آیا لیزر موهای زائد باعث بروز سرطان می شود؟

رابطه لیزر موهای زائد و سرطان

آیا انجام لیزر باعث سرطان می شود؟

یکی از سؤالات زیادی که به طور متعدد درباره لیزر پرسیده می‌شود سرطان زا بودن لیزر موهای زائد است. اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم باید گفت که پاسخ منفی است و کاملاً یک تصور اشتباه است زیرا لیزر درمانی است که برای نابودی موهای زائد خال و زگیل پزشکان از آن استفاده می کنند همچنین انرژی که در نور لیزر وجود دارد فقط می تواند به صورت سطحی عمل کند و نمی تواند به عمق بدن نفوذ پیدا کند. دستگاه های لیزر برای موهای زائد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فقط پیاز مو را مورد هدف قرار می دهند و هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کند اما باید این کار حتماً به واسطه یک پزشک یا اپراتور کار باید انجام شود.

نمی‌توان گفت که لیزر کاملاً یک کار بی خطر است زیرا هر چیزی در کنار فواید خود عوارضی را به همراه دارد اما اگر لیزر تحت نظر پزشک انجام شود هیچ خطری برای ما ندارد اما در برخی شرایط خاص ممکن است باعث بروز علائمی شود امروزه بیشتر افراد به خصوص خانم ها از داشتن موهای زائد خود ناراحت هستند و به دنبال راهی برای نابودی دائمی آنها هستند، زیرا بیشتر روش هایی که امروزه برای نابودی موهای زائد وجود دارند به طور دائمی نیستند و ممکن است برای برخی افراد عوارض به همراه داشته باشد. بنابراین می توان با قاطعیت گفت در میان تمامی روش هایی که برای نابودی موهای زائد به کار گرفته می شوند استفاده از لیزر یکی از روش‌های قطعی و دائمی برای حذف موهای زائد است.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یکی از روش های قطعی برای نابودی موهای زائد در تمام نقاط بدن است که به وسیله یک اشعه نوری بسیار قدرتمند ریشه مو را از بین می برد. این اشعه از طریقه پوست به فولیکول مو می رسد و باعث می شود که پیاز مو برای همیشه بسوزد اما نکته قابل توجه این است که با وجود دائمی بودن این روش اما لازم است هر چند وقت یکبار این کار دوباره انجام شود تا از رشد مجدد پیاز جلوگیری کند. امروزه مراکز زیادی وجود دارد که لیزر موهای زائد را انجام می‌دهد اما برای اینکه پوست شما آسیب نبیند باید در انتخاب این مرکز دقت کنید و یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید ممکن است انتخاب اشتباه مرکز لیزر باعث آسیب رساندن به پوست شما شود.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفته لیزرکرج و لیزر بیکینی بدون درد در کرج زیبایی را به شما هدیه می دهد.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد و مشکلات بعدی حاصل از لیزر مانند سوختگی و جوش را به شدت کاهش میدهد. دستگاه های پیشرفتهلیزر مهرشهر زیبایی را به شما هدیه می دهد.

– کلینیک زیبایی دکتر انوشه

استفاده از لیزر چه مزایایی دارد؟

استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد مزایای زیادی دارد که می تواند انتظارات بیشتر افراد را برآورده کند یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزایای لیزر از بین بردن قطعی و دائمی موهای زائد بدن است که می تواند یکی از دغدغه های بیشتر افراد را از بین ببرد همچنین بدون درد بودن لیزر یکی دیگر از مزایای مهم آن است.

استفاده از لیزر برای بیشتر افراد هیچ گونه درد ندارد و به راحتی انجام می‌شود اما در برخی شرایط خاص می‌تواند درد بسیار کمی را داشته باشد که این درد شدید و غیر قابل تحمل نیست. یکی دیگر از مزایای مهم لیزر استفاده از آن در تمامی قسمت های بدن است حتی قسمت های حساسی مانند بیکینی و صورت.

لیزر موهای زائد دارای چه معایبی است؟

لیزر موهای زائد در کنار مزایای زیادی که دارد معایبی هم دارد به طور مثال هزینه بالاتر لیزر نسبت به سایر روش ها می تواند به عنوان یکی از معایب آن در نظر گرفته شود همچنین داشتن جلسات متعدد لیزر می‌تواند هزینه آن را افزایش دهد که برای برخی افراد این موضوع جزو یکی از معایب اصلی لیزر محسوب می شود. یکی دیگر از معایب لیزر تأثیر رنگ پوست و جنس مو و فرایند به طوری که اگر رنگ پوست شما تیره باشد ممکن است پزشکان نتوانند به طور دقیق جنس مو و تعداد موهای شما را تشخیص دهند و این موضوع باعث می‌شود تا تأثیرات نیز کاهش پیدا کند اما در بین کسانی که پوست روشن تری دارند این کار بهتر انجام می شود.

برای لیزر موهای زائد در کرج به کجا مراجعه کنم؟

مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوان بهترین لیزر کرج ویژه لیزر خانم ها و لیزر آقایان در کرج به زیباجویان عزیز خدمات می دهد. مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید ، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد ، داشتن اپراتور های آقا و خانم ، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران می باشد که شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکز لیزر مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

Call Now Buttonتماس با کلینیک