این کار برخوردار باشد. این مسئله که فردی که تزریق را انجام می دهد متخصص حرفه اى و با تجربه ای باشد بسیار مهم است، چرا که فرد باید آناتومی صورت را به خوبی تشخیص بدهد، خطراتی که این روش دارد و آموزش هایی که براى ارائه یک نتیجه طبیعى لازم است را دیده باشد.

تزریق فیلر زیر چشم چه عوارضی دارد؟

تزریق ژل در نواحی متفاوتی از صورت مثل زیر چشم عوارض زیاد و شدیدی ندارد ولی بروز عوارضی مانند تورم و قرمزی معمول می باشد که بعد از چند روز از بین خواهد رفت. اما باید بگوییم که اگر تزریق در مراکز نامعتبری و به واسطه افرد غیر متخصص صورت گیرد امکان دارد عوارض خطرناکی مانند خون مردگی، سردرد، بی حسی در زیر چشم، تاری، مشکل در بینایی، گلوله شدن فیلر زیر چشم، عفونت، ورم و پف دائمی ایجاد کند.

چه دستگاهی برای تزریق ژل زیر چشم کاربرد دارد؟

به طور معمول برای تزریق کردن فیلر از سوزن استفاده می‌ شود و در این روش درمانی پزشک راحت می‌ تواند ژل را در ناحیه های مورد نظر خود تزریق کند. روش دیگر آن استفاده از وسیله ای به اسم کانولا می باشد که برای اینکه از این ابزار استفاده کنید باید پزشک ماهری را انتخاب کنید.

برای تزریق فیلر زیر چشم در کرج به کجا مراجعه کنم؟

انتخابپزشک خوب برای تزریق فیلر زیر چشم در کرجبه دلیل حساسیت محل تزریق بسیار مهم است اگر به دنبال دکتر خوب برایفیلر زیر چشم در کرجهستید ما کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه در مهرشهر را به شما پیشنهاد میکنیم. مرکز تزریق ژل زیبایی کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید .

تزریقفیلر زیر چشم آقایان در کرجو خانم ها از بهترین روش های جوانسازی پوست است که با تزریق ژل باعث رفع سیاهی، گودی، چروک های ریز، پف زیر چشم می شود و حجم از دست رفته زیر چشم را برگرداند.

Call Now Buttonتماس با کلینیک