تاثیر مزونیدلینگ بر جوانسازی پوست

مزونیدلینگ چه تأثیری در جوان‌سازی پوست دارد؟

مزونیدلینگ یک روش برای جوان سازی پوست و از بین بردن نواقص و مشکلاتی پوستی است که به دلیل ناتوانی بدن در تولید کلاژن مورد نیاز به وجود می آید. در این روش مواد مورد استفاده از طریق سرنگ و سوزن های بسیار کوچک و نازک وارد بدن می‌شوند و مشکلات پوستی را درمان می کنند. این روش مانند مزوتراپی است به همین دلیل نتیجه آن با موفقیت بیشتر روبرو خواهد شد. زیرا مزونیدلینگ ترکیب دو روش دیگر است که باعث به وجود آمدن یک روش بسیار پیشرفته برای تولید کلاژن در بدن است. در این روش از طریق ورود کوکتل های مزوتراپی به داخل لایه های مختلف بدن قسمت هایی که دچار مشکل و آسیب هستند درمان می شود.

مزونیدلینگ چیست؟

با افزایش سن میزان کلاژن در بدن کاهش پیدا می کند و توانایی تولید آن در بدن کاهش پیدا می کند. مزونیدلینگ یک روش است که می تواند مشکلات مربوط به تولید کلاژن را کاهش دهد و در نتیجه مشکلات پوستی و همچنین مرتبط با رشد مو را از بین می برد. این روش فضاهایی در داخل درم و اپیدرم توسط دستگاه مزونیدلینگ به وجود می‌آید که به این فضاها میکرو پانچ ها گفته می شود. این میکرو پانچ ها راهی مناسب برای تزریق مواد دارویی مزونیدلینگ به داخل بدن افراد است. این روش برای ترمیم و تقویت مو انجام می شود که مواد بکار رفته برای مو و بدن متفاوت است، یکی از خواسته های تمامی افراد داشتن چهره زیبا و بدون نقص است. ممکن است در سنین کم همه افراد پوستی زیبا و بی نقص داشته باشند اما با افزایش سن ممکن است مشکلات مختلفی مانند ریزش مو یا بروز عارضه های پوستی زیبایی چهره ما را تحت تأثیر قرار دهند. به همین دلیل تمام افراد دنبال یک روش هستند تا بتوانند به راحتی چنین مشکلاتی را از بین ببرند. با پیشرفت تکنولوژی امروزه انواع روش ها برای درمان و زیبایی استفاده می شود که یکی از تأثیر گذار ترین آنها مزونیدلینگ است.

قبل از انجام مزونیدلینگ چه نکاتی باید رعایت شود؟

انجام این روش نسبت به مزوتراپی درد کمتری دارد اما برای انجام آن از بی حسی موضعی استفاده می شود. بعد از اثربخشی بی حسی کوکتل های مخصوص برای انجام این کار در داخل سوزن های دیجیتال قرار می گیرند، در نتیجه مواد از طریق سوزن ها وارد پوست می شوند. نکته قابل توجه این است که عمق ورود سوزن ها به داخل پوست و مدت زمانی که این سوزن ها در داخل پوست باقی بماند توسط اپراتور تعیین می شود.

چه کسانی نباید از مزونیدلینگ استفاده کنند؟

تمامی روش های زیبایی و پزشکی ممکن است برای برخی افراد ضرر داشته باشد و استفاده از آنها موجب بروز مشکلات جدی شود. استفاده از مزونیدلینگ می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود مشکلات پوست داشته باشد و کسانی که دارای عارضه های پوست همانند جای زخم، جای جوش، لک و آکنه های پوستی هستند می توانند از این روش استفاده کنند بهتر است قبل از انجام آن به طور کامل با پزشک مشورت کنید. کسانی که دارای حساسیت ها و عفونت های پوستی هستند نباید از این روش استفاده کنند همچنین اگر نسبت به برخی داروها حساسیت دارید بهتر است قبل از استفاده از مزونیدلینگ با پزشک مشورت کنید زیرا ممکن است به داروهای مورد استفاده در این روش نیز حساسیت داشته باشید. داروی بیماری های جدی مانند دیابت هستید ممکن است روند درمان از طریق مزونیدلینگ مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد به بیان دیگر در درمان مشکلات پوستی شما دیرتر صورت می گیرد.

مزونیدلینگ دارای چه مزایایی است؟

استفاده از این روش می‌تواند مشکلات پوستی را از بین ببرد و موجب افزایش تولید کلاژن در پوست شود که در نتیجه جوانی، شادابی و زیبایی پوست را به همراه دارد. سایر مزایای مزونیدلینگ:

  • رفع چین و چروک
  • از بین بردن جای زخم
  • از بین بردن کک و مک
  • رفع تیرگی پوست که به دلایل مختلف مانند بارداری یا کاهش و افزایش وزن به وجود می آید
  • رفع مشکل ریزش مو
  • تقویت خون رسانی در سطح پوست
  • رفع جای سوختگی
  • از بین بردن لکه های پوستی

هزینه انجام مزونیدلینگ چقدر است؟

هزینه مزونیدلینگ در کرج انجام این روش بر اساس میزان انجام کار و نواحی مورد نظر بسیار متفاوت است.

برای قیمت مزونیدلینگ در کرج به صفحه مزونیدلینگ در وب سایت دکتر انوشه مراجعه نمایید یا برای اطلاع از هزینه ها با کلینیک دکتر انوشه تماس بگیرید تا بر اساس میزان و محل مورد نظر هزینه ی مزونیدلینگ تعیین شود.

در ترکیبات دارویی مزونیدلینگ چه موادی وجود دارد؟

در سرم های تزریقی مزونیدلینگ مواد مختلفی مانند انواع ویتامین ها وجود دارد که باعث تحریک بدن برای تولید کلاژن می شود در نتیجه می‌توان گفت تمام مواد به کار رفته در این سرم انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند که موجب افزایش تولید کلاژن در بدن می‌شوند و مشکلات پوستی را بهبود می دهند.

برای مزونیدلینگ در کرج به کجا مراجعه کنم؟

جهت جوانسازی پوست و مزونیدلینگ درکرج میتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید. خدمات مزونیدلینگ صورت در کرجومزوتراپی لک صورت در کرجدر این کلینیک انجام میشود. شما در کنار تجربه کادر کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک