لیفت با نخ یا هایفوتراپی ، کدام بهتر است؟

لیفت با نخ چیست؟

با افزایش سن و بالا رفتن سن تمام نقاط بدن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و باعث شل شدن یا افتادگی و چین و چروک پوست می شود. امروزه روش های مختلفی وجود دارد که باعث لیفت و کشیده شدن پوست می شود یکی از این روش ها لیفت با استفاده از نخ لیفتینگ است. برای انجام این روش از نخ های استاندارد استفاده می شود که تا حدودی موجب کشیده تر شدن پوست و لیفتینگ آن می شود. نخ های استاندارد به نخ های گفته می‌شود که دارای مخلوط های دو طرفه و قابل جذب باشند.

می‌توان کلیه خطوط صورت، مناطق میانی صورت، گونه ها، ابروها، گردن و غبغب و بینی را با استفاده از نخ لیفت لیفت کرد.

برای لیفت با نخ در کرج به کجا مراجعه کنم؟

برای لیفت صورت با نخ در کرج میتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید. شما در کنار تجربه کادر کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

هایفوتراپی چیست؟

در این روش از یک دستگاه استفاده می‌شود که نور را بر روی یک نقطه متمرکز می‌کنند و باعث ایجاد گرما می‌شود، این گرما می‌تواند به مولکول ها و سلول های آسیب دیده را تخریب کند، به این روش هایفوتراپی گفته می شود. استفاده از هایفوتراپی برای گزینه های زیر مناسب است:

  • کسانی که افتادگی و شل شدن پوست آنها زیاد نیست می توانند از هایفو تراپی استفاده کنند.
  • همچنین کسانی که به دلیل کاهش وزن پوست افتاده دارند می توانند از این روش استفاده کنند.
  • کسانی که دارای سیاهی و تیرگی دور چشم هستند یا پلک افتاده دارند و کسانی که خط عمیق خنده یا خط پیشانی دارند می توانند از هایفو تراپی استفاده کنند.
  • کسانی که می‌خواهند لیفت صورت، گردن، گونه و چانه انجام دهند هایفوتراپی یک گزینه مناسب است.
  • استفاده از این روش می‌تواند غبغب را از بین ببرند و منافذ باز پوست را درمان کند.

برای هایفوتراپی در کرج به کجا مراجعه کنم؟

برای هایفوتراپی کرج میتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید. هایفوتراپی در کلینیک دکتر انوشه با پیشرفته ترین دستگاه هایفوتراپی دابلو گلد 2020 کره و دستگاه هایفو گلد دابلو 2021 که در ایران بی نظیر است، انجام می شود که در نوع خود بی نظیر است و شما در کنار تجربه کادر کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما می توانید برای ویزیت و مشاوره با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

استفاده از لیفت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

در این روش ماندگاری و دوام بستگی به نوع نخ و مرغوبیت آن دارد هر چقدر کیفیت نخ مورد استفاده در لیفتینگ بیشتر باشد دوام و ماندگاری آن بیشتر است. معمولاً برای لیفت صورت از نخ هایی با جنس چینی و کره استفاده می‌شود که طول عمر و کیفیت پایین تری دارند. اما نخ هایی باجنس سیلوئت دارای استاندارد های بیشتری هستند و طول عمر آنها بین یک سال تا دو سال است. از این نخ ها برای لیفت تمام قسمت های صورت مانند گونه، ابرو و بینی استفاده می شود، همچنین برای لیفت غبغب و گردن و افتادگی فک قابل استفاده است.

انجام لیفت با نخ چه عوارض به همراه دارد؟

قبل از شروع فرایند لیفت با نخ با کمک کرم و پمادهای مخصوص پوست بی حس می شود، به همین دلیل در طی انجام این فرآیند بیمار دردی را احساس نمی کند اما به دلیل اینکه لیفت با نخ یک عمل تهاجمی است احساس درد و ناراحتی امری طبیعی است. عوارضی که ممکن است بعد از انجام لیفت صورت با نخ به وجود آید تورم و کبودی است که در اثر وارد شدن سوزن ها در پوست است.

این عوارض تا ۲ الی ۴ هفته روی پوست باقی می ماند اما اگر پوست شما حساس نباشد می توانید بعد از انجام لیفت با نخ فعالیت طبیعی خود را انجام دهید.

انجام هایفوتراپی چه عوارضی به همراه دارد؟

در هنگام انجام هایفوتراپی ممکن است درد و ناراحتی جزئی را احساس کنید که می ‌توان برای کاهش آن از کرم‌های بی حسی استفاده کرد. بعد از انجام هایفو تراپی هیچگونه دوران نقاهت و ریکاوری نیاز نیست زیرا هیچ سوزانی وارد بدن نمی‌شود و پوست تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. بعد از انجام هایفو تراپی یک تورم خفیف یا قرمزی ممکن بر روی پوست مشاهده کنید که کاملاً طبیعی است و

به گونه‌ای نیست که توجه دیگران را به خود جلب کند. همچنین ممکن است به طور خیلی نادر در برخی از بیماران در نواحی صورت کبودی به وجود آید. ممکن است برخی از بیماران بلافاصله بعد از هایفو تراپی نتایج را مشاهده کنند که به طور مخفی است که بعد از درمانی پوست به وجود میاید. در اصل نتایج اصلی این روش بعد از گذشت ۳ الی ۶ ماه روی پوست خود را نشان می دهد.

استفاده از هایفو تراپی بهتر است یا لیفت با نخ؟

در مطالب بالا تا حدودی تفاوت و کاربرد هایفوگرافی و لیفت با نخ گفته شد اگر بخواهید، بین این روش یکی از آن‌ها را انتخاب کنید باید به برخی نکات دقت داشته باشید. برای انجام لیفت با نخ باید پزشک مهارت های زیادی داشته باشد تا بتواند این کار را به درستی انجام دهد و اگر نخ لیفتینگ کیفیت مناسبی نداشته باشد ممکن است باعث بروز عفونت شود. بنابراین می توان گفت که برای لیفت با نخ اگر پزشک شما کار بلد نباشد و نخ مرغوبیت مورد استفاده قرار نگیرد می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، به همین دلیل می توان گفت ریسک این کار بسیار بالا است. استفاده از هایفوتراپی خطرات و مضرات خاصی ندارد و ماندگاری و دوام آن نسبت به لیفت با نخ بسیار بیشتر است و کلاژن سازی در این روش خیلی سریع تر اتفاق می افتد در حالی که در روش لیفت با نخ کلاژن سازی کم کم اتفاق می افتد و دوام کمتری نیز نسبت به هایفوتراپی دارد. با در نظر گرفتن تمامی نکات ذکر شده می توانید برای تصمیم گیری نهایی با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین روش را به شما معرفی کند.

برای لیفت صورت در کرج به کجا مراجعه کنم؟

برای لیفت صورت در کرج میتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید. لیفت صورت با استفاده از هایفوتراپی در مهرشهر ، لیفت نخ در مهرشهر ، تزریق بوتاکس در مهرشهر و تزریق ژل در مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه انجام می شود و شما زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما می توانید برای ویزیت و مشاوره با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک