از بین بردن خط اخم با 4 روش جدید و موثر

از بین بردن خط اخم

همه افراد دوست دارند که پوستی صاف و بدون چین و چروک داشته باشند، زیرا معتقدند داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک باعث می شود تا جوان تر دیده شوند. ورود چین و چروک های پیشانی می تواند تأثیر منفی بر روی زیبایی شما داشته باشد، هر چقدر که این چین و چروک ها بیشتر و عمیق تر باشد چهره افراد خشن تر به نظر می رسد و ممکن است باعث پیرتر شدن صورت نسبت به سن واقعی شود. در بین خانم ها و آقایان از بین بردن چین و چروک های پیشانی و خطوط اخم بسیار اهمیت دارد و همه به دنبال یک روش برای نابودی آن ها هستند. کلینیک دکتر انوشه کلیه خدمات رفع چین و چروک پیشانی در کرج را ارائه میدهد که در مقاله زیر به آن اشاره می کنیم.

چه روش هایی برای از بین بردن خط اخم وجود دارد؟

برای از بین بردن خط اخم و چین و چروک های پیشانی روش های مختلفی وجود دارد مانند:

بوتاکس به پیشانی :

یکی از روش هایی که امروزه در سرتاسر جهان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط صورت استفاده می شود تزریق بوتاکس است. اما نمی توان از بوتاکس برای تمامی قسمت های صورت استفاده کرد زیرا موجب غیرطبیعی شدن فرم صورت می شود.با تزریق بوتاکس می توان چین و چروک های پیشانی و خط اخم را از بین برد و مانع به وجود آمدن آنها به طور موقت شد. بوتاکس یک سم است که باعث فلج شدن عضلات صورت می شود و از حرکت آنها جلوگیری می کند و موجب کاهش چین و چروک ها می شود این روش عوارضی ندارد و این سم هیچ گونه ضرری برای بدن ندارد. بوتاکس دارای برند ها و مدل های مختلفی است که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند اما به طور کلی همه باعث از بین بردن چین و چروک های صورت می‌شوند.از برند های بوتاکس معروف میتوان به بوتاکس نورونوکس ، بوتاکس دیسپورت ، بوتاکس مصپورت اشاره کرد. اگر دارای چین و چروک در پیشانی و خط اخم هستید می توانید با استفاده از بوتاکس به طور موقت این چین و چروک ها را از بین ببرید. بوتاکس پیشانی در کرج و بوتاکس خط اخم در کرج در کلینیک دکتر انوشه انجام میشود.

تزریق ژل به پیشانی :

یکی دیگر از روش هایی که باعث از بین بردن چین و چروک های پیشانی و خط اخم می شود تزریق ژل است که کاملاً با بوتاکس فرق دارد. تزریق بوتاکس حرکت عضلات را متوقف می کند اما تزریق ژل به زیر پیشانی باعث می شود تا آن چین و چروک های عمیق مخفی شوند. در واقع می‌توان گفت که تزریق ژل باعث می شود تا حجم خالی پیشانی پر شود و چین و چروک را از بین ببرد معمولا برای چین و چروک های عمیق ترکیبی از تزریق ژل به پیشانی و تزریق ژل به خط اخم به همراه تزریق بوتاکس استفاده می شود. برند های مختلفی از ژل ها برای تزریق پیشانی با نظر پزشک استفاده می شوند که میتوان به رووفیل کره ، الیاکسین سوئیس ، آیدیا ایتالیا ، الانسه انگلستان اشاره کرد. برای تزریق ژل به پیشانی در کرج و تزریق ژل به خط اخم در کرج میتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه مراجعه نمایید.

انجام لیفت با نخ :

یکی دیگر از روش‌های کم عارضه و بی ضرری که می تواند خطوط اخم و چین و چروک پیشانی را از بین ببرد لیفت با نخ است. در روش لیفت نخ های قابل جذب در زیر پوست جای گذاری می‌شوند که باعث درمان خطوط اخم می شود. می‌توان گفت که ماندگاری این روش تقریباً دائمی است اما با افزایش سن و تخریب پوست ممکن است که خطوط اخم دوباره ظاهر شوند و نیاز باشد که دوباره لیفت با نخ انجام شود. برای خدمات لیفت با نخ در کرج میتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه مراجعه نمایید.

آر اف فرکشنال :

استفاده از روش آر اف فرکشنال تعادل موجب درمان خط اخم شود در این روش دستگاه به عمق پوست نفوذ می کند و آسیب های جزئی را به آن وارد می کند تا دوباره کلاژن سازی در پوست فعال شود. بعد از انجام این کار پوست به طور خودکار ترمیم و بازسازی می شود و خطوط اخم از بین می رود. کلینیک پیشرفته دکتر انوشه از دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور 2021 بهره می برد که بهترین در دنیا می باشد . برای خدمات آر اف فرکشنال در کرج میتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه مراجعه نمایید.

خط اخم به چه دلیل به وجود می آید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد خط اخم و چین و چروک برای پیشانی می‌شود مانند:

قرار گرفتن در معرض نور خورشید:

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث به وجود آمدن چین و چروک در صورت می‌شود قرار گرفتن در مقابل نور خورشید بدون داشتن محافظ های مانند ضدآفتاب است. نور خورشید می تواند کلاژن پوست را کاهش دهد د و موجب نازک شدن پوست شود. به همین دلیل ممکن است چین و چروک بر روی پوست صورت نمایان شود.

افزایش سن:

با بالا رفتن سن روند پیری خطوط اخم و روی پیشانی به وجود می‌آیند که این کاملاً یک امر طبیعی است زیرا با افزایش کلاژن پوست کاهش پیدا می‌کند و پوست حالت ارتجاعی و رطوبت خود را از دست می دهد در چنین شرایطی چین و چروک و خطوط بر روی پوست به وجود می آید.

نداشتن رژیم غذایی مناسب:

یکی از اصلی ترین و تاثیرگذارترین عوامل بر روی سلامت پوست و داشتن رژیم غذایی مناسب است اگر شما رژیم غذایی مناسبی ندارید و نوشیدنی های کافئین دار مصرف می کنید ممکن است زودتر خط اخم در پیشانی شما نمایان شود.

سیگار کشیدن:

کشیدن سیگار باعث پیری زودرس می شود و در نتیجه موجب به وجود آمدن چین و چروک های پوستی می شود و سلامت پوست را تحت تأثیر قرار می دهد.

استرس و کم خوابی:

کم‌خوابی سلامت پوست را تحت تأثیر قرار می دهد با وجود استرس و افسردگی می تواند موجب بروز خط اخم می شود.

آیا برای از بین بردن خطوط اخم لوسیون ها و کرم ها تأثیر گذار هستند؟

استفاده از لوسیون ها و کرم ها برای از بین بردن خطوط اخم تأثیرگذار است اما نمی‌تواند به طور کامل آنها را از بین ببرد ولی شدت آنها را کمتر می‌کند. استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌ها بیشتر باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود و از خشک شدن و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست جلوگیری می کند. استفاده از این روش ها در سنین جوانی برای خانم ها و آقایان به وجود آمدن خطوط اخذ را به تأخیر می‌اندازد. آنجایی که با افزایش سن تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می‌کند، استفاده از این کرم ها باعث می شود که کمبود کلاژن آورند جبران شود و پوست جوان و لطیف بماند. این کرم ها و لوسیون ها می توانید از لایه بردار ها برای از بین بردن خط اخم استفاده کنید زیرا لایه بردارها پوست مرده را از بین می‌برند و اجازه می‌دهد که یک لایه جدید بر روی پوست تشکیل شود.

برای رفع خط اخم در کرج به کجا مراجعه کنم؟

جهت تزریق بوتاکس برای رفع در کرج و تزریق ژل خط اخم درکرج میتوانید به کلینیک پیشرفته دکتر انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید. خدمات پوست با دستگاه پیشرفته آر اف فرکشنال و اندو آر اف نیز با دستگاه 2021 انجام میشود. شما در کنار تجربه کادر کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک